Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem po wymianie nagrzewnicy
Autor Wiadomość
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-15, 14:39   Problem po wymianie nagrzewnicy

Czołem,
operacja wymiany nagrzewnicy zakończona sukcesem no może nie jakimś spektakularnym bo mam 3 problemy otóż:
1. Po podłączeniu aku ciągle palą się kontrolki od ABS i AIR BAG podobno nie ma innej możliwości niż podpięcie pod VAGa i dopiero za jego pomocą skasować te kontrolki do stanu sprzed odłączenia aku. Może jest jakis inny sposob?
2. za cholere nie mogę skręcić schowka :D 2 z 3 otworów w schowku pasują idealnie 2z2 po bokach te nasadowe tez całkiem całkiem ale sam schowek jest nierówno osadzony i pomiędzy poduszka i schowkiem jest 1cm szparka. Jeszcze bede probowal jutro bo dzis juz przemarzlem i mam dosc ale pewnie to kwestia paru ruchów ktorych jeszcze nie udalo mi sie opanowac
i teraz najlepsze:
3. Zostały mi z montażu 2 krótkie śróbki są to 13 Chociaż by mnie kroili to za nic nie wiem skąd one są :( sadzac po nich to trzymaja cos powaznego bo to nie sa byle jakie srubki :D


 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-15, 14:50   

szpara bedzie a co do srobek to moze boczne ze slupkow ??
_________________

 
 
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-15, 15:00   

lesny1982 napisał/a:
moze boczne ze slupkow

kurcze tam juz mam wkrecone nasadowe m8 wiec to nie to
a co do szpary to ok ale widac przez nia metalowe wzmocnienie tak ze zle to musze skladac bo napewno tak nie skrece :D
_________________

 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-15, 15:02   

a wszystkie te 3 bolce dobrze wsadziles w dziury??
_________________

 
 
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-15, 15:05   

Cytat:
a wszystkie te 3 bolce dobrze wsadziles w dziury??

no właśnie o to chodzi że tak nawet te noski co są od góry wchodzą na swoje miejsce więc już zgłupiałem
_________________

 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-15, 15:12   

no to musi byc git chyba ze cos od tylu jakies kable blokuja . fote strzel jak to wyglada bo tam szpary sa oryginalnie
_________________

Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2010-12-15, 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-12-15, 22:58   

na sruba to wzmocneinia glownego nie trzyma? u mnie w golfie po odlaczeniu aku tez sie zapalily ale pare razy zapalilkem zgasilem i troche ise prezjechalem i zgasly same.
nie zapalily by sie jakbys podlaczyc aku tak jak odlaczales...jak zdejmujes zpierwsze np kleme -(minus) a pozneij + to musisz podlaczyc pierwsz e+ a pozneij -. jka podlaczysz pierwsz e- to wyskoczy blad
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-16, 09:31   

wzmocnienie skręcone wszedzie gdzie bylo rozkrecone wiec to nie to :/, co do aku to odpinałem tylko minus i po 2 dniach bez pradu podlaczylem i tu taki cyrk, czyli pozostaje mi tylko podpiecie pod vaga?
_________________

 
 
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-16, 14:08   

lesny1982 napisał/a:
no to musi byc git chyba ze cos od tylu jakies kable blokuja . fote strzel jak to wyglada bo tam szpary sa oryginalnie

tak to się prezentuje:




 
 
arthur 
Ventofan


Silnik: D4D
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 115
Skąd: RF/Lbn
Wysłany: 2010-12-16, 15:06   

To powiem Ci że u mnie wygląda to tak samo.
_________________
Kliknij --> www.pajacyk.pl
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2010-12-16, 15:22   

JacQ napisał/a:
wzmocnienie skręcone wszedzie gdzie bylo rozkrecone wiec to nie to :/, co do aku to odpinałem tylko minus i po 2 dniach bez pradu podlaczylem i tu taki cyrk, czyli pozostaje mi tylko podpiecie pod vaga?

tak tylko pod vaga i skasowac bledy i bedzie ok
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
JacQ 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ADZ 90HP
Wiek: 36
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 41
Skąd: KOL
Wysłany: 2010-12-16, 16:40   

Cytat:
To powiem Ci że u mnie wygląda to tak samo.

Czyżby u Ciebie też było coś rozkręcane? :D
Przed rozkręcaniem nie było widać metalowego wzmocnienia od poduszki jutro jeszcze będę próbował zniwelować szparke ;P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8