Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Po wymianie krokowca problem:/
Autor Wiadomość
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2010-08-16, 18:22   Po wymianie krokowca problem:/

Koledzy jak pamiętacie miałem kiedys problemy z obortami itp że się wieszały i w ogóle. Wymieniłem sonde i było juz nie tak źle choc wieszały sie dalej jednak na jałowym obroty nie skakały ani nic były równe zarówno na gazie jak i benie. Teraz w końcu wymieniłem krokowiec, odłączyłem kleme i odpaliłem auto. Co się okazało?? Oborty na benie po odpaleniu rano niskie ok 700 przygasa, potem po rozgrzaniu silnika oki ale skacza na jałowym 900/1000 900/1000 i tak cały czas. Na gazie jest gorzej rosną odrazu do 1700 i skaczą do 1800 a potem rosną aż do czerwonego pola czyli 6tys jakby sam sobie gazu dodawał. i teraz pytanie moje co się dzieje?? POMOCY koledzy
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-16, 19:41   

Jaką masz instalacje LPG ? Spróbuj odłączyć wszystkie wtyczki jak podchodzą do mono-w i odpal na lpg a jeśli nie będzie chciał odpalić to odłączy tylko tom po prawej stronie twarzą do auta
_________________
Das is das ...
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2010-08-16, 20:12   

Instalacja LPG I generacji BRC
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2010-08-16, 20:14   

archeolog, a co da odłączenie tych wtyczek bo z tego co wiem to są dwie nie?? jedna do regulatora paliwa i jedna do TPSa??
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-17, 08:36   

jak odłączysz ta od nastawnika przepustnicy czyli tzw silnika krokowego to przestanie wariowac z obrotami. Może. Ale to nie naprawa tylko test. Weź pryśnij przy pracującym silniku na podstawę wtrysku dookoła dowolnym palnym dezodorantem. Krótki skok obrotów oznacza dziurę w podstawie i wymieniesz ja wowczas.
Na drugim etapie spróbuj resetu ECu, znajdziesz opis na każdymn forum VW. Pomoże - to winna jest instalacja LPG. Nie pomoże - to trzeba się wgłębić w nastawnik przepustnicy zwany tez silniczkiem krokowym i TPS. To juz trochę skomplikowane ale temat opisany wielokrotnie do znalezienia googalmi.
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-08-17, 23:44   

Podpinaj i zobacz jak się auto zachowuje ... masz chyba 3 duże wtyczki i na 80% powinien zacząć normalnie jeździć na gazie pierwsza generacja pracuje tylko na podciśnieniu
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-08-17, 23:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krasnal 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 34
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2010-08-22, 11:47   

mialem u siebie podobnie, potrzebna bedzie regulacja tps. On jest przykrecony chyba 4 srobkami imbusowymi, tylko pradopodobnie bedziesz potrzebowal kogos do pomocy. poluzuj te srobki i przesuwaj tps od siebie i do siebie (stojac twarza do przodu samochodu) tak dlugo az bedzie dobrze. Drugi z was bedzie musial odpalac silnik, bo na pewno bedzie co chwile gasl. powinno pomoc
_________________

 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2010-08-22, 20:56   

krasnal, tak tez zrobiłem i jest wszystko si tylko jeszcze rano kiedy silnik nierozgrzany obroty nie chcą spadac odrazu dopiero kiedy wejdzie wskazówka w niebieskie pole jest si w końcu:).. heh także myśle że jeszcze mała regulacja i po odpaleniu rano bedzie si
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
krasnal 
Kierowca eLki



Silnik: 1.8 AAM
Wiek: 37
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 34
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2010-08-23, 15:39   

no to elegancko, u mnie tez sie wieszaly i wlasnie regulacja pomogla:) powodzenia
_________________

 
 
barthi-80 
Autostopowicz


Silnik: 1,8 GT
Wiek: 44
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 16
Skąd: GRUDZIĄDZ
Wysłany: 2010-08-24, 09:33   

witam.u mnie natomiast obroty stoją w miejscu ale na poziomie 1200 i na gazie jaki na byni.A teraz zaczęły mi spadać obroty ja wrzucę na luz ale tylko gaz ale to wina raczej lewego powietrza będę sprawdzał.A co może winne tym wysokim obrotom?linka gazu ma luz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9