Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
cisnieinie paliwa
Autor Wiadomość
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
  Wysłany: 2010-02-24, 15:07   cisnieinie paliwa

powiem krótko nie wiem czy to jest normalne ze jeśli przy gazuje silnikiem to ciśnienie spada o pół bara czyli z 3 do 2.5 jak puszcze linkę gazu to ciśnienie wzrasta do 3.3 czy to normalne? :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:


http://www.przeklej.pl/pl...p4-000aic359bq4
_________________

Ostatnio zmieniony przez sajmonmuwi 2010-02-24, 15:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MustangGT 
Zapalony Ventkarz
Pewka.pl



Silnik: 1.9TDI 110KM
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 371
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2010-02-24, 15:19   

No raczej normalne ze powinno tam być ciśnienie (coś ponad 2bary w zależności jaka pompka) a to ze przy gazowaniu ono spada to też normalne. Sprawdź sobie przy smoku czy wraca benzyna powrotem do baku i szerokości pozdro :)
_________________
Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2010-02-24, 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-02-24, 18:08   

sajmonmuwi, normalne zachowanie ;) wszystko tak jak powinno być ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-25, 21:27   

sajmonmuwi, raczej ok ale to3.3 jakby ciut za dużo. Proponuję sprawdzić szczelność wężyka podciśnieniowego od regulatora ciśnienia benzyny, oraz zdjąć ten wężyk i popatrzeć czy niema w nim benzyny. Jeśli tak - regulator jest do wymiany.
_________________

 
 
sajmonmuwi 
Ventofan
sajmonmuwi



Silnik: 2.0 16v ABF
Wiek: 42
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 110
Skąd: Kotlin
Wysłany: 2010-02-26, 20:52   

jesli tak to super ale mysle tak sobie ze gdybym montował kompresor to czy nie bedzie to wtedy kolidowało ze soba
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-02-26, 21:16   

sajmonmuwi, dla twojego silnika przewidziana jest pompa o ciśnieniu 3.5 bara. Wiec to 3.3 to takie w sam raz.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-02-26, 23:41   

nie pompa decyduje o ciśnieniu tylko regulator ciśnienia, pompy zawsze dają o wiele większe ciśnienie niż mają nominalnie w oznaczeniu
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12