Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z Abs
Autor Wiadomość
gruberek11 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: gdynia
Wysłany: 2010-11-14, 17:10   Problem z Abs

Witajcie

Kupiłem Vento, rocznik 1993. Auto fajne, ale mam problem z abs. Kontrolka nie gaśnie po odpaleniu auta więc jest jakis problem.
Auto jest z roku 1993, jak zdiagnozować usterkę w abs?

Podłączyć się vagiem? (mam kabel obd2 + polski vag) ale ten model nie ma obd2?

Może jakoś zdiagnozować usterkę? Może pomierzyć czujniki ? Może ktoś poradzi jak to zrobić?

Pozdrawiam
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2010-11-14, 17:12   

jest kilka tematów na forum na temat ABSu tylko musisz poszukac
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
gruberek11 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: gdynia
Wysłany: 2010-11-14, 17:18   

Własnie czytałem, pierwsze to żeby pomierzyc czujniki. Ale jak ooporność? tzn co wpiąć się w zyły?

Gdzie vento ma złącze diagnostyczne?
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2010-11-14, 17:20   

http://forum.vwvento.org/...9&highlight=abs
złącze diagnostyczne jest koło poielniczki nad zapalniczka
http://www.fotosik.pl/sho...eae0d91f5f1e211
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
Ostatnio zmieniony przez pawelvw 2010-11-14, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-11-16, 19:03   

mierzenie czujników omomierzem sobie odpuść. Po prostu podłącz auto pod VAGA i zdiagnozuj usterkę, jak powie, że któryś czujnik, to po prostu go wymień, nie baw się w sprawdzanie oporności itp. bo szkoda twego czasu, bo prędzej czy później i tak padnie. A jak nie masz OBD2 to można zakupić przejściówkę z I na II. Po wymianie czujnika na nowy kontrolka dalej będzie świecić, dopóki nie przejedziesz się autem i nie osiągniesz prędkości pow. 40 km/h.
_________________
Zielony borowik...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-19, 22:55   

Omomierzem się i tak trzeba podeprzeć, bo vag pokaże przy którym kole szwankuje, ale nie pokaże czy uszkodzony jest sam czujnik czy kabel - co jest bardzo częste z przodu
_________________

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-11-22, 15:02   

czasmi mozesz miec problemy z diagnozowanie absu prez vag ja tak w golfie mialem wlasnie spradwzilem omomierzem i pozneij sparwdzilem te zczy kable prad przewodza czy nie sa jakies prezlamane akurat u mnie czujnik dupa byl
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 9