Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-08-06, 09:33
VW VENTO by BANDERAS_RR
Autor Wiadomość
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-28, 20:16   

fotki mile widziane... Banderas, kopę lat Cie nie było więc czekamy na poważną sesyjkę zdjęciową ;)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-03-28, 20:27   

no wstyd sie przyznac ale chyba z 3 lata mi wypadly teraz tez nie mam czasu ale postaram sie czesciej zagladac mimo ze juz ze starej ekipy to polowy chyba nie ma ale vebtylkow coraz wiecej
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-28, 20:53   

BANDERAS_RR napisał/a:
mimo ze juz ze starej ekipy to polowy chyba nie ma
jak nie jeszcze więcej ;) Ale jest świeża krew i sami sympatyczni ludzie ;)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 21:11   

no witam wszystkich czas leci i nastepne swieta nastepny koniec roku ale jest postep i dzisiaj przyszla paczka na swieta a w niej gwint MTSa
mam pytanie do tych co sie juz bawili w tym temacie ,jak macie jakies rady ja to poskrecac i poustawiac to zapraszam do koment.
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-21, 21:15   

Zalezy jaka glebe chcesz
ja przod mam skrecony na maksa a tyl mam 8cm gwintu zostawione i jest git. trzeba tylko na policjantach uwazac jak sie przejezdza
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 21:21   

na razie chce to zamontowac na wozek i poustawiac tak zeby szlo zima jezdzic
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-21, 21:24   

no to przod skrec tak zeby zostaly 4cm gwintu zapasu a tyl zeby bylo 10cm i powinno byc dobrze
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 21:29   

ok to rozumiem mam skrecic dol na tych duzych nakretkach a co doradzisz z gora tam tez jest regulacja i nakretki na kontre?
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-21, 21:33   

regulujesz tymi 2 nakretkami krecisz je do gory i potem kontrujesz i jest i mierzysz o dolnej nakretki ile gwintu zostalo



Uploaded with ImageShack.us
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
Ostatnio zmieniony przez Przemek 2010-12-21, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 21:49   

ok to juz jest dla mnie jasne jak tylko znajde chwilke zaraz biore sie za zmiane zawiasu
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2010-12-21, 21:51   

jakbys potrzebowal jakies jeszcze rady sluze pomoca
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-21, 21:57   

dzieki za info jak bede potrzebowal pomocy bede pisal
postep w pracy bedzie foto i info z mojej strony
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-12-21, 23:34   

ja mam teraz zostawione 4cm gwintu i dalej odśnieżam ulice...
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-12-21, 23:43   

Lwomati, czyli utwierdzam się w przekonaniu na 70% że vra jednak troche dociska mtsa , bo u mnie jest skręcone na max przód i jak dla mnie jest wysoko
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2010-12-21, 23:57   

100kg różnicy, to raczej musi dociskać...
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-31, 12:20   

gwint zalozony i powiem wam ze nie njajgozej ale nastepnym razem zaloze ori zawias cale to zawieszenie to kiepsko pomyslane ustrojstwo tym bardziej ze jestem przyzwyczajony do miekkiej kanapy a teraz mam taboret kuchenny ale slowo sie rzeklo i gwint na ventylu jest pozostalo teraz ustawic geometrie po nowym roku i bedzie sie smigac
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-02, 14:32   

BANDERAS_RR, ladny ventyl w dobrych rekach :) Podoba mi sie ze nie jest w zaden sposob przesadzony a gewinde doda mu na pewno uroku!!! Jestem ciekaw efektu bo na wiosne bede zakladal u siebie gwincik :) Powodzenia w dalszych modach i zycze bezawaryjnej jazdy :)
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2011-01-14, 01:17   

dzieki za mile slowa :)
geometraia poprawiona choc za duzo to nie mial koles do roboty,ja na oko ustawilem prawie idealnie no ale co sprawdzone to sprawdzone teraz Ventyl smiga az milo tylko wsiadanie jakies dziwne sie zrobilo jak bym do gokarta wsiadal :D
no i powiem wam ze teraz to tak zaczynam powaznie myslec o swapie ale jeszcze nie zdecydowalem sie jaki motor napewno zostanie rzedowa 4 bo vr za ciezkiale niewiem czy 1,8t czy jakiegos zwyklego ale z moca no ale w moim przypadku to musi sprawa polezec az sie zdecyduje
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-01-14, 07:34   

BANDERAS_RR napisał/a:
1,8t

Dobry motorek, co raz wiecej ludzi go chwali. No i najważniejsze...moment obrotowy juz od 1750 obrotów :D
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-01-14, 09:21   

BANDERAS_RR, 1.8T fajnie by sie sprawowalo w vento i mocy by bylo az nadto :) Zreszta silnik rozwojowy wiec z czasem cos bys mogl podlubac i by bylo konkretnie. Ale jedna rzecz przemawia za vr-a... SOUNND :diabeł:
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2011-01-23, 15:43   

tak jak mowicie dzwiek vr-a jest superowski i tak sobie mysle ze waga tez jest potrzebna przy takiej mocy jednak chyba sie nie zdecyduje na ta jednostke.
:faja: powiem wam tyle ze pomysl juz jest i rozgladam sie za dawca,moze w tym roku to wypali :diabełek: ale co z czym na razie wam nie zdradze.
powiem tyle ze bedzie :tazz: mocy nadmiar
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2011-01-23, 18:48   

BANDERAS_RR napisał/a:
powiem tyle ze bedzie :tazz: mocy nadmiar




1.4 55KM :D :diabełek:
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2011-01-23, 20:36   

juz raczej myslalem nad 1.6 105ps ale z tym 1.4 calkiem dobry pomysl w koncu w bagazniku duzo miejsca :diabełek:
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-01-24, 05:28   

i tył napęd :diabełek: :diabełek: :P :P
_________________

 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2011-01-24, 06:49   

zrobi sie dragstera z 1.4 na gazniku na doladowaniu z butli gaziorem :diabełek:
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 10