Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zegnam sie z wami!!!
Autor Wiadomość
pablo23L 
Niedzielny kierowca


Wiek: 41
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: lublin
Wysłany: 2006-12-05, 19:09   Zegnam sie z wami!!!

witam dzisiaj dokonalem tranzakcji sprzedalem mojego ventyla za rowne 9.500tys!!!
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1766031 i chyba jestem zadowolony!!! teraz czas na zmiany !! wgre wchodzi pasat b5 , audi a4 ,a3 hoda civic cupe np.]

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=145885860 bede sie zastanawial moze jeszcze cos doradzicie ?? ??
a moze wentyla jeszcze raz!!!
niedlugo bede musial usunac kata!!!
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-05, 19:16   

uuu nie dobrze ze sprzedales, nie ladnie oj nie ladnie. teraz musisz drugiego zakupic. :[ :[
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-05, 20:01   

pablo23L to bardzo nieładnie z Twojej strony że się z nami żegnasz :dół: Sprzedałeś Ventke - trudno ale przecież możesz tutaj wpadać i z nami pogawędzić :]
Mam tylko nadzieje że przynajmniej w dobre ręce oddajesz tą swoją Ventke i że zaprosisz nowego właściciela do Klubu.

A wracając do Ciebie to najlepiej kup nowszą Ventke w dieselku tak jak planowałeś wcześniej :OK:


PS. Temat przeniosłem do tego działu bo tam jakoś mało pasował.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-05, 23:02   

Popieram jedno - kup kolejną Ventkę, młodszą poprostu i będziesz zadowolony. trochę dołożysz i kupisz sobie Ventkę w full wypasie...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
idgray 
Pan i władca oktanów
vwVento-Fans.com


Silnik: z przodu
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 1419
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2006-12-06, 07:37   

ja tam bym brał passata B5 :tak:
_________________
vwVento-Fans.com
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-06, 09:43   

Cytat:
ja tam bym brał passata B5

a ja kolejne Vento...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
idgray 
Pan i władca oktanów
vwVento-Fans.com


Silnik: z przodu
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 1419
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2006-12-06, 09:54   

po co ci kolejne vento ja bym zostawi to co mam i dodatkowo kupil B5 do smigania na codzien :)
_________________
vwVento-Fans.com
 
 
Dzolo 
Ventomaniak



Silnik: Turbo Bena
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 747
Skąd: Aleksandrów Kuj
Wysłany: 2006-12-06, 14:05   

Noo szkoda szkoda :(

Ja tez mysle nad tym zeby sprzedac Vento
ale tylko po to zeby kupic vento vr6 :mrgreen:
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2006-12-06, 14:33   

ja bym zmieniał na VENTYLKA W TDI-kui !!
:OK:
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
pablo23L 
Niedzielny kierowca


Wiek: 41
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: lublin
Wysłany: 2006-12-06, 18:36   

panowie nic nie ma od rana siedze na necie i szukam !! ! tragedia chyba bedzie wycieczka do niemiec moze dalej!!! a przegladam audi a3 pasat b5 vento 97 TDI (najlepiej takie jak kovvala)
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-06, 19:14   

spoko 50 tysi i twoja :)
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-12-07, 19:42   

a4 lub a3 :)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
pablo23L 
Niedzielny kierowca


Wiek: 41
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: lublin
Wysłany: 2006-12-07, 20:36   

chyba bedzie a3 1.8T 150KM albo zwykly 1.8 125KM 1.6 nie wchodzi wgre !! chociaz a4 jest pieknym altkiem ale zawieszenie ma dosyc zla opinnie i jest cholernie drogie!!!

[ Dodano: 2006-12-08, 20:12 ]
hejka
a co powiecie na temat hondy civic cupe 1.6 125km z 98 roku??
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-12-10, 22:13   

mi sie te hondy nei podobaja worsze stare generacje civica
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-11, 22:36   

Nie lubię japońskich aut! ONLY VW!!
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-12-16, 20:08   

tylko niemieckie autko,kup vento tdi z 110PS a nie bedziesz zalowal no w ostatecznosci polecam BORE.POZDRAWIAM
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-17, 00:41   

ja też słyszałem ze istnieje VENTYL w dizlu z 110 kucami pod machą> na jednej stronce(nie pamiętam jakiej) wyczytalem że jakiś kolo wstawił jakiś wybajerzony chip do tego silnika i miał 130 koników. To możliwe????
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-17, 10:53   

Silniki TDI 110 KM wkładali do Vento dopiero w ostatnim roku produkcji i to za sporą dopłatą więc ciężko taką wogule znaleźć na rynku wtórnym. Ale o ile dobrze pamiętam mamy chyba jednego klubowicza z takim silnikiem :)

Tygrysisko co do tego chipa o którym mówisz to dla mnie nie jest to żaden bajer a wręcz tuner dał :dupa:
Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku ;)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2006-12-17, 13:04   

A co ma pod maska kovval, ??
BO chyba właśnie coś koło tego. Dlatego tak pomyka !!
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-17, 13:40   

kovval ma to samo co ja czyli 90
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
pablo23L 
Niedzielny kierowca


Wiek: 41
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 71
Skąd: lublin
Wysłany: 2006-12-19, 17:47   

masakra bez autka !! !! nie da sie wytrzymac !! ! ale po siwetach zabieram autko rodzicow i przez jakis okres bede smigal skodo fabio w sedanie z silnikem 1.4 16v a co do kupna nastepnego autka to postanowione tylko audi A3 !! !:)pozdrawiam
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-19, 19:30   

ja smigam 90'tka, akle zastanawiam sie czy na hamownie z nim nie jechac. bo cos za duzego doladowanie ma na jak 90
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-19, 19:45   

na hamowni będzięśz miał mniejszy wynik bo producenci podaja moć auta mierzoną poza samochodem, natomiast w budzie(tzn karoserii) może byś jakieś 1do 3%mniejsza. Oczywiśćie gdy nie bierzemy pod uwagę zużycia silnika. Widziałem ostatnio program na ten temat w tvn turbo np BMW 6 ALPINA ma o 3%mniejsza moc na hamowni niż podaje producent , ponąć jest to powszechnie stosowane.
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2006-12-20, 16:12   

Tygrysisko, bylo to w programie VROOM VROOM :P
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-20, 21:28   

dokładnie tak.
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-21, 16:20   

no tak tak...ale ja sie zastanawiam czy ktos....poprzedni wlasciciel....nie namieszal czegos w komputreku, bo jak na 90 koni to maszyna idzie jak burza
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-22, 21:44   

a ja myslałem że masz niedobór mocy, a Ty Kovval wręcz przeciwnie. Ja też chciałbym mieć taki problem, ale być może masz racje bo kiedyś czytałem ile Twój Ventyl pali i jest to jakoś masakrystycznie mało. Być może jakaś przeróbka w komp.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 12:23   

Tygrysisko napisał/a:
Być może jakaś przeróbka w komp

nigdy zwiększenie mocy nie idze ze zmniejszeniem spalania.

Kovval powiedz mi, jakim autem wcześniej jeździłeś? Może Seicento :-) Bo jak ja wsiadam do Mamy Matiza, to czuje się, że tramwaj ma lepsze przyspieszenie niż to autko...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-23, 15:11   

Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku ;) [/quote]

[ Dodano: 2006-12-23, 15:12 ]
Pzrepraszam to powyżej to była wypowiedź GRAVELA z tego forum. jakoś to pogmatfałem i tak to wyszło

[ Dodano: 2006-12-23, 15:14 ]
Gavel napisał/a:
Silniki TDI 110 KM wkładali do Vento dopiero w ostatnim roku produkcji i to za sporą dopłatą więc ciężko taką wogule znaleźć na rynku wtórnym. Ale o ile dobrze pamiętam mamy chyba jednego klubowicza z takim silnikiem :)

Tygrysisko co do tego chipa o którym mówisz to dla mnie nie jest to żaden bajer a wręcz tuner dał :dupa:
Dobrze napisany program do silnika TDI dodaje po ok. 30% mocy i momentu obrotowego więc ze 110 spokojnie uzyskuje się jakieś 140. I mówię tu o programie tzw. ulicznym czyli oprócz zwiększenia osiągów spada nieznacznie średnie zużycie paliwa (ok. 5%), a cała operacja praktycznie nie ma żadnego wpływu na żywotność silnika. Teoretycznie można napisać program, który z tych 110 koni zrobiłby 200 ale w tym wypadku silnik szybko wylądowałby na złomowisku ;)
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-23, 16:14   

spyro jezeli ci chodzi o to ze z rupieci przesiadlem sie do ventyla..... i teraz wydaje mi sie ze to auto ma duuuuzo mocy ....to po czesci masz racje a po czesci sie mylisz. wczesniej jezdzilem wiadomo, autami rodzicow.....duzy fiat 125 2x(najwygodniejsza tylnia kanapa na swiecie!!), trabant 601 :) 2x, polonez 2x (takiego mula to chyba nikt nie wyprodukowal), skodzina felcja 75 km od vw. to tak na stale. to tu gdzie masz racje :) aaaale duuuzo tez sie naprzejezdaalem :) np wczoraj (kupel zakupil paska 2004 2,4TDi 166KM na handel z niemiec) no i troche sie poscigalismy, pozamienialismy furkami. widomo ze szans nie mialem generalnie, ale daleko nie odstawalem. a po zamianie, on w ventylu tez nie duzo odstawal. nie twierdze ze venciak ma 130 czy wiecej kucy, ale cos z nim jest "nie tak". a przynajmniej i mi i jemu sie tak wydaje... i innym. nie ma co sie rozpisywac tylko po swietach na hamownie uderzyc :)
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-23, 17:15   

kovval mam pomysł :idea:
Wpadnij do mnie to sprawdzimy o ile ten Dark Vader jest lepszy od mojego i jak usiądziemy potem przy piwku :pijacy: to z pewnością wymyślimy jakiś skomplikowany wzór matematyczny na ilość kucyków pod maską :mrgreen:

spyro napisał/a:
nigdy zwiększenie mocy nie idze ze zmniejszeniem spalania.

Nigdy nie mów nigdy :D
Jeśli mówimy o zwykłych benzyniakach to masz rację. Ciężko tam uzyskać zmniejszenie spalania, a jeśli już się uda to o znikomy procent.
Ale tu mowa o silniku wysokoprężnym z turbiną i IC, a to bardzo duża różnica. Już kiedyś o tym rozmawialiśmy i mówiłem Ci, że dobrze napisany program pod konkretny samochód daje 2 w 1 czyli i zwiększenie osiągów i zmniejszenie spalania. Oczywiście chwilowe spalanie w momencie nazwijmy to butowania będzie większe ale przy zachowaniu podobnego stylu jazdy co przed chipowaniem średnie spalanie spada! Poznałem już kilka osób, które w ten sposób modyfikowało swoje diesele i wierz mi, że nikomu spalanie nie wzrosło :)
Oczywiście mówimy tu cały czas o chipie za dajmy na to 1500 zł, a nie o chałupnictwie w szopie pana Czesia (nie obrażając żadnych panów Czesiów ;) ), albo o jakimś "wynalazku" z allegro za 99zł...

Dla ciekawskich podam jeszcze linka do stronki pewnego tunera w Gdyni. Oprócz samych informacji co to wogule jest chiptuning warto także obejrzeć tabelkę w zakładce cennik.

PS. Tygrysisko mam 2 pytanka:
- czy w swoim ostatnim poście chciałeś coś napisać "od siebie" czy tylko mnie zacytować?
- nie jesteś pierwszą (i pewnie nie ostatnią) osobą, która dokłada w tym samym miejscu literkę R w mojej ksywce więc tak z ciekawości się zapytam: "Gravel" to wam się z czymś kojarzy? :)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 17:30   

kovval, to miał być taki żarcik z mojej strony, bo już o tym gadaliśmy kiedyś... Ogólnie musisz mieć w takim razie coś z tym silnikiem, bo powiem CI że ja też mam 90 kucy i mnie to nie wystarcza czasami... Także skoro masz takiego powera, to może ty masz silniczek 110 kucy, najlepiej pojechać na hamownię wszystko będzie wiadomo...


kovval napisał/a:
polonez 2x (takiego mula to chyba nikt nie wyprodukowal)

Popieram w 100%, muł na maxa, nawet Matiz ma lepsze przyśpieszenie niż poldencjusz...


Gavel napisał/a:
Nigdy nie mów nigdy

Przekonam się w 100% jak zobacze to na oczy :-) A na poważnie może i tak jest, ale czytającna tej stronie co podałeś -5% podchodzę do tego podobnie jak do -20% w magnetyzerach oraz innych danych katalogowych. TO tak jak z MAtizkiem mojej matuli, jak wół w instrukcji jest napisane, że spalanie miejskie to koło 7, a ja ostatnimi czasy jak nie miałem przez 4 tygodnie Ventki wyciągnąłem z niego 12 litrów benzyny na setkę :-) Podobnie z Ventką. wg instrukcji min spalanie to 5,9, moje min to było 6,5 jadąc jak wół, podobnie z tymi 9,7 po mieście, ja nigdy nie zszedłem poniżej 10 literków. Także wszystkie te dane są moim zdaniem mocno naginane, tzn z testu na sto osób biorą jedną, której najmniej spalił i stąd podają takie wyniki. W każdym bądź razie uważam, że jeśli zamontujesz sobie chipa i wzrośnie moc a nie wzrośnie spalanie to już będzie dobrze...


kovval napisał/a:
skodzina felcja 75 km od vw

z tego co gadaliśmy to już maszna niej nakręcone bardzo dużo km i nic sięnie dzieje, więc kurcze słowa niemożna powiedziećna to autko.


kovval napisał/a:
kupel zakupil paska 2004 2,4TDi 166KM na handel z niemiec) no i troche sie poscigalismy

Kovval, niema bata żebyś go doganiał mając 90 KM, to prawie połowa mocy teg paska, więc musisz mieć duo większą moc, albo ten koleś bał się wcisnąć gaz do dechy :-)



Reasumując, Kovval, musisz jechacna hamownię żeby wszystkiego sie dowiedzieć.

Dla mnie pierwszą oznaką była fotka gdzie masz koło 200 km/h na liczniku, przy tych silnikach diesel'a 9 konnego to jest nie realne... Także albo masz 110 konnego dieselka albo dowalonego chipa. A ogólnie jak porównywałeś a Gavel'em na Zlocie to mieliście identyczne silniczki z wyglądu? chociaż chipa i większości zmian i tak nie dojrzysz z zewnątrz...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-23, 18:17   

1. 110 seryjnie to napewno nie mam, bo nie ma czerwonego TDi :) , a w papierkach 66kW stoi jak byk.
2. Oczywiscie ze nia ma bata zebym mu dorownal , ale jak na tak duza roznice koni i techniki to nie najgorzej mi szlo.
3. Silniczki z gavlem mielismy podobne bardzo
4. Co do predkosci, 200 idzie jak marzenie ino dobra benzynaka musi byc i kawalek prostej :)
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2006-12-24, 00:47   

Chciałem też coś od siebie dopisać ale to już nie ważne. A jaśli chodzi o R to dopiero teraz to obczaiłem. Normalnie tłuke się w głowę jak tego nie mogłem zauważyć. GAVEL:PRZEPRASZAM!!!!!
(looooosie ale mi teraz głupio, wyszedłem na jakiegos totalnego analfabetę)
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-24, 11:42   

Bez przesady - ja się nie obrażam ani nie mam Ci tego za złe.
Tak z ciekawości zapytałem ;)
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8