Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-12-25, 21:56
sebastian napisał/a:
to co Ty pół tony tylko kupiłeś?
Nie autem musialem wjechac na wage bo musieli go zwazyc przez zaladowaniem i po i bez wegla wazyl 1500 bo az typiara co wazyla mowi ze malo ten samochód nie wazy a bylem po pare worków aby wziasc na próbe przed sezonem
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Rafik, ta waga chyba popsuta
Bylem na roznych wagach i zawsze jest to samo 1210kg na alufelgach z letnimi oponami i 1220kg na stalowych zimowkach.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jak waza cos netto a potem brutto to raczej bedzie dobrze, tylko waga wyjsciowa jest zawyzona
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Paweł J. i lukasz17 geometria, zbierzność. wszystkie koncówki, drążki i co tylko z przodu jest odpowiedzialne za ukaład kierowniczy zrobione było w tym roku. Amory są wporządku bo ja przeglądu za flaszkę nie podbijam. No a bude to mam jaką mam Nie interesować się
Nie wiem może nie mieliście okazji przejechać się innym większym samochodem niż vento i dlatego się nie zrozumiemy.
Paweł J. z tym kielichami to się z Tobą zgadzam bo już dawno powinny być zrobione, i ja jestem gotów nawet dziś auto do roboty komuś odstawić. .
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Ostatnio zmieniony przez pawel39106 2010-12-26, 11:33, w całości zmieniany 1 raz
Z tymi wagami tak jest wszędzie, one specjalnie tak ustawione. Kiedyś na złomie sprzedawałem stary żeliwny kaloryfer. natargałem się by go na wózek zmieścić, łotr ważył ponad 100 kg, a na wadze razem z wózkiem wyszło coś 70 kg. No zdziwko lekkie, ale co, powiedziałem, że ja się zważę, i zobaczymy co jest. No wlazłem na tą wagę, to ważyłem tyle co piórko - niecałe 40 kg . Dopiero babka wyskalowała wagę i było tyle ile powinno być. A borewicz coś ponad 1300 waży ale ile dokładnie to nie powiem bo nie chce mi się do dowodu zaglądać
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2010-12-28, 08:41
pawel39106 napisał/a:
Amory są wporządku bo ja przeglądu za flaszkę nie podbijam.
ja tez przegladu za flache nie podbijam bo chce wiedziec co sie dzieje pod spodem....
pawel39106 napisał/a:
Nie wiem może nie mieliście okazji przejechać się innym większym samochodem niż vento i dlatego się nie zrozumiemy.
jezdzilem roznymi samochodami,proste ze jak porownasz passata b5 to napewno sie lepiej trzyma bo wieksze auto i wogole ,ale jezeli chodzi o vento to sie zle drogi nie trzyma...a jak sie boisz sie ze przy 140km/h zwieje Cie z drogi to jezdzij wolniej
jezdzilem roznymi samochodami,proste ze jak porownasz passata b5 to napewno sie lepiej trzyma bo wieksze auto i wogole
O własnie o to mi cały czas chodziło Np. jadąc passatem 150k/h nie czujesz tak predkości jak byś tyle samo jechał ventem, dlatego twierdze że ono nie nadaje się na duże prędkości bo staje się to niebezpieczne i tyle ode mnie.
lukasz17 napisał/a:
a jak sie boisz sie ze przy 140km/h zwieje Cie z drogi to jezdzij wolniej
I tak robie
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Od ostatniego dnia grudnia 2010 roku. A jeśli chodzi o drogi ekspresowe, to na obu rodzajach tych dróg prędkość zostaje zwiększona, czy tylko na jednopasmowej - ze 100 do 110?
pawel39106 napisał/a:
Np. jadąc passatem 150k/h nie czujesz tak predkości jak byś tyle samo jechał ventem
Potwierdzę to - jak miałem okazję T4 jechać, jechałem 100 i wydawało mi się, że się wlekę strasznie. Fajnie się prowadziło duże auto. Borkę też mi się fajnie prowadzi, mimo, że o 200 kg cięższa, ale za to pewnie, szczególnie, że szerszy kapeć mam
_________________ Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2010-12-28, 16:47, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1yz ? Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 229 Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2010-12-30, 13:39
Na autostradach wchodzi 140km//h
Na ekspresowych dwupasmowych 120km/h
i tolerancja 10 do km/h tzw ze nam nic nie zrobią jak będziemy jechać o 10km/h za dużo
Czyli wychodzi ze na autostradach nawet 150 a na ekspresowych dwupasmowych 130 tak jak bo autostradzie ;]
Tylko zastanawiam mnie czemu Niemcy tak nie zrobią maja dobre autostrady wiec powinni mieć limit 200km/h a o Holandii już nie wspomnę tutaj 300km/h to powinien być najmniejszy limit. Tylko odrazu Polacy się wychylają mamy parę km autostrada i odrazu trzeba zwiekszyć prędkośći. Będzie można jeździć te 140-150 to odrazu bedą jeździć po 180-190
Ostatnio zmieniony przez Brutal 2010-12-30, 13:44, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 1,8 Pomógł: 61 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3720 Skąd: LZA
Wysłany: 2010-12-30, 14:59
Brutal napisał/a:
Tylko zastanawiam mnie czemu Niemcy tak nie zrobią maja dobre autostrady wiec powinni mieć limit 200km/h
przeciez w Niemczech nie masz limitu prędkości
przy wjeżdzie do Niemiec od Polski na tablicach masz podana prędkość zalecana 130 km/h ,ale jak wjeżdam od strony Szwajcarii zalecana prędkość jest juz 150km/h
http://www.nowiny24.pl/ap...TKI02/552563838
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Silnik: 1yz ? Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 229 Skąd: Gliwice / Raamsdonksveer NL
Wysłany: 2010-12-31, 16:01
Dzisiaj leciałem przez Niemcy od strony Holandii jest 130 wbite a czami niema niczego. Tak ślisko było na autostradzie ze było ograniczenie do 40km/h i tak był cyrk niezły
A tak poza tym to dla mnie głupie gadanie na autostradzie niema ograniczenie to autor chyba nigdy nie był w Niemczech
Ostatnio zmieniony przez Brutal 2010-12-31, 16:03, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8 Pomógł: 61 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3720 Skąd: LZA
Wysłany: 2010-12-31, 16:20
Brutal napisał/a:
A tak poza tym to dla mnie głupie gadanie na autostradzie niema ograniczenie to autor chyba nigdy nie był w Niemczech
Ja juz 11 lat jezdze przez Niemcy i znam tez niejedna osobe tam mieszkajaca i jak poszukasz to dowiesz sie ze Niemcy sa jedynym krajem na świecie gdzie nie ma limitu prędkości ,
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Ogólnie to w Niemczech limitów prędkości na autostradach nie ma żadnych, z wyjątkiem jeśli takie występują w niektórych miejscach, ale to postawione specjalnie, np. podczas zjazdów z autostrady czy wyjazdów. Tylko w takich, szczególnych miejscach są i to na odcinkach kilkukilometrowych maksymalnie. Poza tym można jeździć ile się da.
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2011-01-16, 00:08
Wilku napisał/a:
185/55 R15
ale dziwne te opony masz kolego;-) ja przy 15'' mam założone 195/50/R15 według zaleceń producenta ponoć wtedy licznik nie oszukuje za dużo. A co do pomiaru prędkości nawigacją to temat już był kiedyś poruszany na forum i chyba w zależności jaka nawigacja to różnie pokazuje względem licznika. Ja osobiście testowałem kilka nawigacji i przy ustalonej prędkości na liczniku były różne wskazania nawi także nawi a licznik zawsze będą rozbieżności. U mnie to nawet było do prawie 20km/h. A co do opon to w niemieckim brifie miałem podane jakie opony zaleca producent do samochodu i było to:
175 / 70 R13
185 / 60 R14
i zamiennikiem tych opon według kalkulatora gdzie będziemy mieć najmniejszą odchyłkę wskazań licznika a prędkości właściwej jest opona o rozmiarze:
195 / 50 R15
oraz tak samo podaje instrukcja obsługi ventolota;-)
no ja tez tak mam wpisane w brifie 195/50 r15 ale poprzedni wlasciciel takie zalozyl i narazie smigam jeszcze raz bede sprawdzal z inna nawigacja i zobacze wtedy
_________________ Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć można, ale czegoś brakuje
silnikiem 1.9 TD 75KM 195km/h i jeszcze by trochę wycisnął.
czyli jakies 180 na prawde;)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 TDi Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1254 Skąd: zamość
Wysłany: 2011-07-01, 00:38
u mnie przy 150 licznik wskazuje rowno z navi...nie wiem jka przy wyzszych predkosciach;P ale dziwi mnie ze td milby taka sama dluga skrzynie co tdi zazwyczaj jak sie spotykam to td ma krotka skrzynie i 170-180 to max ale moge sie mylic... wiem ze tdi skrzynia pozwala na licznikowe 200
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum