Wysłany: 2010-09-27, 10:23 Oznaki nie szczelnosci instalacji
Mam pewne obawy co do szczelnosci układu ;/
autko ma problemy z przełaczeniem na gaz po postoju
Silnik ciepły, ruszam, obroty wzrosną przełączy się na gaz i gasnie
Nastepna sytuacja: gasze silnik i po chwili znów odpalam, ruszam bez zadnech problemów
jak dlamnie to gdzies powoli gaz ucieka, czy to normalne a ja sie tylko wkręcam
zebym ja to wiedział ile jest na instalacji chodzi o dynamiczna jazde ja emeryt nie jestem wiec mysle ze dyszka to daje rade oglnie to zastanawiam sie czy to jest przez nie szczelnosc wiec moze ktos tak juz miał lub ma cały czas i to jest normalne
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 19:31
mi po regulacji w cyklu mieszanym z przewaga trasy wyszło 9.3-9.4 L/setkę i powiem, że jestem średnio z tego zadowolony, ale ponoć jest 1000km na ustawienie się kompa, więc puki co czekam. chodź przyznam że jazda spokojna
rafal3rf napisał/a:
oglnie to zastanawiam sie czy to jest przez nie szczelnosc wiec moze ktos tak juz miał lub ma cały czas i to jest normalne
Gdybyś miał nieszczelność to byłoby czuć gaz, szczególnie w czasie jazdy.
rafal3rf napisał/a:
zebym ja to wiedział ile jest na instalacji
No własnie....a membrany w parowniku mogą już po 70 tys km paść.
Mi przez ponad tydzień gdy membrany już siadły na maxa, pomagała następująca czynność. Przekrecanie kluczyka na zapłon, wrzucenie na gaz (słychać zawór w butli), przerzucam na benę i dopiero odpalam. Auto potem lepiej przerzucało się na gaz....zamiast gaśnięcia było tylko szarpanie.
Chodź u mnie gdy parownik nie domagał, w cale dużo furak nie palił....tzn nie mierzyłem ale nie było widać drastycznych zmian.
zastanawiałem sie nad wymianą membran ale wydaje mi sie ze nowy reduktor bedze lepszą opcją bo nowy kosztuje 159 na allego a gumy 50 a zawsze moze cos pójscia nie tak
oponki 205 i przelot tez mi zwieksza spalanie xD
Ostatnio zmieniony przez rafal3rf 2010-09-27, 21:24, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-27, 21:41
rafal3rf napisał/a:
nowy reduktor bedze lepszą opcją bo nowy kosztuje 159 na allego a gumy 50 a zawsze moze cos pójscia nie tak
Fakt...tanie graty masz do gazu, 40-50% ceny tej co u mnie
rafal3rf napisał/a:
a zawsze moze cos pójscia nie tak
Nie jest to trudne....najwięcej czasu zajmuje czyszczenie parownika. Chodź jeśli wymienisz reduktor czy zrobisz regenerację, trzeba jechać na ustawienie instalki....mi chodziło ok ale co z tego jeśli spalanie w cyklu mieszanym skoczyło o dobre 3 L gazu na setkę.
hehe to jak mi przestanie chodzic to bede wiedział gdzie szukac
panowie wsumie mam jeszcze jedno pytanie : na 4 biegu gdy dojdzie do 3 tysiecy to łapie muła i trzeba odpucic gaz i jeszcze raz depnąć, nie zawsze ale czesto ... wiecie co to moze być ??spotkaliscie sie juz z czyms takim oO ? bardzo irytujące
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum