Acha wszystko już wiem tak myślałem że pasuje dodam że mam zwykłe vento 1.8 mono z 93 roku z tyłu bębnowe hamulce
A zadałem te pytanie bo w warsztacie za wymianę gum powiedzieli mi 400zl bo ponoć jest ciężko je wyciągnąć a ja mam możliwość kupić całą belke od golfa po regeneracji już gum za 200 zł wiec bardziej mi się opłaca całą belke przerzucić bębny swoje tylko przełoże i po sprawie .
Wymienił bym sam sobie te gumy bo wtedy byłoo by najtaniej ale niestety brak sciągacza zmusza mnie do takich czynów
,a może znacie jakiś domowy sposób jak wycisnąć te gumy 3 lata temu miałem lepszą sytuacje jak wymieniałem bo kolega miał prase hydrauliczna i w ten sposób żeśmy to wymienili a teraz już nie mam dostępu do prasy
Ostatnio zmieniony przez zwirek2 2010-05-23, 12:49, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2010-05-23, 13:05
hahaha 400 za wymiane gum chyba na poliuretany w cenie. Co za debile. szukaj dalej warsztatu. u mnie ceny oscylują ok 80zł Ja w dobrym warsztacie dałem 75zł za szt. plus ok 60-80zł za gumy (cena za pare)
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-05-23, 20:38
zgadza się szukaj innego warsztatu bo np.u mnie wymiana tych tuleji kosztuje 100 zł,fakt jest przy tym gimnastyki bo sa one nie symetryczne i ciężko się je wciska ,ale dla chcącego nic trudnego ,po prostu poszukaj innego warsztatu i z głowy ale jak nie były przewody hamulcowe długo ruszane to moga się niestety pourywać przy demontażu ,ale jak ktoś chce to na stare przewody hamulcowe też jest sposób
witam belkę wymieniłem na drugą z bardzo dobrymi gumami udało mi się dostać i jest ok nie ma w końcu stuków żadnych ,teraz tylko mam pytanie bo delikatnie w autku przestawiła mi sie kierownica podejrzewam że muszę jechać zrobić zbieżność powiedzcie mi czy ktoś miał też taka sytuacje przy wymianie że się rozregulowało bo tył jakby nie patrzał mógł się delikatnie w inne miejsce ustawić
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-06-05, 22:59
to znaczy be,ka jako belka nie ma żadnego ustawienia ,ale może być tak że jeżeli ruszałeś gniazda belki czyli te co sa przykręcone do nadwozia to mogło się przestawić względem osi autka ,a jeżeli nie ruszałeś tych gniazd tylko wymieniłes sama belkę to może to byś spowodowane tym że belka może być skrzywiona ,albo jest to po prostu przypadek,pojedziesz na zbieżność to się wszystko wyjaśni
jak najbardziej ruszałem gniazda mocowania belki bo inaczej bym jej nie zdemontował bo żeby belkę wymontować najpierw trzeba ją od kasty odkręcić czyli te trzy śruby a dopiero potem odkręciłem ta jedna co przechodzi przez gumę ,,chyba o takim ruszeniu gniazda kolego mówisz czy coś innego miałeś na myśli
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-06-05, 23:08
dokładnie o to mi chodziło to w takim razie przestawiłeś gniazda a tym samym powodując złe ustawienie belki ,a tak z innej beczki to dla czego musiałeś odkręcić całą belke z mocowaniami przecież da się to zrobić nie odkręcając gniazd
jakim cudem sie da zdemontować samą belkę kombinowałem i w żaden sposób nie mogłem wyciągnąć tej długiej śruby co przechodzi przez całą gumę bo haczyła o próg o karoserie i dlatego odkrecić musiałem te całe mocowanie
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-06-05, 23:15
aha czyli ktoś już był brzed tobą pod autkiem kiedyś i po prostu odwrotnie włożył śruby bo seryjnie są wkładane od wewnątrz belki a nie od zewnątrz ,dlatego zapytałem
też tak pomyślałem bo nie wiem jak powinny być wsadzone dlatego taki numer wyszedł z ta kierownicą .że się lekko przestawiła ale samochód nie ściąga tyle ze lekko w lewą stronę patrzy a była na środku równo może wejść pod samochód jeszcze raz i lekko przestawić na tych uszach tą belkę aby było na swoim miejscu tyle że mniej więcej starałem się złożyć w te same ślady ,tylko teraz w którą strone przestawić aby kierownica cofła się w prawo na środek heheh:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum