Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z rozruchem
Autor Wiadomość
kopara 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2010-02-02, 18:26   Problem z rozruchem

Witam
Mam problem z Vento. Pewnego dnia jak jechałem zaświeciła mi się kontrolka oleju (na dworze były duże mrozy) dolałem oleju. Później jak sprawdziłem poziom okazało się, że dwa razy ponad stan. Samochód nie pali na wszystkie cylindry. W sobotę zaprowadziłem samochód do mechanika. Samochód postał dwa dni i nie chce odpalić. Co się okazuje zalewa świece olejem, a żeby było śmieszniej paliwo dostaje się do oleju. Mechanik sprawdził komputer podobno podaje ok. Niestety zarówno on jak i jak nie wiemy dlaczego zalewa świece i paliwo dostaje się do benzyny. Poniżej podaje specyfikacje samochodu:
VW VENTO
1.8 benzyna+gas
90KM
1997r

Bardzo bym prosił o jaką sugestię, ponieważ ja nie mam za wiele pomysłów.
 
 
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2010-02-02, 18:28   

ladny cyrk. cos takiego jak by sie zatarl. ale czemu benz w oleju ?? nie wiem
_________________
Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie :diabełek:
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-02-02, 19:37   

jezeli zalewa swiece olejem to albo uszczelniacze na zaworach puszczaja,i musiały by tez byc brak kompresji skoro benz sie dostaje do oliwy.sprawdzic kompresje to raz ja bym sprawdził szczelnosc głowcy ale poczekja na wypowiedzi bardziej wykwalifikowanych i doswiadczonych mechaniorów
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2010-02-02, 19:44   

kopara napisał/a:
dlaczego zalewa świece i paliwo dostaje się do benzyny.

:hmmm: ?? :hmmm:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-02, 19:44   

kopara, Po pierwsze zmień mechanika ;)
następnie sprawć kąpresje na cylindrach :faja:
kopara napisał/a:
paliwo dostaje się do benzyny

hyy raczej paliwo do oleju :P
moim zdaniem brak całkowitej kapresji na tym garze co niechodził :faja:
pisz co dalej a pomoge ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-02, 19:47   

krzeszak napisał/a:



kopara napisał/a:
dlaczego zalewa świece i paliwo dostaje się do benzyny.


bo brak kąpresji i przez pierścienie idzie benzyna do oleju i odwrotnie olej zalewa świece
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
kopara 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2010-02-02, 20:15   

Właśnie chodzi o to, że kompresja jest wszystko szczelne, tylko chodzi o to, że dostaje za dużo paliwa i zalewa świece, sprawdzałem na kompie nie wywala błędów, ale nie pali na wszystkie gary. Jeszcze wspomnę, że to silnik 8 zaworowy;. Iskra na świecach jest normalnie. Przepraszam za poprzednie przejęzyczenie.
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-02, 20:43   

kopara napisał/a:
sprawdzałem na kompie nie wywala błędów

jakim ??
a rozrząd sprawdzony ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
kopara 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 3
Skąd: Skarżysko
Wysłany: 2010-02-02, 22:16   

U mechanika był podpinany pod kompa, no co rozrządu to chyba nie był sprawdany a możliwe jest żeby się tak sam przestawił?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-02, 22:22   

kopara napisał/a:
a możliwe jest żeby się tak sam przestawił?

przestawił, zerwał wszystko jest możliwe :faja:
kopara napisał/a:
tylko chodzi o to, że dostaje za dużo paliwa i zalewa świece,

to coś ten mechanior nie tak zdjagnozował fure :faja:
może wtrysk leje, ale i tak powinien zapalić po przeczyszczeniu świec :faja:
sprawć rozrząd, kąpresja jest iskra tesz i paliwo to niema siły musi zagadzać,
a ile ma ciśnienia na garach ??
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
FWD350 
Ventomaniak



Silnik: 1Z TDI
Pomógł: 17 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 840
Skąd: Wólka Okopska\Chełm
Wysłany: 2010-02-03, 19:31   

a mechanik ma pojecie o mechanice samochodowej czy o robieniu desek?? jak ma sprezanie i iskre musi zapalic benzyna łatwiej sie zapala od ropy tylko iskkra i cyka,
_________________

 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-21, 16:10   

Panowie a ja mam taki problem ze rano nie mogę zapalić a jak już rechnie to muszę trzymać na obrotach tak jak by ssanie nie działało. Wie ktoś co może być?? Ciepły pali bez problemu.
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2010-02-21, 17:00   

przewody albo sonda
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-21, 20:01   

Przewody Ok świece też nowe. A sonde można jakoś sprawdzić?
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-21, 20:26   

czujnik temperatury płynu chłodzącego
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-21, 20:39   

Wymienić czy też da się jakoś sprawdzić??
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-22, 07:19   

maly66542 napisał/a:
Wymienić czy też da się jakoś sprawdzić??

Na poczatek spróbuj go odłączyć i w tedy odpalać...moze zagada.
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-22, 08:42   

OK spróbuje
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-23, 10:24   

Jednak czujnik. Teraz pytanie czy kolor ma znaczenie
? Ja mam żółty a w sklepie proponują mi założyć czarny bo jest tańszy a wejścia pasują.
 
 
andrzej.78 
Kierowca eLki


Silnik: 2.O benzyna
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 28
Skąd: podlaskie
Wysłany: 2010-02-23, 15:48   

ja ostatnio założyłem z niebieskim 24zł.też miałem problem z czujnikiem ale jest OK
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-23, 16:44   

maly66542 napisał/a:
Jednak czujnik.

Czyli odłączenie wtyczki czujnika, pomogło ??
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-23, 17:38   

Tak
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-28, 11:49   

Po założeniu nowego czujnika pali super ale woda na liczniku podchodzi do 120 stopni. Może być nie taki czujnik? Kupiłem taki sam.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-28, 11:53   

maly66542 napisał/a:
Może być nie taki czujnik?

Może nie tyle co nie ten czujnik co po prostu czujnik jest już walnięty na starcie....warto to sprawdzić.

A jaką mam temperature na blacie gdy odpala się wentylator ??
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-28, 12:12   

Właśnie wentylator nie chodzi
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-02-28, 13:45   

maly66542 napisał/a:
Właśnie wentylator nie chodzi

Jeśli masz pewność ze wentylator jest ok...wczesniej odpalał się przy odpowiedniej temperaturze i zbijał ja to masz dowód że czujnik temperatury szwankuje.
 
 
maly66542 
Kierowca eLki


Silnik: 1,8
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 42
Skąd: okolice krotoszyna
Wysłany: 2010-02-28, 13:51   

No to pięknie! kupiłem na allegro miał być używany przez tydzień bo okazało się że sonda:(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 9