Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 24 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-03, 21:21 pompa wtryskowa... POMOCY !!!
pisze na "ogolnym" bo na "dieslu" maly ruch....
W pompie wtryskowej mam dosc obfite przecieki i gdy silnik jest zimny, bardzo dlugo kreci ( na ssaniu + pompowanie pedalem gazu ).. jeszcze kilka stopni mniej i wgl nie zapali.. ;/
(mechanik mowil ze zapala tylko dlatego ze silnik w dobrym stanie i dobrze spreza)
problem polega na tym ze nie mam obecnie kasy na nowa pompe (starej wole nie kupowac, bo kto wie czy za tydzien nie bedzie to samo) a jak pisalem, jak za tydzien bedzie zimniej to wgl nie odpali.. ;/
Dlatego jezeli macie jakies namiary na POMPIARZY w krakowie to bardzo bym prosil !
Chyba ze ktos ma inny lepszy pomysl.. ;]
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 20:25
Jak dobrze zaznaczyłeś to cieknie spod przewodów wysoko ciśnieniowych czyli pompa jest dobra kup nowe przewody i daj jakimś w miarę rozgarnięty mechanikom do wymiany, Ale zanim to zrobisz wyczyści wszystko na glanc i jeszcze raz obczaj
_________________ Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-10-06, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 24 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-06, 20:53
no cieknie z tych dwoch dolnych... one sa na gwintach jak sruby..
czyli wystarczy same przewody ?:)
wielkie dzieki, zobaczymy co z tego wyjdzie ;] jak zrobie to dam znac ;]
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 21:26
To jest jakiś dziwny dieslowski paten odmiarski Można całego tego grzyba kupić ale to raczej nie jego wina ... dziwne że kipi z tego miejsca jak z ciśnieniem oliwy? Masz taką blachę nad klawiaturą ? Przy okazji możesz te wszystkie węże powyciągać i wyczyścić bo niezły gnój będzie w środku
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-10-06, 23:01
Wądpie żeby to było to ale ci wytłumacze o co biega na przyszłość jak masz tą pokrywę na głowicy metalową taką . to pod nią w środku chyba powinna być blacha na całą długość silnika żeby olej nie chlapał po pokrywie , tak myślę że to może być olej pochodzenia turbo ...
Proponuję zobaczyć jak wygląda cały dolot nie ma dużo roboty poodkręcać objemki i wyciągnać kolanka i rury węże
Silnik: AAZ
Dołączył: 02 Paź 2010 Posty: 24 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-10-12, 22:37
okazalo sie ze po dokreceniu przewodow nic sie nie leje... a nie palil dlatego ze nie mial napiecia na swiecach przez jakis bezbiecznik...
w kazdym razie, "archeolog", dzieki za zaangazonanie ;]
pozdrawiam
_________________ "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum