mam bardzo wielki problem.
bardzo prosze o pomoc wszystkich , ktorzy maja pojecie jak
odpiac polosie od skrzyni biegow.
jest to o tyle wazne, ze sam wziolem sie za wymiane sprzegla,
i utknalem wklasnie w tym miejscu. skrzynie biegow mam oddzielona od korpusu silnika,
no i wisi na polosiach. jeden mechanik mi mowil bym szarpnal za polos lapiac za
tarcze chamulcowa.
bnie mam pojecia jak narazie to zrobic.
bardzo prosze o pomoc.
autko stoi i sie marnuje.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-07, 21:22
poprostu je odkręc szesciokątem 6mm tylko dobrze wsadzaj abys nieomką bo jak omkniesz to tylko przecinakiem. a najlepiej wkazdą śrube udez pare razy w teb moja rade. a co doytej rady mechanika to bys musial zdjąc koncuwi i swozen i odkrencic przegób z kola zaduzo zabawy a potem musial bys skrzynie do dolu wyjmowac z niemalym klopotem . zrub jak muwie mam temat swierzoo przerabiany wyjmowalem silnik z ventyla
no i super. o to chodzilo. dzieki wam panowie.
czyli jednym slowem musze odkrecic te pierdzielone sruby.
swoja droga jak mozna takie skurw..... srubeczki w takie elementy pomontowac?
no i jescze jedno. rozpierd.... mnie sruba dlugosci 12cm. podtrzymujaca 4 rzeczy na raz: - silnik
- sprzeglo
- skrzynie
-rozrusznik.
i do tego jeszcze leb 16. totalny brak pomyslunku ze strony inz.......
ale to tylko moje skromne zdanie.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-07, 22:14
masz szczęscie ze to vw bo we francuzach to dopiero jazda . a co do tej sruby to jest oszczędnosc materialu a podrugie materjaly są nieziemskie nieto co polska stal ( plastelina)
[ Dodano: 2006-12-07, 22:15 ]
a co to twojego pytania tak pdkręc przeguby od skrzyni tak jest najprosciej
[ Dodano: 2006-12-07, 22:20 ]
a zapomnial bym zaznacz przecinakiem albo czyms w jakim miejscu one byly zawsze to sie robi jak spowrotem zakladasz stare przeguby . A pamientaj NIEOMKNIJ bo bendzie lipa
witajcie panowie.
wypobrascie sobie ze musialem sobie poradzic bez rozkrecania przegubow.
podda sie . tych srub nie sposob odkrecic.
walilem dmuchalem, smarowalem i nic. ani drgna.
no i wyobrascie sobie porozpinalem cale kola.
wszystko zaj... na scisk. no i zostalo mi jescze tylko zlozyc . hehe.
bolesna prawda.
no to naprawde nie wiem czy jakis pacan np. locktitem nie posmarowal tych srub bo za jasna cholere ani w jedna , ani w druga. przecinakiem tez i ni cholery.
pozdrawiam i dziekje za pomoc.
[ Dodano: 2006-12-09, 22:06 ]
zrobione. ale panowie (i panie).
jaka to pos..... robota.
nigdy wiecej palenia sprzegla.
pozdrawiam.
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 199 Skąd: Orneta
Wysłany: 2006-12-10, 18:31
tomala wiesz ty czy ja to robilismy i wiemy jak sie zato zabrac a przemolas robil to pierwszy raz . ale dal se rade teraz moze palic smialo sprzęglo bo wie jak to naprawic . pozdrowienia
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-12-12, 08:57
Ale jaka szkole przeszedł i za drugim razem zrobi to szybciej
Teraz może innym pomóc w razie wu
Moje gratulacje ja tez przechodziłem w tym roku parokrotnie te szkole
dobra panowie. prawdziwy fan zawsze sobie poradzi prawda?
a dla uscislenia robocizna w toruniu to 250 zl.
w paru miejscach szukalem i tyle samo.
no to zrobilem sam, dolozylem jeszcvze troszke i prawie za darmo zakupilem dla furki
nowiutki swierzutki i zaj....... mocny wzmacniacz mocy firmy blaupunkt. 4 kanaly na wypasie.
2 mostki z laczna mocy 350 w w rmsie.
oplacilo sie samemu.
szkoda tylko ze reszye urlopu przelezalem w kurzu na glebie hehe.
pozdrawiam.
a no dzentelmeni o kasie nie mowia ponoc nie? hehe. 350 zl.
[ Dodano: 2006-12-12, 22:38 ]
czyli panowia i panie. aktualnie w moim bagazniku drzemie 510 watt w RMSie, lub jak kto woli 900 watt mocy muzycznej.
pozdrawiam .
.
.ps. zabudaowa sie powoli r.o.b.i.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-12, 23:35
pięknie, pięknie... C do robocizny sprzęgła, to może i teraz w Łodzi tyle kosztuje, ja płaciłem stówkę jakieś 2 lata temu jak wymieniałem sprzęgło u siebie, ale wiem, że ja bym tego za cholere nie zrobił...
idac dalej za ciosem uchyle rabka tajemnicy rodem z torunskiego bagaznika .
maja tam zagoscic jak dobrze pujdzie , a narazie sie wszystko na to zanosi dwa takie glosniczki hehe.( i jeden troszke mniejszy )hehe.
jest to sprawdzona w moim gronie firma i sprawuje sie niezle jesli chodzi o bass.
jak na moje wymagania wystarczy w zupelnosci .
te biale szerokosci 38cm a te czarne to juz max w takich bagaznikach i 42 cm .
na kazdy glosnik przeslo 100 litrowa obudowa .
no i pozostaje miejsce na na torebke ani hehehe.
a tak powaznie czeka mie kupa roboty .
no i oczywiscie odwieczny problem tzn . zaczyna brakowar sztrumu , a w wiaderku tego nie nakarmie hehe .
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 17:56
przemolas4 napisał/a:
no i pozostaje miejsce na na torebke
kocham głośny bass, ale niestety uwielbiam też ogrom bagażnika w Vento, więc u mnie takie rozwiązanie odpada, ale widziałem właśnie u kumpla w Kangoo niezły patent na bass, zamontował wszystko pod siedzeniami. Co prawda, jak da na full to na fotel u się skacze, ale efekt bomba...
No można tez pomyśleć o ruchomej konstrukcji, widziałem w TVN Turbo zabudowę audio w nowym Oplu Vectrze, tak to 3/4 bagażnika zajęte a jednym przyciskiem odłączało się cała konstrukcję, tzn odłączała się wtyczka i zaczepy i można było wyjąc wielkie pudło i bagażnik gotowy do użytku.
no i wlasnie caly w tym ambaraz. musze to wszystko wymyslic , zrobic , zamontowac . musi napird.... c no i jeszcze musi byc na takim poziomie rzeby co poniekturym na drugim oficjalnym zlocichu gay powypadaly hehe (zart).
kupic to zaden problem. prawdziwy problem jak slusznie zauwazyles zaczynasie kiedy trzeba to sensownie zamontowac . pozdrawiam .
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-23, 18:03
Cytat:
zawsze zapomne drugi raz przeczytac .
nie ma sprawy, zainstaluj sbie nowego firefoxa, który podkreśla wszystkie byki na czerwono, i wtedy nie musisz czytać drugi raz bo od razu widzisz co jest nie tak
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-23, 18:21
a po drugie to zawsze możesz edytować swojego posta i byki poprawić
A co do samych głośników to w końcu je widzę choć na zdjęciu
Przyznam się, że o planach już wiedziałem bo rozmawialiśmy o tym na spociku ale jestem strasznie ciekawy jak Ty to tam wszystko zamontujesz
Ale znając Cię już troszkę to wierzę, że wymyślisz to całkiem sensownie
Życzę powodzenia
tak naprawde panowie to jest tylko jeden problem . zamiast kola zapasowego bedzie musiala byc ....... pianka bo za jasna cholere nie mam miejsca na kolo .
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-12-23, 18:42
aaa no teraz kapuje powiem ci ze tanie te glosniczki. a przynajmniej mi sie tak wydaje. ponizej 200zl za sztuke to chyb anie jest drogo. ale dwa wiaderka po 40 cm, to tak jak mowisz....zero miejsca na zapalki.......ale po co ci zaplaki przeciez wy juz nie palicie takze montuj. no moj nastepny krok to tez naglosnienie. ale nie chce calego bagaznika zawalic.nawet jakby dalo to wszytko...tak jak mowi spyro, jednym guzikiem wyciagnac. moze cos jak jaca, dwa wiaderka albo jedno duze w polke z HDF'u i pokryc to materialem zeby widac nie bylo. zastanawiales sie nad czyms takim?? a losniki pod siedzeniami...to jeszcze nie slyszalem, tam jest miejsce na glosniki?? ze na wzacniaczki to wiem, ale glosniki??!!
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-12-23, 19:20
kovval napisał/a:
a glosniki pod siedzeniami...to jeszcze nie slyszalem, tam jest miejsce na glosniki?? ze na wzacniaczki to wiem, ale glosniki??!!
miejsce jest i to bardzo dobre ale Spyro mówi o Kangoo widziałem już patent, jak ktoś do Kangura pod fotele włożył całkiem nie małych rozmiarów kolumny od wieży
ale w Ventce to taki zabieg chyba nie przejdzie
panowie . patent mam jeden . niestety jest tak ze kazdy glosnik by dobrze pracowal w swoich czestotliwosciach musi miec konkretna kubature .
czyli jego skrzynia musi miec dla przykladu 86 litrow i tyle . do tego rura bassreflex i bassik jak ta lala .
ale jak te skrzynie beda wygladac to juz inna para kaloszy .
moga byc prawie wkazdym krztalcie wiec tu sie zaczyna moja rola .hehe .
jeden zestaw na lewy boczek bagaznika . drugi zestaw na prawy boczek bagaznika . no i centralnie na podlodze , albo przy fotelach . jeszcze zobacze . generalnie musze wykozaystac wszystkie niepotrzebne zakamarki na litry i tyle .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum