Chopy pytanko mam
W niedziele jade po Vr-ke do Góry Kalwarii ponoc jest z Passata.
Bedzie ładowana do Ventyla z AAM pod maską.
Obydwa silnika są z automatami.
Pytanka mam takie:
Czy półosie napędowe mogą zostac??
I co z sankami??
Poduszki pod silnik kupie z tym ze cos tam slyszalem ze jakos inaczej VR-ka siedzi na axie.
Acha no i fajnie jakby sie ktos orientowal czy skrzynka w pasku B3 jest ta sama co w ventach.
To moze inaczej zapytam
Czy jak bym kupił sam silnik z 2,8 to wchodzi na dzwona z tej skrzyni tak??
A co z sankami??
Bo chodzi o to ze wolałbym zeby zostal automat bo jest w swietnym stanie,ładnie zmienia biegi no i przeróbki typu pedaly,tunel srodkowy,pompka sprzegla mi sie nie usmiechają a u Marko VR6 sobie to radzi bardzo fajnie w automacie.
Bo opcje som takie ze znalazłem i w automacie i w manualu vr-ke a jak skrzynia mogłaby zostac to byłoby super.
Dobrze , temat mozna usunąc,jest juz nieaktualny . Kupiłem komplet na swapa w manualu.
Zamieszcze fotki ale w moim temacie z przebiegu swapowania,kurde to juz 5 swap w ciągu ostatnich 2 miesiecy. Gosc nam go odpalil,chodzi ładnie i podobno nigdy nie widzial gazu.
Wysepilismy cały kpl za 1,8 tys. Wiec chyba niezle.
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-12-01, 00:04
nie no zgadzam się dobrze ustawiony gaz i z pewnego żrudła no i jak piszesz wporządku instalacja , to pewien sukces ale rozchodzi się o to że od gazu twardnieją usczelniacze zaworów iraz inne mankamenty wychodzą zwłaszcze w głowicy zawory itp
A to małe sprostowanie . Silnik mamy z Golfa 3 na holenderskich blachach czy jakis tam innych. Podobniez nie rejstrowany u nas , ale ja tez w to wszystko srednio wierze
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-03, 18:12
Twardnieją w szczególności jak się za szybko przełącza na gaz , albo tak jak ja odpala sie na LPG z tym że koszta są małe i moim zdaniem jak ktoś zdejmuje głowicę to obowiązkowo powinien wymienić uszczelniacze ja tak zrobiłem w 9a koszt ok 50zł
ja i paska i ventyla w gazie użytkuję i nie narzekam z czego ventyl 16letni i 13lat w gazie po 295tyś i juz drugi rok benzyny nie widział zima nie zima pali na dotyk
a pasek średnio 19l/100km , dziennie robie często po 200km
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Ostatnio zmieniony przez Respect 2010-12-04, 18:19, w całości zmieniany 2 razy
A moj ABF na vw manie wciągał srednio 6,5 l LPG/100km nie przekraczając 110km/h bo zawias na wiecej nie pozwalał. Spowrotem z uszkodzonym alternatorem wziął jeszcze mniej Tylko ze gaz został po 2E,nie przeregulowany,slabo idzie ale jak oszczednie
Chopy orientujecie sie moze czy pas przedni z golfa 3 pasuje do vento??
Bo wizualnie to jest to samo ale czy np.lampy maja te same mocowania wie ktos??
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-06, 12:56
Respect napisał/a:
ja i paska i ventyla w gazie użytkuję i nie narzekam z czego ventyl 16letni i 13lat w gazie po 295tyś i juz drugi rok benzyny nie widział zima nie zima pali na dotyk
a pasek średnio 19l/100km , dziennie robie często po 200km
Rozumiem że odpalasz na LPG ? w te mrozy ?
Co do frontu spokojnie wszystko pasuje
_________________ Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-12-06, 12:58, w całości zmieniany 1 raz
archeolog, dokładnie tak, odpalany jest od ubiegłej zimy tylko na gazie , bez problemów , nie ukrywam że nie dbam o silnik w ventylu bo i tak już jest ku końcowi \.
W pasku na gaz przełącza sie przy 60 stopniach
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-07, 10:14
Respect napisał/a:
archeolog, dokładnie tak, odpalany jest od ubiegłej zimy tylko na gazie , bez problemów , nie ukrywam że nie dbam o silnik w ventylu bo i tak już jest ku końcowi \.
W pasku na gaz przełącza sie przy 60 stopniach
To mogles mnie poprzec jak walczylem o dobre imie gazu ,ktore ciagle nie wiadomo czemu mieszane z blotem .i niech ktos tylko napisze ze gaz jjest suchy...
Panowie mam kilka pytan.
Generalnie do włascicieli vr-ek na naszym forum ale kazda pomoc sie przyda.
Czy AAA włącza pompe paliwa po zapłonie czy podczas kręcenia rozrusznikiem dopiero?
Czy ktos kto ma vr-ke najlepiej w manualu bo automat ma Markovr6 ale tam bedzie inaczej mógłby mi cyknąc fotke skrzynki bezpieczników tak coby było widac przekazniki??
Problem jest taki ze przekażnik nr 30 po przekreceniu zaplonu brzęczy 2 sek równo z wyskokiem obrotka na 3 tys. Potem jest cisza i jak krece rozruchem to odpala,chodzi okolo 5 do 10 sekund i gasnie jakby mu odcieło paliwko.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-11, 19:24
Z mojego dość krótkiego doświadczenia wynika że nie spotkałem auta która miało by innaczej niż tryb nabicia przy przekręceniu na zapłon i wyłączania po nabiciu żądanego ciśnienia ,oraz włączenia się na stałe po przekręcaniu na rozruch i skutecznym odpaleniu silnika Podmieniałeś przekaźnik ? podłącz pompę na krótko i odpal
_________________ Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2010-12-11, 19:26, w całości zmieniany 1 raz
No i z vr-ką staje sie sliski temat. Cos w elektryce jest nie teges. Poprawiam posta wyzej.
Brzęczy przekaznik 53(tzw.uniwersalny) który załącza pompe paliwa. Efekt jest taki ze sygnał z kompa idzie przez sekunde ok 5 voltami(wtedy brzęczy 53)po czym robi sie 12 volt przekaznik styka normalnie,ruszając pompe. Silnik odpala,chwile chodzi i gasnie,bo rozłacza sie spowrotem przekaznik. W tym czasie przekażnik 30 czyli ten od DIGI caly czas jest styknięty czyli jest ok. Komp niby ma wszystkie potrzebne glówne napięcia i masy.
Efekt troche jak na immo ale sterownik jak i silnik jest 92 wiec raczej to odpada.
Silnik przed kupnem normalnie chodził bo bylismy najpierw odpalic i posluchac.
Jakby ktos mial jakis pomysł to będe wdzięczny.
Archeolog jak daje pompe na krotko to nie gada wcale.
To samo co normalnie o ile nie gorzej.
Z ECU to zapali aby na chwile a na krotko jak podłącze to tylko prubuje zagadac ale nie odpala. Mam takie wrazenie jakby w momencie jego gaśnięcia siadało wszystko tzn.Pompa paliwa,wtryski oraz iskra. W jednego tego nie sprawdze. Wygląda to na jakis brak masy ale nic juz luzem mi nie zostało.
Silnik: 1.8narazie;] Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 762 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-13, 19:12
Szukaj w układzie zapłonowym przy v6 można zrobić tak ... odpal przy jednej świecy wyciągniętej i spoglądaj na iskrę raczej z kolega to zrób chyba że masz dwu metrowe ręce ;p jak silnik będzie gasł patrz czy jest iskra ... będzie wiadomo czy zapłon czy paliwo , Można też wtrysnąć kilka strzykaw paliwka do dolotu i odpalić jak nadążysz mu podawać strzykawką paliwo i będzie pracować dłużej niż zwykle też wykluczysz iskrę , Jeszcze jedna metoda znajomy mechanik ma nawet taki przyrząd (powinien go opatentować ) ma przenośna instalacje lpg która podłącza w 5min do każdego samochodu i też może powykluczać część możliwości , ty możesz użyć samochodu z pierwszą gen LPG ale to chyba bez sensu
Kurde problem nabiera wagi. Dorwałem pinauta do AAA i wychodzą glupoty. Pin 6 ma sterowac pompą paliwa a u mnie steruje pin 28,natomiast pin 6 ma sekundowy impuls 12 V po czym gasnie a przy kręceniu kontrolka mruga.
Jak zamiast przekaznika wsadze kawałek przewodu tzw.mostek to chodzil prawie pół minuty ale co chwila nim rzuca jakby mial zgasnąc az po ktoryms takim razie zgasnął.
Najlepiej byloby jakby mi ktos zrobił fotke ulozenia przekażników w vr-ce bo wydaje mi sie ze jeszcze jakiegos nam brakuje.
Częsciowo opanowaliśmy sprawe,cala elektryka jest niby oki. Ale iskra jest kiedy chce,podczas krecenia na glownym przewodzie WN iskra miga 3,4 razy,a powinna byc cały czas.Winą obarczylismy czujnik halla. A ze lepiej kupic inny aparat to szukamy aparatu zapłonowego do VR-ki.
I na tym etapie utknęlismy.
I nadal nie to .
Jutro wyworze do sprawdzenia sterownik silnika,zobaczymy co powiedzą machery od TYCH spraw.
Niewiem juz poleku czego sie łapac,normalnie mi sie konczą pomysly.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum