Bartek mi dzisiaj mówił że jego ziomek za 700zł zrobił sobie w dieslu w oplu z 75 km na 100 km
a drugi ziomek w seacie takim vanie (coś na a nazwa ) z 90km na 130 km za 900 zł tez takimi chipami
_________________ MNÓSTWO WYJAZDÓW, TYLE SAMO POWROTÓW
ALHAMBRA, można ale 700 zł za 25 KM to bym nie dał,koleś w Touranie zrobił 34 KM i 100 nm ze 140 seryjnych.wiadomo nie będzie to demon mocy ale zawsze to 133 KM i 188 NM...
GRZEGORZ K., nie porownuj przyrostow na malym pierdku turbince na zaworze upustowym a juz wiekszej loszce z VNT
Poza tym Opel nigdy jakos nie slynal z podatnosci na chiptuning diesli.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja nie porównuje tylko stwierdzam fakty Touran pojechał do fachowców z hamownia i wszystkimi potrzebnymi sprzętami do tego rodzaju tuningu,ale to kosztowało 1000.
A tu nie trzeba będzie jeździć po tunerach i zostawiać gruby hajc.tylko czy będzie to odczuwalne??
Tylko, ze ten Touran juz w serii mial ok 155KM bo mial gift Znam przypadek z autopsji 2.0TDI 140tka, shamowana na 155, po programie 178. Przyrost wg papieru 38KM a wg rzeczywistosci zaledwie 23KM. Zaledwie a roznice czuc i to bardzo.
Co do chipowania wolnossacego silnika to jest to moim zdaniem last stage. Najpierw robi sie mechaniczne zmiany (walki rozrzadu, jakies zimne doloty, lzejsze kolo zamahowe, wyprzedzenie zaplunu blabla) a na sam koniec wszystko sie stroi.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum