Wysłany: 2010-08-16, 18:22 Po wymianie krokowca problem:/
Koledzy jak pamiętacie miałem kiedys problemy z obortami itp że się wieszały i w ogóle. Wymieniłem sonde i było juz nie tak źle choc wieszały sie dalej jednak na jałowym obroty nie skakały ani nic były równe zarówno na gazie jak i benie. Teraz w końcu wymieniłem krokowiec, odłączyłem kleme i odpaliłem auto. Co się okazało?? Oborty na benie po odpaleniu rano niskie ok 700 przygasa, potem po rozgrzaniu silnika oki ale skacza na jałowym 900/1000 900/1000 i tak cały czas. Na gazie jest gorzej rosną odrazu do 1700 i skaczą do 1800 a potem rosną aż do czerwonego pola czyli 6tys jakby sam sobie gazu dodawał. i teraz pytanie moje co się dzieje?? POMOCY koledzy
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-16, 19:41
Jaką masz instalacje LPG ? Spróbuj odłączyć wszystkie wtyczki jak podchodzą do mono-w i odpal na lpg a jeśli nie będzie chciał odpalić to odłączy tylko tom po prawej stronie twarzą do auta
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-17, 08:36
jak odłączysz ta od nastawnika przepustnicy czyli tzw silnika krokowego to przestanie wariowac z obrotami. Może. Ale to nie naprawa tylko test. Weź pryśnij przy pracującym silniku na podstawę wtrysku dookoła dowolnym palnym dezodorantem. Krótki skok obrotów oznacza dziurę w podstawie i wymieniesz ja wowczas.
Na drugim etapie spróbuj resetu ECu, znajdziesz opis na każdymn forum VW. Pomoże - to winna jest instalacja LPG. Nie pomoże - to trzeba się wgłębić w nastawnik przepustnicy zwany tez silniczkiem krokowym i TPS. To juz trochę skomplikowane ale temat opisany wielokrotnie do znalezienia googalmi.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-17, 23:44
Podpinaj i zobacz jak się auto zachowuje ... masz chyba 3 duże wtyczki i na 80% powinien zacząć normalnie jeździć na gazie pierwsza generacja pracuje tylko na podciśnieniu
_________________ Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-08-17, 23:46, w całości zmieniany 1 raz
mialem u siebie podobnie, potrzebna bedzie regulacja tps. On jest przykrecony chyba 4 srobkami imbusowymi, tylko pradopodobnie bedziesz potrzebowal kogos do pomocy. poluzuj te srobki i przesuwaj tps od siebie i do siebie (stojac twarza do przodu samochodu) tak dlugo az bedzie dobrze. Drugi z was bedzie musial odpalac silnik, bo na pewno bedzie co chwile gasl. powinno pomoc
krasnal, tak tez zrobiłem i jest wszystko si tylko jeszcze rano kiedy silnik nierozgrzany obroty nie chcą spadac odrazu dopiero kiedy wejdzie wskazówka w niebieskie pole jest si w końcu:).. heh także myśle że jeszcze mała regulacja i po odpaleniu rano bedzie si
witam.u mnie natomiast obroty stoją w miejscu ale na poziomie 1200 i na gazie jaki na byni.A teraz zaczęły mi spadać obroty ja wrzucę na luz ale tylko gaz ale to wina raczej lewego powietrza będę sprawdzał.A co może winne tym wysokim obrotom?linka gazu ma luz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum