Panowie tak sprawa,byłem dzisiaj na ustawieniu zbieżności i świateł.
Zbieżność bo ciągło mnie w lewo,po ustawieniu dalej ciągnie.
Opony nowe 195/45/16.Ciśnienie po 2,2 w każdym kole.
jaka może być przyczyna??
Zauważyłem ze lewy amor się spocił,może to być przyczyną??
Światełka ustawione z czego jestem zadowolony bo po tej przeróbce to
myślałem ze się nic nie da już zrobić.
GRZEGORZ K., nie rozumiem problemu . Jeżeli byłeś na jakimś tam zakładzie ustawiać geometrie i po tej usłudze jest nadal żle to proste że wracasz do nich z tym problemem i zgłaszasz ewentualną reklamację.
Każdy szanowany warsztat samochodowy przed ustawianiem powinien najpierw skontrolować stan opon(wizualnie), ciśnienie w nich i czy niema jakiejś usterki bąć luzów w zawieszeniu, jeżeli to wszystko jest ok to wtedy przystępują do czynności ustawienia geometri kół w pojezdzie.
Nie rozumiem... klient przyjeżdża do warsztatu z jakimś tam problemem i to mechanicy mają go rozwiązać a nie klient ma dochodzić co jest nie tak z samochodem.
PozdraVWiam
vezet masz całkowitą racje,to mi robił kolega pracujący w warsztacie i on wie że jest
do dupy i będzie poprawiał ale chciałem się dowiedzieć jakie mogą być przyczyny.
w poprzednim sezonie zjechało mi lewą oponę od wewnątrz na szerokość 3-4 cm.do slika.
zimówkę też zjechało,i teraz mam nowe opony i kąt pochylenia w normie.nie wiem co dalej??luzów brak
powód jest taki że ten twój kolega z warsztatu czegoś nie dopatrzył albo żle ustawił geometrie .
Jeżeli widziałeś na jakim sprzęcie i w jaki sposób to robił to prosze napisz .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum