Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
pompa wtryskowa... POMOCY !!!
Autor Wiadomość
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2010-10-03, 21:21   pompa wtryskowa... POMOCY !!!

pisze na "ogolnym" bo na "dieslu" maly ruch....


W pompie wtryskowej mam dosc obfite przecieki i gdy silnik jest zimny, bardzo dlugo kreci ( na ssaniu + pompowanie pedalem gazu ).. jeszcze kilka stopni mniej i wgl nie zapali.. ;/
(mechanik mowil ze zapala tylko dlatego ze silnik w dobrym stanie i dobrze spreza)

problem polega na tym ze nie mam obecnie kasy na nowa pompe (starej wole nie kupowac, bo kto wie czy za tydzien nie bedzie to samo) a jak pisalem, jak za tydzien bedzie zimniej to wgl nie odpali.. ;/


Dlatego jezeli macie jakies namiary na POMPIARZY w krakowie to bardzo bym prosil !
Chyba ze ktos ma inny lepszy pomysl.. ;]
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-03, 21:46   

Ja bym kupił używkę ale po testach ceny naprawdę bywają śmieszne można je nawet spotkać na złomie ;) napisz skąd to cieknie ?
_________________
Das is das ...
 
 
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-05, 18:29   

hm.. skad.. ? tu sa zdjecia... ---->

http://img180.imageshack....51010180601.jpg
http://img63.imageshack.us/i/p0510101812.jpg/

sry za jakosc..
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 20:25   

Jak dobrze zaznaczyłeś to cieknie spod przewodów wysoko ciśnieniowych czyli pompa jest dobra kup nowe przewody i daj jakimś w miarę rozgarnięty mechanikom do wymiany, Ale zanim to zrobisz wyczyści wszystko na glanc i jeszcze raz obczaj ;)
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-10-06, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-06, 20:53   

no cieknie z tych dwoch dolnych... one sa na gwintach jak sruby..
czyli wystarczy same przewody ?:)
wielkie dzieki, zobaczymy co z tego wyjdzie ;] jak zrobie to dam znac ;]
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-06, 21:01   

jeszcze skorzystam z okazji... jak sie pozbyc tego wycieku... ?

http://img409.imageshack....p0510101806.jpg
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 21:26   

To jest jakiś dziwny dieslowski paten odmiarski :D Można całego tego grzyba kupić ale to raczej nie jego wina ... dziwne że kipi z tego miejsca jak z ciśnieniem oliwy? Masz taką blachę nad klawiaturą ? Przy okazji możesz te wszystkie węże powyciągać i wyczyścić bo niezły gnój będzie w środku
_________________
Das is das ...
 
 
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-06, 21:52   

cisnienie wporzadku ;) kontrolka mruga tylko jak dlugo nie moze zapalic po zimnej nocy...
"Masz taką blachę nad klawiaturą ?" ?? ?? xD
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 23:01   

Wądpie żeby to było to ale ci wytłumacze o co biega na przyszłość jak masz tą pokrywę na głowicy metalową taką . to pod nią w środku chyba powinna być blacha na całą długość silnika żeby olej nie chlapał po pokrywie , tak myślę że to może być olej pochodzenia turbo ...
Proponuję zobaczyć jak wygląda cały dolot nie ma dużo roboty poodkręcać objemki i wyciągnać kolanka i rury węże
_________________
Das is das ...
 
 
miston 
Kierowca eLki



Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-12, 22:37   

okazalo sie ze po dokreceniu przewodow nic sie nie leje... a nie palil dlatego ze nie mial napiecia na swiecach przez jakis bezbiecznik... :)
w kazdym razie, "archeolog", dzieki za zaangazonanie ;]
pozdrawiam
_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-12, 22:53   

http://img409.imageshack....p0510101806.jpg

ten pierdzielnik rozloz wyczysc wszystko ladnie rurki tez porozciagaj i powinno przstac umnie zadzialalo ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 12