Dziwne, ze 4motion i 5biegow bo do diesli dawali nur 6 gang
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ogólnie może i fajny, ale nie ma co podniecać się tym silnikiem. Co z tego, że ma 193 KM Jak to w ogóle nie jeździ. Miałem okazję dwoma takimi paskami się przejechać i jakoś ta moc to tylko na papierze. Żeby uzyskać jakąś tam moc, to trzeba ostro go na obroty wkręcić, bo inaczej to zamula. przy 60 km/h na czwórce wciskam gaz w dechę a to w ogóle nie jedzie! Pozazdrościć tylko pięknego dźwięku silnika i napędy quatro jako jedyny przeniesiony z audi. 4motion, ale tu jest prawdziwe quatro prosto z audi a nie vw
A i tak TDI go bije na łeb. Takie 2.0 140 KM i 320 NM miażdży tego passsata że aż piszczy
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2010-05-30, 11:52, w całości zmieniany 1 raz
Bez przesady Jesli mowimy o 2.0 po wirusie to porownywalnie ale bez... nie ma nawet co startowac. Przeciez to jezdzi tak samo jak moje Vento
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bez żadnego wirusowania. Przy 1500 obr nie ma szans żebyś tym paskiem kogoś wyprzedził nawet na 3 czy 4 biegu. pasek będzie wąchał spaliny od TDIka fakt faktem, że po jakimś czasie moga role się odwrócić, ale jeśli chodzi o przyspieszanie i o dynamikę, to niestety, ale wstyd nawet mówić że 2.8 to pocisk i rakieta (no chyba że mu dasz ostro po garach)
Tu właśnie diesle mają przewagę nad benzyniakami, że nie chodzi o moc silnika, a o moment obrotowy a co za tym idzie jest o niebo bardziej dynamiczny. Śmiać mi się chciało, jak koleś mi opowiadał że taki passat zmiata wszystkie inne samochody spod świateł. To mu udowodniłem, że nawet przy 50 na godzinę może sobie te prawie 200 koni wsadzić w tyłek, bo można tym rower wyprzedzić a nie samochód. Tyle że diesel nie jest do wyścigów, tylko do normalnej i DYNAMICZNEJ jazdy, więc nie potrzeba go kręcić nie wiadomo na ile obrotów
śmiało na 4 biegu. (no co najmniej żeby miał 1500 obrotów by turbinka mogła swobodnie pracować).
lukasz17 napisał/a:
ie wierze ze diesel 140Km dalby trade takiemu paskowi co ma o 50KM wiecej
Oj wież mi, że jakbyś zobaczył, to by Ci szczena po kolana opadła. Wszyscy patrzycie na moc, bo ma 200 koni to zwija asfalt. A to nie tak. Popatrz sobie i porównaj na pozostałe parametry obu tych silników, moment obrotowy, przy ilu uzyskuje max moc itp. itd. na prawdę, nie moc tu odgrywa najwazniejszą rolę. Touran, bo o nim cały czas mówię, na prawdę zmiażdży tego passata, że ma o 50 koni mniej od niego, a jest o wiele cięższym samochodem od passata.
Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy. Paskiem tego nie osiągniesz. No chyba, że zredukujesz na 4 czy 3 bieg, to owszem. A wydawać by się mogło, że 30 zaworów to masakra. A jednak nie... Śmiało, bryknij się touranem, a sie przekonasz co mówię.
Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy.
Rewelacji nie ma ja mam 90 koni jade 90km/h wrzucam 3 bieg i uwierz tez wciska w fotel Po to są biegi żeby je redukować Jaki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90
Ostatnio zmieniony przez CINO 2010-05-30, 22:34, w całości zmieniany 1 raz
Sebastian... zacznijmy od tego ze porownujesz silnik wolnossacy do turbodoladowanego... wez pod uwage rowniez roznike wieku miedzy tym paskiem a touranem ktory jak sam powiedziales ma silnik 2.0 TDI 140KM ktory jest na common rail'u i jest to najnowoczesniejsza technologia stosowana przez VW. Gdybys z tym touranem zestawil cokolwiek z silnikiem 1.4 TSI to jestem przekonany ze to touran wachal by te spaliny. Tyle z mojej wypowiedzi, wracajac do Paska to naprawde furka konkretna. Wiele osob uwaze ze VR6 sa duzo lepsze jesli chodzi o przyspieszenie i dynamiczna jazde niz V6
sebastian, po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia zajeździsz go moment.
Po drugie to passek zbiera się całkiem miło. Przyspieszenie porównywalne do ventyla, chociaż wydaje mi się, że ventka jakoś lepiej się zbiera do setki...
Jak się ścigałem z Audi A4 V6 3.0 Quattro 220KM to Passek i te Audi idą porównywalnie.
Filmik może kiedyś będzie... Kupiony został po to żeby nic nie dłubać i się o nic nie martwić. Silnik jest duży i tak samo będzie długo żywotny, tylko tyle. Ma być dla wygody i komfortu jazdy a nie do wyścigów
aki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90
ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi.
ferdek_lublin napisał/a:
ktory jest na common rail'u
akurat na pompowtryskiwaczach jeszcze.
Lwomati napisał/a:
po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia
nikt ni ekupuje diesla żeby się nim ścigać, tylko do normalnej dynamicznej jazdy. Od ścigania są sportowe samochody.
Lwomati napisał/a:
Po drugie to passek zbiera się całkiem miło
nie mówię, że nie, tylko żeby się zebrał, to muszą być spore obroty
Mówiłem, że wszystko spoko, ale spodziewałem się czegos lepszego mając 6 cylindrów, układ V, 30 zaworów i moc prawie 200 koni, że dla mnie rewelacji nie było żadnej, taki emoje zdanie po jeździe takim paskiem
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-06-01, 14:50
sebastian napisał/a:
ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi.ferdek_lublin napisał/a:
jak chcesz tak jezdzic to kup sobie automat i po problemie
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-06-02, 22:42
sebastian, no mysle ze diesel mialby problemy jezdze czasami audiolą A4 2.8 V6 quattro czyli identyko co pasek Mateusza jak dla mnie silnik miazdzy zbiera sie bardzo i to bardzo dobrze jest elsastyczny i przy wyprzedzaniu nie ma jak najmiejszych problemów bo leciutko wcisniesz gazik i leci i mimo to ze bardzo lubie ropniaki to musze powiedziec naprawde diesel miałby cięzko
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Spoko, niech będzie Ja powiedziałem tyle co sam doświadczyłem, mając okazję dwoma egzemplarzami się bryknąć i już koniec w tym temacie, co by nie robić OT. Także z mojej strony i obserwacji to by było tyle, ja swoje wiem i tyle
Silnik: ON
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 219 Skąd: LBN
Wysłany: 2010-06-06, 13:01
Arcaj napisał/a:
vezet22 napisał/a:
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi
no właśnie Sławek i jego TDi rządzi
ja tam wole bęzyne jeże dieslem ale nieznosze diesli ten dzwiek diesla doprowadza mnie do szału jedni wola diesla inni bezyne ja mam takie zdanie ze diesel jat fajny jak jest nowy i ma mały przebieg bo tak powyzej 200000/300000 km juz nie jest fajny klekocze kopci w zimie słabo pali wolno sie nagrzewa a bezyna jest czysta cicha ale kazdy jedzi tym co lubi i na co go stac proste pracując w komise samochodowym miałem okazje jedzic wieloma samochodami dlatego mam porównanie i zdecydowanie wole bęzyne
Żeby diesel był w dobrej kondycji to trzeba mieć o tym pojęcie i dbać o niego. A większość kierowców wsiada jedzie, przypomni mu się że jest wymiana oleju itp. a jak wiadomo na samym paliwie i wymianie oleju nie zadbasz o silnik.
Arcaj ,jakie koniec OT jak już śmiecić to na całego .Po pierwsze,Lwomati gratuluję fajnego furaka ,tylko po co mamie taki silnik ,no chyba że Ty będziesz więcej użytkował to auto .
TomeQTomeQ napisał/a:
diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka
TomeQTomeQ napisał/a:
pracując w komise samochodowym
bez urazy,popracuj jeszcze troche w tym komisie to zobaczysz co znaczy diesel
vezet22 napisał/a:
teraz to pojechałeś
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi
czarna moc jest z nami
Arcaj napisał/a:
Sławek i jego TDi rządzi
bez przesady Arcajku ,moje TDI szału nie robi
Pomijając może trochę czy diesel wciągnie benzynę,powiem tylko tyle.Jeżdzi u nas po Gdańsku zrobione Uno 1.4 benzin ,uturbiony i wciąga EVO i inne co lepsze fury,oraz ibiza AFN zrobiona na 160KM ,która połyka audi Q5 więc nie ma na to reguły.Mina gościa w dobrej furze,jak dostaje baty-bezcenne,za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard
jak to po co żebym ja sobie mógł spokojnie użytkować ten pojazd. Matula na razie jest w stadium uczenia się na nowo jeździć samochodem. Troszkę szkoda mi ventyla, bo passek jest świetny i jak z niego wysiadam i mam jechać ventylem to aż mi się odechciewa jednak inna klasa samochodu robi swoje Pocieszające jest jedynie to, że silnikowo nie odbiegają od siebie znacznie i obydwa dają mi dużo radości z jazdy.
P.S. tak ostatnio się rozglądam za passkami i widzę, że bardzo dużo kobiet jeździ tym modelem taki kobiecy wózek
Wczoraj jak wracalem z Helu to na dupie siedzial mi Pasek i jak ja wyprzedzalem to zaraz on (a tam pani za kierownica). W sumie tylko kierowcy Audi z dwoma rurkami z tylu i Passaty trzymaly sie i wyprzedzaly ze mna
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
W passku wymieniony rozrząd. Części za 1150zł, robota 300zł u znajomego.
Dodakowo uszczelnił pokrywy w głowicach, bo tak jak można było się spodziewać były lekkie wycieki. Nie mam za wiele zdjęć, tylko takie, że coś się działo
Są plany na mały tuning
- lampy tył diodowe ciemne - na razie zastanawiam się, bo zalatuje mi to wieśtjuningiem
- zawiecha gwintowana
- nowy gril chrom bez znaczka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum