Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Podejrzenie czujnika ciśnienia oleju
Autor Wiadomość
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-30, 10:02   Podejrzenie czujnika ciśnienia oleju

Witam,

Mam taki kłopot, że podczas gdy silnik jest zagrzany (jadąc w trasy dalsze niż 15km) na piątym biegu przy obrotach ok. 2000 i prędkości 90-110km miga mi kontrolka oleju z jednakowym przerywanym dźwiękiem ostrzegawczym. Co to może być? Gdy wcisnę sprzęgło podczas owego alarmu, przyciągnę mu do 3 tys obrotów i puszczę gaz, to przestaje "pikać". Jednak po chwili gdy znow włączę piątkę i jadę dalej (zaledwie kilka sekund) - znów się odzywa owy alarm. Bardzo to denerwuje moich pasażerów :) oleju mam dosyć, sprawdzam codziennie. Podejrzewałem pompę oleju ale widzę że to nie o nią chodzi :)
Będę wdzięczny za pomoc. A jeśli to czujnik to gdzie go mam poszukiwać? (jestem początkujący) :)

Pozdro
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Daaamiano 
Ventofan
Grupa Dolnośląska



Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 120
Skąd: Kamieniec Z...
Wysłany: 2010-05-30, 10:48   

Witaj

Sprawdź czy masz dobrze dokręcony filtr oleju, on często jest przyczyną takiego migania, i wymień olej. Dopiero później będziemy szukać czujnika oleju ;)
_________________
http://rapideo.pl/buttonRapideo.png
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-30, 20:34   

filtr oleju jest dobrze dokręcony. Byłem przy tym dokręcaniu, a robił to moj kuzyn - mechanik. Awaria zaczęła się właśnie po wymianie oleju :)
Moja wina bo nie dopisałem :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
mlody1803 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 57
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-05-30, 21:33   

jaki zalałeś ? ile przebiegu ? może trzeba 15w40 zalać
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-05-30, 21:42   

Ghost napisał/a:
na piątym biegu przy obrotach ok. 2000 i prędkości 90-110km

To co to za skrzynia jest ??
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-05-30, 22:20   

Paweł J. napisał/a:
To co to za skrzynia jest ??

dobre pytanie :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-30, 23:48   

5-cio biegowa skrzynia biegów 1.8 benzyna 93 rocznik, zalałem lotosa mineralny olej silnikowy :) to chyba wszystkie ważne dane :)
oj tam czepiacie sie szczegółów :) ja tu początkujący proszę się nie śmiać! :faja:
Przebieg 170 tys ale jestem 1. wlascicielem w polsce. Auto bylo kupowane na komisie wiec mogli cofnac przebieg :) Sprowadzony jest z niemiec, poprzedni wlasciciel - kobieta paląca :P (paląca bo mam upaloną tapicerke w 2 miejscach )
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
Ostatnio zmieniony przez Ghost 2010-05-30, 23:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Bimber 
Zapalony Ventkarz
Złota Strzała



Silnik: 1.9tdi
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 477
Skąd: Lubsko ok.Zielonej Góry
Wysłany: 2010-05-31, 11:45   

mialem tak samo i byla to wina czujnika od oleju. ale radzilbym ostroznie wkrecac bo 2 zrypalem przy wymianie groszowa sprawa
_________________
To co kocham to VW :)
Grupa lubuska:
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Mój Ventyl:
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-31, 17:28   

ok ale GDZIE GO ZNALEŹĆ? :) i który to bo ponoć ktoś pisał że są 2 :D
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Daaamiano 
Ventofan
Grupa Dolnośląska



Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 120
Skąd: Kamieniec Z...
Wysłany: 2010-05-31, 18:14   

Jaką masz wersje silnika? ile koni? podaj kod, np RP, ABS??
_________________
http://rapideo.pl/buttonRapideo.png
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-31, 18:49   

nie rozumiem o co chodzi z wersją silnika :) 90km 1.8 benzyna z tylu mam napisane VENTO_CL ale to chyba wersja wyposazenia
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-31, 18:52   

wiem, że jest na monowtrysku (chociaż za bardzo nie wiem co to znaczy) :)

Hihi do mnie trzeba trochę cierpliwości :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
Ostatnio zmieniony przez Ghost 2010-05-31, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Daaamiano 
Ventofan
Grupa Dolnośląska



Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 120
Skąd: Kamieniec Z...
Wysłany: 2010-05-31, 19:01   



To ten czujnik. Zdj zapożyczone z passat forum.. ;)
_________________
http://rapideo.pl/buttonRapideo.png
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-31, 19:22   

ten oznaczony numerem 1 0,25 bar, tak?
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Daaamiano 
Ventofan
Grupa Dolnośląska



Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 120
Skąd: Kamieniec Z...
Wysłany: 2010-05-31, 19:27   

tak dokładnie, jeśli masz taki sam silnik, ale myślę że we wszystkich benzyniakach jest podobnie
_________________
http://rapideo.pl/buttonRapideo.png
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-05-31, 19:38   

to chyba mi wystarczy :) pogrzebię trochę w nim teraz, dziękuję :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-05-31, 20:02   

Daaamiano, a co masz za program jakaś ETKA
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-06-01, 15:50   

Ghost, 2 czujniki ciśnienia masz w podstawie filtra oleju, sa zawsze dwa, czasem trzeci od komputera pokładowego od temperatury oleju, było tam grzebane przy zmianie filtr - to najpierw posprawdzaj złączki kabli do tych czujników. Doczytasz w necie że jeden jest zwierny drugi rozwierny po przekroczeniu zadanego ciśnienia. Nastepnie dokładnie upewnij sie czy dałeś dobry filtr oleju, w silnikach 1.8 mamy taki myk że filtry różnia się w zależnosci od rocznika. Jesli nic nie znajdziesz to koniczenie jedx na sprawdzenie ciśnienia ioleju u mechanika - szkoda ryzykować, jak sie okaze że jest dobre to dalej już na spokojnie poszukasz usterki w okablowaniu tych czujników, samych czujnikach lub w liczniku.
_________________

 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-02, 23:23   

panowie chyba mam problem rozwiązany :) ale za naprawę wezmę się dopiero w piątek :) otóż dziś nie mogłem odpalić a jak już odpaliłem to ledwo chodził silnik. po pewnej chwili było wszystko ok i do teraz tak jest. Moje podejrzenie: zaśniedziałe kable ;) będę je sprawdzał (każdego z osobna) bo po 17 latach ma prawo cos sie zepsuć i zaśniedzieć hihi :) być może z tym czujnikiem jest to samo... pobawie się i dam znać o efektach dziekuje wszystkim za pomoc :poklon:
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
Ostatnio zmieniony przez Ghost 2010-06-02, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-03, 17:12   

Ghost, to ja czekam na efekty prac bo mam taki sam problem ;)
tylko ze u mnie dodatkowo jest wydmuchana uszczelka pod głowicą :(
informuj nas o pracach i postepach ;)
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-04, 17:00   

ok instalacja sprawdzona - problem z niestabilnym silnikiem się usunął. Kłopot z kontrolką ciśnienia oleju nadal występuje. Mam 2 czujniki ciśnienia oleju: brązowy i jakiś taki w odcieni kości słoniowej. Oba są na kopule filtru oleju. Powiedzcie mi proszę, bo sprzedawca w mechanicznym sklepie dał mi czujniczek koloru SZAREGO. Czy to poprawny? jeśli tak to za którego mam go podmienić? Wcześniej pisałem ale powtórzę: 1,8 Benzyna 90 KM 5-biegowa skrzynia manualna 1993 rocznik. Stan oleju w porządku, pompa w porządku
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2010-06-04, 17:48   

Ghost, wymień filt oleju i zobaczysz ze przestanie ci piszczeć a kolor musi byc taki sam albo parametry czyjnika musza byc takie same ja jak kupywałem to taki sam kolor i dzialają dobrze a tez mi piszczało jak zmieniłem filt to przestało
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-04, 18:28   

filtr oleju jest nowy ! wymieniany razem z olejem... dlaczego wiec go mam wymieniac?
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-06-04, 19:09   

czuniki sa na 1.8 i 0.3 bara, tym się należy kierować, kolory w pdróbach mogą się różnić. A z filtrem to już napisałem, sa dwa rodzaje do 1.8 jeden do a drugi od pewnego numeru silnika, i powinni w sklepie dobrać bez problemu.
_________________

 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-09, 22:57   

kolego wymien sobie filtr oleju na filtr firmy MANN :) ja tak zrobiłem i narazie spokoj przestalo pipac :) koszt niewielki bo ja dałem za swoj filtr 25zł :D
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
Ostatnio zmieniony przez Vento-Łukasz 2010-06-09, 22:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-11, 10:02   

okej wymieniłem ten czujnik (kosztował 12zł).. made in Germany więc już nie chińszczyzna :) na kopule miał napisane 1.6-2.0 a orginalny miał 1.8+- 0.2 więc się zgadza. Olej jaki zalałem, to lotos mineralny SAE: 15/w40 zobaczymy jak teraz będzie wyglądać sytuacja :) kopułki na czujniki dokładnie sprawdzone, że żabki zacisnęły się na blaszce stykowej. W razie komplikacji powiem Wam jak przebiega dalej sytuacja z moim Ventylkiem :) pozdrawiam i dziękuję wszystkim :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-11, 10:08   

Vento-Łukasz - filtr mam firmy FILTRON i kosztował 20zł :) nie znam się jak mówiłem na początku ale w sklepie mechanicznym powiedział mi że jest to dobry filtr do vw Vento :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-11, 10:10   

nawiązaując do kłopotów z Venciakiem chcę zapytać co mogę zrobić, jeśli zacisk od hamulców ma luzy i strasznie klekocze :) czy mam go wymienić od razu na nowy? czy nie musze się tym klekotaniem przy dziurach przejmować? bo nie wiem czy to nie jest niebezpieczne? podczas jazdy przy hamowaniu nie ściąga na żadną ze stron a więc hamuje równomiernie, natomiast przy jeździe po dziurach strasznie klekocze. Wachacze sprawdzałem w stacji kontroli pojazdów i powiedzieli mi że wszystko jest spox tam :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-06-28, 21:05   

wymiana białego czujnika jednak NIC nie wniosła do problemu... Nadal są kłopoty z "pikaniem". Jutro kupuję brązowy czujnik i wymienię brązowy :) może to coś pomoże
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-06-28, 22:44   

Ghost, jesli chodzi o te pikanie

http://www.youtube.com/wa...feature=channel

jest to stabilizator napiecia jest on umieszczony w liczniku dzisiaj robilem to samo w sklepie kosztuje okolo 60 zlotych ja mialem jakis tam tranzystro ale jak zamienilem palila sie czujka wody wiec wstawilem go spowrotem mialem nawet foty porobic i porade utworzyc ale nie mialem czasu bo musialem szybko furke zlozyc ale jutro wszystko opisze co i jak ;)
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-29, 14:52   

A filtr wymieniłeś ?? mowi ci wymien filtr moze to pomoze !! tylko koniecznie MANN !!
wepchasz kasy w czujniki i to bedzie nie to tak jak u mnie :P
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-06-30, 07:49   

Vento-Łukasz, przerabiałem to na własnej skórze wymienilem dwa czujniki oleju filtry kombinowałem na różne sposoby a ojca znajomy w pasku tez to przerabiał i powiedzial o co chodzi podjezd do znajomego elektryka stwierdzil to samo wymienilem tą cześc na taką o podobnych paramaterach czyli takim samym napieciu ale to musi byc originalny stabilizator bo mi piszczek znikł ale paliła sie kontrolka od wody cały czas ale ja nie bede kupował stabilizatora poniewaz musze i tak wymienic licznik bo nie mam z obrotomierzem ;)
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-06-30, 23:39   

Rafik, ja cie rozumiem ale niewiadomo jak jest miedzy benzyna a dieslem ;) bo ty masz dieselka a kolega Ghost, i ja mamy benzyniaki :) ja u siebie wymieniłem filtr i jest super a ze nie dużo koszt to na miejscu kolegi bym od tego zaczą ;)
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
 
 
Ghost 
Kierowca eLki
Michał


Silnik: 1.8 Benzyna
Wiek: 36
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 40
Skąd: okolice Pucka
Wysłany: 2010-09-30, 08:37   

Nie miałem dostępu do komputera (zepsuł się), przepraszam. Teraz, gdy mam nowy mogę odpisać: wymiana filtru pomogła (firma Mann a nie polski shit FILTRON :P ) ;) ale wymieniłem przy tym olej na inny niż lotosa... zapodałem mu orlena ;) dzieki chlopaki... teraz pojawil sie kolejny problem... przy 80-110km/h strasznie wyje jedno z kół (nie potrafię zlokalizować które)... nie jest to silnik, bo gdy "spuszczę z biegu" i jadę na luzie przy tej prędkości nadal wyje... zastanawiam się nad łożyskiem albo oponami (bo od czasu sprowadzenia z niemiec nie wymieniałem opon dopiero teraz planuje wymianę na zimę). Myślę, że jeśli po wymianie opon nadal będzie "wyć" to wtedy podejrzenie padnie na łożysko... dobrze myślę?

Problem nr 2... zauważyłem zwiększone spalanie mojego ventylka (AAM, 1.8 benzynka, 55kW) i przy wcisnieciu do deski pedalu gazu zaczyna sie tak jakby dusić a nie ciągnąć... czy winę mogą mieć pierścienie na tłokach? (tankuję LOTOS 98' Dynamic). Zauważyłem też lekko wachające się obroty silnika, którym towarzyszą czasem krótkie przerwy płynności (jakby gaśnie na ułamek sekundy po czym dalej pracuje). Świece sprawdziłem, mają iskrę a odległość ustawiłem na 0,7mm ;)

Problem nr 3... nie mogę wyeliminować "klekotania" w prawym przednim kole (hamulec... ten aparat, ktory odpychają dwie blaszki z góry i dołu)... przy dziurach strasznie klekocze, czy mam wymieniać cały aparat hamulcowy w tym kole czy co? bo luz jest na bolcach mocujących go tak jakby wyrobiony...

Problem nr 4... Lewe tylne koło ... przy zwalnianiu pedału hamulca da się stamtąd słyszeć taki pisk jakby elementy mechaniczne pracowały na sucho... smarowałem je (oczywiście nie klocki :P ) ale problem nadal występuje... piszczy zarówno na postoju jak i w jeździe...

Sorki, że o to pytam w tym temacie ale powiem prawdę - nie chce zakładać 100 nowych wątków :) pozdrawiam i czekam na odpowiedź experci :)
_________________
...::: To, co dla innych jest końcem, dla mnie staje się początkiem :::...
Ostatnio zmieniony przez Ghost 2010-09-30, 08:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-30, 12:58   

Ghost napisał/a:
Myślę, że jeśli po wymianie opon nadal będzie "wyć" to wtedy podejrzenie padnie na łożysko... dobrze myślę?

Tak. Wystarczy teraz jak podelwarujesz jedną stronę odpalisz auto i rozpędzisz do ok 70km/h i ktoś z boku zobaczy czy wyje czy nie.

Ghost napisał/a:
Problem nr 2... zauważyłem zwiększone spalanie mojego ventylka (AAM, 1.8 benzynka, 55kW) i przy wcisnieciu do deski pedalu gazu zaczyna sie tak jakby dusić a nie ciągnąć... czy winę mogą mieć pierścienie na tłokach? (tankuję LOTOS 98' Dynamic). Zauważyłem też lekko wachające się obroty silnika, którym towarzyszą czasem krótkie przerwy płynności (jakby gaśnie na ułamek sekundy po czym dalej pracuje). Świece sprawdziłem, mają iskrę a odległość ustawiłem na 0,7mm ;)

Sprawdz czy przewody, świece, palec, kopułka nie mają swoich lat swietności za sobą.

Ghost napisał/a:
Problem nr 3... nie mogę wyeliminować "klekotania" w prawym przednim kole (hamulec... ten aparat, ktory odpychają dwie blaszki z góry i dołu)... przy dziurach strasznie klekocze, czy mam wymieniać cały aparat hamulcowy w tym kole czy co? bo luz jest na bolcach mocujących go tak jakby wyrobiony...

Pewnie wina wyrobionych blaszek

Ghost napisał/a:
Problem nr 4... Lewe tylne koło ... przy zwalnianiu pedału hamulca da się stamtąd słyszeć taki pisk jakby elementy mechaniczne pracowały na sucho... smarowałem je (oczywiście nie klocki :P ) ale problem nadal występuje... piszczy zarówno na postoju jak i w jeździe...

Normalka w tym modelu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13