Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja Dawki Gazu w instalacji Koltec
Autor Wiadomość
Czarnyduch 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 B+G
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-03-10, 03:11   Regulacja Dawki Gazu w instalacji Koltec

Czy jest możliwość ręcznej regulacji dawki gazu w instalacji Koltec Necam? Bo przy odczytywaniu kodu wyskakuje mi cały czas kod 45 czyli za bogata mieszanka.Mam tak po wymianie filtra fazy ciekłej(filtr przy parowniku).Czy jest możliwość tej regulacji samodzielnie czy trzeba jechać pod komputer do gazownika? Dodam że jest to sekwencyjny gaz zakładany w holandii.
 
 
twety100 
Zapalony Ventkarz



Silnik: AEY
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 406
Skąd: WPU
Wysłany: 2010-03-10, 07:34   

z tego co wiem to przy sekwencji tylko dobry gazownik z kompem może coś poradzic i kase wyciągnąc :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2010-03-10, 09:10   Re: Regulacja Dawki Gazu w instalacji Koltec

Czarnyduch napisał/a:
Czy jest możliwość ręcznej regulacji dawki gazu w instalacji Koltec Necam?

napewno nie,, mam instalacje tej samej marki nic z sekwencja nie zrobisz gazownik i to dobry ktory na dodatek zna sie na tej instalacji i ma odpowiedni sprzęt, ja swoją przerobiłem bo u mnie juz parownik dawał du... i teraz mam zwykły parownik levato to teraz troche moge regulować na parowniku. tyle ze ja mam instalacjie II generacji.
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
Czarnyduch 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 B+G
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-03-10, 18:09   

twety100 napisał/a:
z tego co wiem to przy sekwencji tylko dobry gazownik z kompem może coś poradzic i kase wyciągnąc :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:


no właśnie ja bym chciał żeby była taka możliwość ustawienia czegoś samemu bo w Lublinie powiedzieli że potrzebna jest regeneracja reduktora (około 600-1000 pln):(... nie widząc auta.A pewnie jakbym zajechał to jeszcze coś by znaleźli.Wiem że są jakieś inne sposoby na rozwiązanie mojego problemu więc szukam.
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2010-03-10, 18:54   

w firmowej xsarze mielismy ta instalacje - cytryna paliła nawet 25l/100km (ale też 150 z licznika nie schodziło :P ) teoretycznie te najlepsze zaklady rozkladały ręce i odsyłali do lublina - w lublinie jak sie nie myle na ul rowerowej - najlepszy fachura w okolicy - mowił to samo - reneracja za 1000zł - kierownik zaprowadził gdzies na wioske do znajomego i ten mu za piwo wyprowadził go tak ze paliła ok 15l ale obroty itd wszystko grało - jak chcesz to sie dowiem co to za koleś :)
ale na twoim miejscu złożył bym nowy reduktor pare przeóbek i miał byś spokoj :) bo co ta sekwencja na monowtrysku - ja u siebie wywaliłem nawet krokowca wsadzilem sróbe i gitara :)
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
twety100 
Zapalony Ventkarz



Silnik: AEY
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 406
Skąd: WPU
Wysłany: 2010-03-11, 06:55   

zlotykamil napisał/a:
ale na twoim miejscu złożył bym nowy reduktor pare przeóbek i miał byś spokoj bo co ta sekwencja na monowtrysku - ja u siebie wywaliłem nawet krokowca wsadzilem sróbe i gitara
popieram na śrubie to już kaszka zmleczkiem nawet sam wyregulujesz
u kumpla w golfie na monowtrysku jest stara podciśnieniowa inst. (wyjęta z żuka mojego taty)i też zacnie się sprawuje.
Ostatnio zmieniony przez twety100 2010-03-11, 06:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czarnyduch 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 B+G
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 5
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-03-11, 07:22   

no właśnie ale to jest wielowtrysk .zlotykamil jakbys mógł to dowiedz sie co to to za koleś i daj mi znać.Dzięki
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2010-03-11, 08:41   

ja swoją instalacje przerabiałem (też wymiana reduktora bo nowy kosztował ok 2 tysi.) w czemiernikach naprawde łapski facet tylko od ciebie to jest pare km...wyśle ci na pw numer do tego zakładu to pogadaj z nim czy ci to zrobi, mnie wymiana reduktora pare przerobek i usatwienie gazu kosztowało 440 zł i do tej pory wszystko gra a zrobiłem juz z 10 tysi od tej naprawy
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8