Nieoplacalne i technologicznie silnik nieprzystosowany do turbo.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-20, 17:13 BZDURA
driver1811 napisał/a:
ja mam Turbo wiec zaden problem,silnik bez turbo to przeciez ten sam co z turbo wiec nie powinno mu zaszkodzic tylko nie wiem czy głowice sa te same
mylisz sie i to bardzo ale za malo miejsca na forum zeby to tlumaczyc poczytaj w materialach zrodlowych za nim cos takiego kolejny raz napiszesz
po prostu sie osmieszyles tym stwierdzeniem i nawet mozesz sie obrazicproponuje ten temat wogole zablokowac i usunac do kosza totalna bzdura
WSZYSTKO SIE ROZNI W SILNIKU WOLNOSSACYM A DOLADOWANYM
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 1.8 90KM Pomógł: 10 razy Wiek: 48 Dołączył: 09 Mar 2006 Posty: 1226 Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-20, 18:42
Rafik napisał/a:
BANDERAS_RR, racja wielu mowi ze to ten sam silnik ze ma tylko turbo dolozone ale jednak jest kilka różnic
w sumie to moze byc ten sam tylko dol silnika ale nawet z tym bym sie powaznie zastanowil bo nie wiem jak z walem i panewkami blok bedzie ten sam no i *^%#$*&$ z osprzetu ale tloki wtryski pompa kolektory sprzeglo i wiele innych dupereli calkiem cos innego
nie wiem jak z glowica ale przypuszczam ze tez jest inna bo pamietam ze swiece zarowe byly inne do zwyklego i turbo
_________________ ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-12-20, 20:33
BANDERAS_RR, świece sa te same wiem bo mam vento z silnikiem D i TD pompa jest inna wiadomo rzecz nie oplacalna wedlug mnie bo silnik mozna wyrwac z rozbitka za grosze TD
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Hmmm,mi nie chodzi o pompy sprzegła itp,tylko tak jak napisałem "czy pasuja kolektory??pokrywaja sie otwory??co do dołu silnika to z doswiadczenia wiem ze roznia sie tylko rocznikami,co za tym idzie inaczej kanały olejowe i wodne,osobiscie tak kiedys zajechałem głowice bo załozyłem dobra uszczelke do dobrego bloku a inna głowice,co do wtrysków to bez problemu mozna załozyc z TD tak jak pompa wtryskowa,chodzi ogólnie o to ze mam praktycznie wszystkie rzeczy z TD w garazu a mam okazje kupic vento wolno ssace,wiem ze wiekszosc powie "lepiej dołozyc pare złoty i kupic oryginalne TD lub TDI ale chodzi o to ze to vento znam od 8 lat,jezdzi nim moj sąsiad,przekładka osprzetu w VW z wyjeciem ,zamontowaniem i odpaleniem silnika to max 2 dni roboty a przy okazji mozna duzo sobie kupic nowych rzeczy zeby jezdzic długo i szczesliwie,zapodałem ten temat bo mysłałem ze ktos juz sie bawił w takie czary,jednak widze ze wiekszosc potrafi negatywnie skomentowac pomysł,no nic za wszystkie odp Dziekuje
Pasuja, rozstawy szpilek sa takie same bo uszczelki sa te same w kazdy 1.9 D, TD, TDI, SDI
A teraz pytania: jak rozwiazesz sprawe splywu i zasilania oleju?
Musisz pospawac wydech pod DP
Pompe paliwowa zmienic na taka z LDA
Icka AZZ nie ma, ale lepiej jakby byl.
Do tego osprzet pod turbo, moze byc MBC - nie wiem czym zamierzasz sterowac doladowanie.
No i jak bylo poruszone wczesniej nie wiem co z ukladem korbowo-tlokowym, panewkami i czy zwykly gnojek mial natrysk oleju na denka tlokow.
Ale robisz soft turbo jak domniemywam
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Pompy wody nie mam,do sterowania turbo wszystkie rurki powinienem miec,sterowników mam kilka,nie pamietam który do jakiego silnika ale to juz nie bedzie problem,kilka kompletów elektryki silnika ze wszystkimi czujnikami tez mam,zastanawiam sie nad pompa z TDI ale nie mam pedałów i hydraulicznego wysprzeglika ale o tym bede jeszcze myslał,bo koło zamachowe i sprzegło z TDI tez mi lezy w garazu
ompy wody nie mam,do sterowania turbo wszystkie rurki powinienem miec,sterowników mam kilka,nie pamietam który do jakiego silnika ale to juz nie bedzie problem,kilka kompletów elektryki silnika ze wszystkimi czujnikami tez mam,zastanawiam sie nad pompa z TDI ale nie mam pedałów i hydraulicznego wysprzeglika ale o tym bede jeszcze myslał,bo koło zamachowe i sprzegło z TDI tez mi lezy w garazu
Masz rozrzut jak Kalasznikow.
Pompe wody posiada kazdy silnik a jak jej nie masz to w trymiga przegrzejesz silnik bez obiegu cieczy chlodzacej.
Rurki (przewody gumowe) to sie kupuje w zwyklem sklepie motoryzacyjnym, ojro poszlo do gory wiec za metr licza kolo 8zl
Teoretycznie mozesz polaczyc muszle z WG i bedzie ladowalo ~0,6bar i nie wiecej. Bez zadnych zaworkow, sterowania.
Pompa paliwowa z TDI nie ma nic wspolnego z pedalami. Co prawda w TDI sterowana jest elektronicznie ale czape zakladasz z TDka i juz masz tzw. M-TDI*. Sprzegla pod ta skrzynie z TDI nie zmiescisz.
* brakuje jeszcze bloku z TDI
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2010-12-20, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Kolego złe mnie zrozumiałes,ja nie chce z D robic TDI tylko napisałem to zeby nikt nie komentował ze za drogo to wyjdzie,poprostu mam mase czesci z TD i TDI,Dzieci nie mam wiec duzo wolnego czasu,wiec pomysłałem ze moze na wiosne pobawił bym sie w małe zmiany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum