Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Swap AAM --> AAA
Autor Wiadomość
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-22, 15:32   Swap AAM --> AAA

Chopy pytanko mam
W niedziele jade po Vr-ke do Góry Kalwarii ponoc jest z Passata.
Bedzie ładowana do Ventyla z AAM pod maską.
Obydwa silnika są z automatami.
Pytanka mam takie:
Czy półosie napędowe mogą zostac??
I co z sankami??
Poduszki pod silnik kupie z tym ze cos tam slyszalem ze jakos inaczej VR-ka siedzi na axie.
Acha no i fajnie jakby sie ktos orientowal czy skrzynka w pasku B3 jest ta sama co w ventach.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2010-11-22, 18:31   

skrzynia jest taka sama, bo kolega kupił passata b3 tylko i wyłącznie dla skrzyni, którą zaadoptował do swojego VRa do mk3 ;)
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-25, 21:08   

To moze inaczej zapytam
Czy jak bym kupił sam silnik z 2,8 to wchodzi na dzwona z tej skrzyni tak??
A co z sankami??
Bo chodzi o to ze wolałbym zeby zostal automat bo jest w swietnym stanie,ładnie zmienia biegi no i przeróbki typu pedaly,tunel srodkowy,pompka sprzegla mi sie nie usmiechają a u Marko VR6 sobie to radzi bardzo fajnie w automacie.
Bo opcje som takie ze znalazłem i w automacie i w manualu vr-ke a jak skrzynia mogłaby zostac to byłoby super.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-27, 22:58   

Dobrze , temat mozna usunąc,jest juz nieaktualny . Kupiłem komplet na swapa w manualu.
Zamieszcze fotki ale w moim temacie z przebiegu swapowania,kurde to juz 5 swap w ciągu ostatnich 2 miesiecy. Gosc nam go odpalil,chodzi ładnie i podobno nigdy nie widzial gazu.
Wysepilismy cały kpl za 1,8 tys. Wiec chyba niezle.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-29, 21:45   

Drażni mnie jak piszą że nie widział gazu ,a w szczególność że jest to traktowane jako super mega wypas zalete .... :D
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-29, 22:57   

Hehe Archeolog ja se bez gazu nie wyobrazam jazdy. :P :P :P :P
Tak powiedzial własciciel vr-ki tylko ;)
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-11-29, 23:22   

Spoko , jak ten pasek jeździł w pl więcej niż 3 lata to też nie wierze , i jeżeli instalacja była ok ustawienia też to nic w tym zdrożnego nie ma xD
_________________
Das is das ...
 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-01, 00:04   

nie no zgadzam się dobrze ustawiony gaz i z pewnego żrudła no i jak piszesz wporządku instalacja , to pewien sukces ale rozchodzi się o to że od gazu twardnieją usczelniacze zaworów iraz inne mankamenty wychodzą zwłaszcze w głowicy zawory itp
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-01, 23:59   

A to małe sprostowanie . Silnik mamy z Golfa 3 na holenderskich blachach czy jakis tam innych. Podobniez nie rejstrowany u nas , ale ja tez w to wszystko srednio wierze :D :D :D
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-03, 18:12   

Twardnieją w szczególności jak się za szybko przełącza na gaz , albo tak jak ja odpala sie na LPG z tym że koszta są małe i moim zdaniem jak ktoś zdejmuje głowicę to obowiązkowo powinien wymienić uszczelniacze ;) ja tak zrobiłem w 9a koszt ok 50zł
_________________
Das is das ...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-12-04, 16:21   

archeolog, co ty tak za tum gazem stajesz ??
gaz jest do zapalniczek ;)
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-12-04, 16:41   

Gaz gaz gaz wciskam do dechy gaz jadę na gazie cały czas a potem staje bo silnik padł za jakiś czas :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek: :diabełek:
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-12-04, 18:17   

ja i paska i ventyla w gazie użytkuję i nie narzekam z czego ventyl 16letni i 13lat w gazie po 295tyś :) i juz drugi rok benzyny nie widział :D zima nie zima pali na dotyk :diabełek:

a pasek średnio 19l/100km , dziennie robie często po 200km
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Ostatnio zmieniony przez Respect 2010-12-04, 18:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-05, 20:07   

A moj ABF na vw manie wciągał srednio 6,5 l LPG/100km nie przekraczając 110km/h bo zawias na wiecej nie pozwalał. Spowrotem z uszkodzonym alternatorem wziął jeszcze mniej :D Tylko ze gaz został po 2E,nie przeregulowany,slabo idzie ale jak oszczednie :D :D
Chopy orientujecie sie moze czy pas przedni z golfa 3 pasuje do vento??
Bo wizualnie to jest to samo ale czy np.lampy maja te same mocowania wie ktos??
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
MarkoVr6 
Ventofan
"Biturb"



Silnik: Vr6 AAA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 194
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-12-05, 21:22   

Marek81l, Muszą mieć te same mocowania bo przeca nie robiło by się we Golfie tak łatwo Ventofrontu co nie ? ;)
_________________
Mój Venciak :

http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-06, 12:56   

Respect napisał/a:
ja i paska i ventyla w gazie użytkuję i nie narzekam z czego ventyl 16letni i 13lat w gazie po 295tyś :) i juz drugi rok benzyny nie widział :D zima nie zima pali na dotyk :diabełek:

a pasek średnio 19l/100km , dziennie robie często po 200km


Rozumiem że odpalasz na LPG ? w te mrozy ?

Co do frontu spokojnie wszystko pasuje
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-12-06, 12:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-12-06, 17:40   

archeolog, dokładnie tak, odpalany jest od ubiegłej zimy tylko na gazie , bez problemów , nie ukrywam że nie dbam o silnik w ventylu bo i tak już jest ku końcowi \.
W pasku na gaz przełącza sie przy 60 stopniach
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-06, 23:18   

No to spoko,jak wszystko pasi to gitara.
Od srody chyba zaczynamy działac bo plany sie pozmieniały,na lepsze oczywiscie.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-07, 10:14   

Respect napisał/a:
archeolog, dokładnie tak, odpalany jest od ubiegłej zimy tylko na gazie , bez problemów , nie ukrywam że nie dbam o silnik w ventylu bo i tak już jest ku końcowi \.
W pasku na gaz przełącza sie przy 60 stopniach


To mogles mnie poprzec jak walczylem o dobre imie gazu ,ktore ciagle nie wiadomo czemu mieszane z blotem .i niech ktos tylko napisze ze gaz jjest suchy... :P
_________________
Das is das ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-07, 20:34   

archeolog napisał/a:
.i niech ktos tylko napisze ze gaz jjest suchy... :P
_________________

Coś czuję, że o mnie chodzi i jakoś przypomniał mi się tekst

archeolog napisał/a:
suchy to ty jestes Bolek


Puki co możemy sobie podyskutować w odpowiednim dziale także zapraszam do polemiki, a nie do porzucania wątku z przytupem itp.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2010-12-07, 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-08, 21:47   

Hahaha xD :P Bez bulwersu ;)
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-11, 02:23   

Panowie mam kilka pytan.
Generalnie do włascicieli vr-ek na naszym forum ale kazda pomoc sie przyda.
Czy AAA włącza pompe paliwa po zapłonie czy podczas kręcenia rozrusznikiem dopiero?
Czy ktos kto ma vr-ke najlepiej w manualu bo automat ma Markovr6 ale tam bedzie inaczej mógłby mi cyknąc fotke skrzynki bezpieczników tak coby było widac przekazniki??

Problem jest taki ze przekażnik nr 30 po przekreceniu zaplonu brzęczy 2 sek równo z wyskokiem obrotka na 3 tys. Potem jest cisza i jak krece rozruchem to odpala,chodzi okolo 5 do 10 sekund i gasnie jakby mu odcieło paliwko.

Jak by ktos mogl doradzic to z góry dzieki.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-11, 19:24   

Z mojego dość krótkiego doświadczenia wynika że nie spotkałem auta która miało by innaczej niż tryb nabicia przy przekręceniu na zapłon i wyłączania po nabiciu żądanego ciśnienia ,oraz włączenia się na stałe po przekręcaniu na rozruch i skutecznym odpaleniu silnika ;) Podmieniałeś przekaźnik ? podłącz pompę na krótko i odpal
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-12-11, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-12, 21:46   

No i z vr-ką staje sie sliski temat. Cos w elektryce jest nie teges. Poprawiam posta wyzej.
Brzęczy przekaznik 53(tzw.uniwersalny) który załącza pompe paliwa. Efekt jest taki ze sygnał z kompa idzie przez sekunde ok 5 voltami(wtedy brzęczy 53)po czym robi sie 12 volt przekaznik styka normalnie,ruszając pompe. Silnik odpala,chwile chodzi i gasnie,bo rozłacza sie spowrotem przekaznik. W tym czasie przekażnik 30 czyli ten od DIGI caly czas jest styknięty czyli jest ok. Komp niby ma wszystkie potrzebne glówne napięcia i masy.
Efekt troche jak na immo ale sterownik jak i silnik jest 92 wiec raczej to odpada.
Silnik przed kupnem normalnie chodził bo bylismy najpierw odpalic i posluchac.
Jakby ktos mial jakis pomysł to będe wdzięczny.
Archeolog jak daje pompe na krotko to nie gada wcale.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-12-12, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-12, 22:07   

Podłącz pompę na krótko i powiedz jak sie bedzie zachowywać
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-12, 23:00   

To samo co normalnie o ile nie gorzej.
Z ECU to zapali aby na chwile a na krotko jak podłącze to tylko prubuje zagadac ale nie odpala. Mam takie wrazenie jakby w momencie jego gaśnięcia siadało wszystko tzn.Pompa paliwa,wtryski oraz iskra. W jednego tego nie sprawdze. Wygląda to na jakis brak masy ale nic juz luzem mi nie zostało.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-12-13, 09:08   

Marek81l, ale tą pompe zostawiłes stara czy tez przekładałes?
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-13, 12:36   

Pompa paliwa jest tez od VR-a ze niby 3 barowa. Tylko ze jak sciągam węzyki pod jakis tescik to cisnienie naprawde jest duze.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 15:15   

No jak na krótko nie odpala to bardzo dziwne ... A Ecu od vrki nie miało Immo ?
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-12-13, 15:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-13, 17:08   

Podobno z tego rocznika nie bylo immo.
Pozatym przed kupnem był palony z kabli wiec immo raczej odpada.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 19:12   

Szukaj w układzie zapłonowym przy v6 można zrobić tak ... odpal przy jednej świecy wyciągniętej i spoglądaj na iskrę raczej z kolega to zrób chyba że masz dwu metrowe ręce ;p jak silnik będzie gasł patrz czy jest iskra ... będzie wiadomo czy zapłon czy paliwo , Można też wtrysnąć kilka strzykaw paliwka do dolotu i odpalić jak nadążysz mu podawać strzykawką paliwo i będzie pracować dłużej niż zwykle też wykluczysz iskrę , Jeszcze jedna metoda znajomy mechanik ma nawet taki przyrząd (powinien go opatentować ) :P ma przenośna instalacje lpg która podłącza w 5min do każdego samochodu i też może powykluczać część możliwości , ty możesz użyć samochodu z pierwszą gen LPG ale to chyba bez sensu ;)
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-14, 18:43   

Kurde problem nabiera wagi. Dorwałem pinauta do AAA i wychodzą glupoty. Pin 6 ma sterowac pompą paliwa a u mnie steruje pin 28,natomiast pin 6 ma sekundowy impuls 12 V po czym gasnie a przy kręceniu kontrolka mruga.
Jak zamiast przekaznika wsadze kawałek przewodu tzw.mostek to chodzil prawie pół minuty ale co chwila nim rzuca jakby mial zgasnąc az po ktoryms takim razie zgasnął.
Najlepiej byloby jakby mi ktos zrobił fotke ulozenia przekażników w vr-ce bo wydaje mi sie ze jeszcze jakiegos nam brakuje.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-14, 23:47   

Ale co jest powodem gaśnięcia samochodu ? iskra ? czy paliwo ? podaj numer komputera
_________________
Das is das ...
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-15, 22:46   

Częsciowo opanowaliśmy sprawe,cala elektryka jest niby oki. Ale iskra jest kiedy chce,podczas krecenia na glownym przewodzie WN iskra miga 3,4 razy,a powinna byc cały czas.Winą obarczylismy czujnik halla. A ze lepiej kupic inny aparat to szukamy aparatu zapłonowego do VR-ki.
I na tym etapie utknęlismy.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-12-20, 22:33   

I nadal nie to .
Jutro wyworze do sprawdzenia sterownik silnika,zobaczymy co powiedzą machery od TYCH spraw.
Niewiem juz poleku czego sie łapac,normalnie mi sie konczą pomysly.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 9