Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-06-03, 22:42
z racji tego ze jestem bardzo i to bardzo ciezkim człowiekiem jak wielu juz miało okazje sie przekonac nie lubie zmian i vento wróciło tam gdzie jego miejsce a poprostu ja nie umiem zyc bez tej kupy zlomu dzisiaj nie moglem znalezc sobie miejsca i jakos chcialem cos zmodzic w ventce to wypucowałem ją i domową metodą zmienilem podswietlenie licznika
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-06-06, 22:43
ogulnie firma ta jest dobra jak da sie minimum 2 warstwy tego preparatu i dobrze sie przygotuje podłoże do malowania to gwarantuje zadowolenie i dobre zabezpieczenie ,ja samu siebie zabezpieczyłem całe podwozie i progi 3 lata temu i nic sie nie dzieje tylko ja dałem 4 warstwy
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-09-16, 10:13
hehe żeby nie było odkopie troche temat a wiec szrot został odstawiony do mechaniora na wymiane końcówek drążków, stabilizatorów poduszek amortyzatorów i jeszcze troche tego było ale przedni zawias jest juz zrobiony i jest elegancko została wymieniona także pompa wody i termostat wszystkie paski z tyłu łożyska wraz z czopami hmm chyba na tyle w temacie Pozdrówki
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1.9 D Pomógł: 7 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 341 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-09-16, 10:51
Rafik napisał/a:
hehe żeby nie było odkopie troche temat a wiec szrot został odstawiony do mechaniora na wymiane końcówek drążków, stabilizatorów poduszek amortyzatorów i jeszcze troche tego było ale przedni zawias jest juz zrobiony i jest elegancko została wymieniona także pompa wody i termostat wszystkie paski z tyłu łożyska wraz z czopami hmm chyba na tyle w temacie Pozdrówki
No to elegancko Ja mam tył zrobiony i trzeba się zaniedługo na przód przenieś bo już daje znać o sobie
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2012-11-20, 21:50
hehe odkop i to wielki nic specjalnego sie nie dzieje tydzień temu zostały pospawane kielichy z tyłu i z prawej strony z tyłu trzeba było wspawać od nowa całą ćwiartkę na wiosne ventyl dostał alusy 14- stki i sie kula nadal zyje stuknęło 500 tysiecy bez awaryjnie i oby co najmiej drugie tyle mu wybiło
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2014-12-06, 07:22
hmm pamietam jak dzisiaj jak zakladałem ten temat jak robiłem pierwsze zdjęcia do tego tematu ile bylo wzlotów i upadków. Forum było wtedy inne ja taki świerzak z obawami wyśmiania sporej krytyki itp. itd a jednak myliłem się kupa ludzi których można ze świecą szukac w dzisiejszych czasach i ta atmosfera ... starsi użytkownicy wiedzą oco kaman takie było dobre towarzystwo . to Ci ludzie jeszcze bardziej wetkali we mnie bakcyla pasjii Ventomaniaka za co chiciałem im podziekować Ale do rzeczy Było jakoś siakoś i owakoś raz pod górkę a raz z górki ale wkońcu wychodziło na dobre:) Vento zgniło z biegiem czasu odstawione na boczny tor zapomiane a przez tyle lat służyło od 99 roku wiernie i wytrwale nigdy nie zawiodło z przebiegiem blisko 600 tys. km bez najmniejszej ingerencji w silnik bez ściągania głowicy przez ten okres użytkowania zmieniona pompa wtryskowa 2 razy podczas wymiany drugiej pompy teraz wiosną wyjąłem wtryski dałem do sprawdzenia diagnoza wtryski są w idealnym stanie jak powiedziałem mu ile przejechały szczena mu opadła sprawdziłem kompresje na garach 32/32/32/31 wiec fabryka jedynie sprzęgło nie dało już rady ale nie dziwota miało prawo . Tylko te nieszczęsne blachy brak podłogi prawie progi zjedzone błotniki naprawa nie opłacalna z normalnego punktu widzenia przeciętnego polaka ale po głębszych zastanowieniach z ojcem przemyśleniach wszystkich za i przeciw diagnoza gdzie znajdziemy lepszy samochód jak vento robimy blachy i jeździmy dalej Tak wiec vento dostało drugie życie i w poniedziałek pojechało do blacharza który ogarnie temat i wywali rudą która tańczy jak szalona Myślę że niedługo wrzucę tu jakąś fotorelacje Plany na przyszłość projekt długoterminowy ale bez najmniejszych tuningów zrodził mi się plan aby zrobić je tak jak wyjechało z fabryki Vento na glebie już jedno mam i wystarczy PozdraVWiam
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Miło się czyta takie rzeczy na temat forum będąc jego uzytkownikiem Podziwiam i gratuluje świetnej decyzji i jestem w podziwie ile Vento jest w stanie wytrzymać
Po zdjęciach widzę że jest co robić więc życze powodzenia w reanimacji
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-12-07, 19:29
O kurde zastanawiam sie jak to mozliwe ze tak daleko to zaszlo, Ja u siebie praktycznie przy podlodze nic nie robilem a tutaj to jest masakra jakas ale trzymam kcuiki za odbudowe
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2014-12-07, 21:19
tak roboty jest masa ale czasu mam duzo wiec powoli wszystko sie ogarnie jesc nie woła jeździc też mam póki co czym wiec może powstanie jak feniks z popiołów
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum