Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-17, 18:50
A te różnice może biorą się stąd że ktoś np zalewa tylko do poziomu sprawdzania oleju...a powinno się troszeczkę podlewarować lewą stronę i ciutkę dolać co by 5-ty bieg miał dobre smarowanie.
Ostatnio był u mnie olej sprawdzany i właśnie było widać że praktycznie cały korek, którym sprawdza się poziom oleju był właśnie w stanie oleju.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-17, 19:37
Mechaniczna skrzynia przekładniowa typu 085, oznaczenie CCK, wchodzi 3.1L oleju, skrzynia ta jest przewidziana do silnika ABD
Olej przekładniowy według API GL4, SAE 80 lub 75W90
Czestotliwość obsługi oleju: oleju się nie wymienia i nie sprawdza jego poziomu.
Mechaniczna skrzynia przekładniowa typu 020, przeznaczenie do silników AAM, ABS, 2E, wchodzi 2L
Olej przekładniowy według API GL4, SAE 80 lub 75W90
Czestotliwość obsługi oleju: oleju się nie wymienia i nie sprawdza jego poziomu.
Automatyczna skrzynia przekładniowa do silników AAM i ABS
Smarowanie skrzyni biegów
Ilość oleju bez przekładni hydrokinetycznej: 3L
Ilość oleju z przekładnią hydrokinetyczną: 5.6L
Olej do przekładni automatycznych ATF Dexron-wymiana co 60 tys km.
Smarowanie przekładni głównej
0.75L olej przekałdniowy hipoidalny VW G50 wg SAE 75W90
nie przewiduje się wymiany
Diesel:
Skrzynia przekładniowa typu 020 do silników 1Y i AAZ
Olej: 2L
Olej przekładniowy według API GL4, SAE 80 lub 75W90
Czestotliwość obsługi oleju: oleju się nie wymienia i nie sprawdza jego poziomu.
Do innych silników niestety nic nie ma gdyż to zapewne instrukcja do auta z poczatku produkcji a wiadomo...TDI wychodziły później.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-02-17, 19:38, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-22, 23:04
Paweł J. napisał/a:
Czestotliwość obsługi oleju: oleju się nie wymienia i nie sprawdza jego poziomu.
tak pisze w serwisówce fakt, praktycznie: producent nie przewidział że golfy będą służyć po pół miliona kilometrów i więcej. Więc należy srawdzić poziom jeśli pojawią się wycieki, a po usunięciu przyczyny czy dowolnej naprawie sktzyni albo jeśli pojawią się problemy z wrzucaniem biegów warto olej wymienić to nie pieniądz ani nie problem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum