Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Padł silnik
Autor Wiadomość
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-03, 18:43   Padł silnik

no wiec tak.. jechałem wczoraj i zaczęła mi migać i pipczeć kontrolka od oleju. zjechałem więc na bok, zgasiłem silnik i po jakimś czasie znów odpaliłem. kontrolka sie nie paliła ale silnik zaczal chodzic jak w starym polonezie. dojechalem jakis kilometr pod dom i zadzwonilem do mechanika, ktory przyjechal i stwierdzil, ze cos tam sie przytarlo. odstawilem mu rano samochod i wlasnie przed chwila dzwonil, ze silnik do naprawy lub wymiany bo tloki i pierscienie poszly sie je***

doradzcie mi panowie co robic
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-03, 20:05   

Temat wiele razy poruszany. Wystarczy poszukać. Jeżeli tylko tłoki i pierścienie to może naprawiać. nie jestem mechanikiem i nie orientuje się w kosztach. Ostatnio kolega Ventylek86 na powrocie ze zlotu miał przytarte panewki.
http://img230.imageshack.us/gal.php?g=hpim0895.jpg
http://forum.vwvento.org/...=asc&start=1435
Kolega Radziel500 swój remontował. Ja wymieniałem ale u mnie głowica do robienia była.

To zależy co dokładnie poszło sie jeb...
_________________

 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-03, 21:20   

u mnie glowica juz tez chyba byla do zrobienia :/ a to normalne ze wlasciwie to wszystko w ciagu tygodnia sie stalo? ze po przejechaniu ok 800 km caly olej przepalil do ostatniej kropli?
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-12-03, 23:21   

tłoki to już makabra bo są okropnie drogie, sam ten fakt przemawia za kupnem używanego silnika bo przecież tłoki to nie wszystko
_________________

 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-03, 23:55   

Zerknąłem sobie na allegro z opcją kup teraz

http://allegro.pl/listing...view=Poka%C5%BC

Tłoków za tą cenę chyba nie kupi , co ??
_________________

 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-04, 11:50   

znalazlem silnik za 500, mechanik ma pojechac jeszcze i go sprawdzic. przelozy mi go za 300 no i jeszcze wszystkie filtry i paski wiec troche ponad tysiac wyjdzie mnie nowy silnik. stary dostał tak po dupie, że podobno zbyt duzo trzeba zrobic zeby go naprawic i zwyczajnie sie nie oplaca.
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-04, 14:50   

delus, kup sobie od kolegi vwkrzysio ADZ i musisz tylko swój osprzęt przełożyć i bedziesz latał
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-10, 22:12   

silnik wymieniony :) byly dwie proby bo jeden okazal sie do bani i musielismy szukac drugiego. Powiedzcie mi Panowie teraz jak moge sprawdzic jaki to jest silnik? Bo mam dziwne wrazenie, ze jest mocniejszy od mojego poprzedniego 1.8 ABS. No i jak to jest z tymi numerami silnika? trzeba gdzies zglosic zmiane silnika zeby pozniej zadnych problemow nie bylo?
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2010-12-10, 22:26   

silnik jest juz czescia wymienna wiec nic nie musisz zglaszac
a mocniejszy od ABS to moze byc juz tylko 2.0 ale to na pelnym juz wtrysku wiec napewno bys rozroznil moze poprostu jest w lepszym stanie
 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-10, 22:32   

mozliwe, ale wiecie w jaki sposob moge sprawdzic jaki to jest silnik? a jezeli chodzi o stary to najprowdopodobniej bylo tak ze poszla pompa oleju i przez to caly silnik
 
 
piotrek/wawa 
Ventofan
glizda


Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 150
Skąd: janowek/tarczyn/wawa
Wysłany: 2010-12-10, 22:34   

oznaczenia silnika gdzies sa wybite na glowicy (chyba) przy 1.8 moze byc ABS albo AAM
 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-10, 22:35   

czym rozni sie AAM od ABS? moc jest taka sama?
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-10, 23:04   

Oznaczenie jest wybite na bloku. AAM=75KM ABS=90KM
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
delus 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 36
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2010-12-10, 23:40   

silnik jest od passata b4, tam byly montowane AAM? ale z drugiej strony chyba niemozliwe jest, zebym czul taka roznice pomiedzy nawet starym 90 konnym a nowym 75 konnym i wydawalo mi sie ze jest mocniejszy. tak w ogole to gosciu mowil ze on moze miec 105 albo 115 koni, ale o 105 konnym silniku nic nie slyszalem a 115 to chyba juz 2 litrowe mialy
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-11, 07:54   

Silników 1.8 było kilka....różniły się mocą..wizualnie w zasadzie niczym.

Najlepiej jest je rozpoznać za pomocą oznaczeń....

Ja np mam 90 konny motor i mam oznaczenie ABS i 6 cyfr

Tu masz tabelę silników 1.8:



Możesz mieć
AAM=75KM
ABS=90KM
ADZ=90KM

A gdzie tych nr szukać ??

Na bloku silnika w tym miejscu:


Na pierwszy rzut oka ich nie widać, ale po przetarciu mokrą szmatką i zbliżeniu tak wyglądają....tylko najpierw przetrzyj to miejsce mokrą szmatką bo inaczej nic nie zobaczysz


Numery silnika sa też na obudowie paska rozrządu



A to że czujesz poprawę mocy to raczej normalka skoro przesiadłeś się z zajechanego motoru na zdrowy. Poza tym nikt Ci raczej AAM-a nie wwalił, gdyz aby było możliwe śmiganie na tym motorze musiałbyś kompa wymienić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8