Witam! Poszukuję 4 felg stalowych o parametrach 15" 6,5j lub 7j et 38 4x100 z otworem centrującym 57,1 mm. Czy w ogóle coś takiego istnieje? Pozdrawiam i dziękuję za jakiekolwiek informacje.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-05-10, 21:33
andrzej12311 napisał/a:
Czy w ogóle coś takiego istnieje?
Istnieje, ale z tym otworem będzie ciężko aby podeszły plug & play.....musisz dać odpowiednie pierścienie centrujące czyli przejściówki z większej dziury w feldze na mniejszą piastę VW.
Domyślałem się że ciężko znaleźć takie felgi, jeżeli się nie uda to chyba będę musiał zadowolić się oryginalnymi 14". Mam opony 15/50/195 i chciałem coś dopasować. Pozdrawiam
Obecnie mam założone alu 15" DBV 7j ale nie mogę dojść z nimi do ładu, tj. ciągle mam drgania na kierownicy. Kilka razy byłem wyważać alu w różnych warsztatach i dalej to samo. Na zimówkach mam założoe stalówki i jest ok. Stąd mój akt desperacji
Silnik: 1,8 Pomógł: 61 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3720 Skąd: LZA
Wysłany: 2010-05-11, 09:52
a udało im sie wywazyc
moga byc krzywe ,spróbuj zamienic kola z przodu na tył
koła najlepiej wywazac po przejechaniu kilku kilometrów bo wtedy opona na feldze sie układa chyba ze zakład ma specjalne rolki do układania opony co rzadko sie spotyka
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Wyważyc się udało. Wczoraj przełożyłem koła z tyłu do przodu i dalej da się wyczuwać drgania na kierownicy. Więc jeżeli nie znajdę stalówek o rozmiarze 15" to chyba założę ori 14". Na razie nie stać mnie na kupno nowych alu bo w uzywki nie chcę sie bawić. Juz nieraz mnie to nauczyło że nie warto kupować używek, tak było z oponami i tak jest teraz z alu
Dzisiaj zasięgnąłem opinii i wychodzi na to, że zarówno felgi jak i opony te które mam założone są zbyt szerokie i to może być powodem drgan na kierownicy.
Więc trzeba bedzie przejść na 14" stalówki z oponkami 14/60/185 tak jak książka pisze;)
Ja mam 195/50/15 i nie mam drgań, przecież ten rozmiar jest zalecany przez VW, przynajmniej u mnie na klapce wlewu paliwa jest naklejka z rozmiarami opon
Silnik: AEY Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 406 Skąd: WPU
Wysłany: 2010-05-12, 22:35
proponuję pojechać na wywarzenie kół ale z zastrzeżeniem że mają być zrobione z tolerancją 2 gramy powinno pomuc większość oponiarzy ustawia tolerancję 10 gramów żeby szybko pozbyć się klienta i kasę wyciągnąc a potem kiera bije
dzięki za radę, wczoraj dodatkowo zauważyłem niewielkie luzy na koncach drążków kierowniczych. Wybieram się na stacje diagnostyczną aby to potwierdzić. Ponadto chcę jeszcze sprawdzic amory i czy nie ma luzów na łożyskach piasty.
Jak cos ustalę to dam znać.
Witam! W piątek byłem na stacji diagnostycznej i okazało się, że:
- łaczniki stabilizatora oraz gumy;
- sworzeń wahacza
- kańcówki drązków kierowniczych
- i niestety amortyzatory z osprzętem kwalifikują się do wymiany.
Troszkę mnie to zszokowało ale jakoś daje radę i jednak zakładam stalówki. Szkoda zawieszenia na taki profil i polskie dziurawe drogi.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum