Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
LPG problem
Autor Wiadomość
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-06, 16:04   LPG problem

Witam..
Otoż ostatnio zatankowałem LPG za 2.5zł najtańszy w mieście. No i od tej pory cos jest ze czasami jak np dodam do konca pedał to tak jakby sie troszke zdusi w granicach obrotów 2-3 tys. I jak jade to czasami cos przerwie i idzie dalej. I juz pod koniec obrotomierza cos tak jakby chcial a nie może iśc. Może to być przez słabą jakość gazu czy coś? Bo od tamtej pory gdy go zatankowalem to jeszcze nie jeździłem tankować;) z góry dziękuje za odpowiedz;)
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-06, 18:14   

pewnie że może to być przyczyna :]
kiedyś bardzo dużo jeździłem oplem na gaz raz nawet 2 razy tankowałem na trasie i pierwsze tankowanie to problem był 100 osiągnąć wyjechałem gaz do końca zatankowałem 2 raz i petarda jak by mi nitro zatankowali :P
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
arthurek20 
Ventofan



Silnik: 1,8 B+G
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 103
Skąd: Zagórze/Radomsko
Wysłany: 2011-02-06, 21:11   

dokladnie . sam kiedys zobsewowalem takie zjawisko . wyjezdzilem do konca zatankowalem na innej stacji i wszystko wrocilo do normy :)
 
 
speedy gonzales 
Ventofan
Carpe Diem



Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 103
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2011-02-06, 21:11   

Pozostaje tylko wyjeździć gaz do końca i zatankować dobrej jakości. Warto jednak najpierw sprawdzić filterek, bo syfiasty gaz mógł go nieźle zawalić.
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/...?t=7492&start=0
----------------------------------------------------------
Ostatnio zmieniony przez speedy gonzales 2011-02-06, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wilku 
Niedzielny kierowca



Silnik: 2.0 GT 115KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 79
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-02-07, 14:12   

nie tankuj na &*($&&+_ stacjach LPG :/ jak auto zle reaguje tzn ze lepiej przepacic 15 gr i miec spokoj :)
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć można, ale czegoś brakuje :D
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 15:25   

@Domaniak widze ze mamy taki sam problem a nawet chyba mozna powiedziec ze identyczny tyko ze mi to teraz gasnie jak dojezdzam do skrzyzowania.
No i dodam ze ja caly czas na jednej stacji sie tankuje no i gaz maja ok.
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2011-02-07, 19:02   

Krzysiek9042 napisał/a:
@Domaniak widze ze mamy taki sam problem a nawet chyba mozna powiedziec ze identyczny tyko ze mi to teraz gasnie jak dojezdzam do skrzyzowania.
No i dodam ze ja caly czas na jednej stacji sie tankuje no i gaz maja ok.


To że gaśnie jest spowodowane złym wyregulowaniem parownika...W parowniku masz dwie śrubki....I nimi się ustawia....ale to lepiej podjedź do gazownika niech ci ustawi....
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 19:08   

Krzysiek9042, a jaką masz instalacje?
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 19:18   

ale to jest tak ze np. stoje na skrzyzowaniu chodzi chodzi i nagle zgasnie. Albo chodzi bede chcial ruszac i gasne ;/ alebo chodzi bede chcial ruszac i na obroty niechce sie wkrecic i znowu gasnie tak mi sie robi ;/ a np. na jezdzie na luzie nie ma mowy teraz ;/ bo co?? bo gasnie.
Hm a instalacja to chyba pierwszej generaci bo ze sruba na wezu do dawki gazu. No i na parowniku dwie sroby
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 19:45   

a jak na benzynie?
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 19:51   

no musze powiedziec ze teraz na benzynie to on wcale nie chce isc. Ale jak kiedys mialem odlaczone taka pierdoklkie od gazu sona lamda na tym pisze to jak mialem to odlaczone to chodzil dobrze
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-07, 19:51   

Krzysiek9042, jedź do dobrego gaziarza ;)
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 19:57   

dokładnie, jak I generacji to ciężko coś powiedzieć konkretnego , ale stawiał bym na parownik, może dolot nie szczelny ( falują obroty ? )
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 19:58   

heh tylko ze u mnie o dobrego to jest problem. Sa takie partacze ze tyle co oni robia to ja i sam to zrobie. Kiedys jak moj ojciec byl u jednego i mu zaczal krecic ustawiac a Starszy do niego mowi panie pan co tu pier***isz to i moj chlopak tyle potrafi. No i chlop i tak nic nie zrobil.

A ile by sobie np. wzieli za taka regulacje??
a moze byc to wina filterka gazu??
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2011-02-07, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 20:02   

a zalezy bo obroty czasami masz racje faluja. Albo sie czasami zawiesza ale ma wysokie obroty bo ma 12 tys nawet i 13 niekiedy na biegu jalowym
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 20:03   

10-60zł zalezy od regionu i gazownika :diabełek:
ale jak takie cuda Ci się dzieją to wątpie żeby sama regulacja pomogła, co do sondy to też doszedł bym z tym do ładu , nie pali CI więcej?
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 20:07   

wiesz co trudno mi powiedziec bo od roku nie dzial mi licznik i gaz leje tak na oko ale spalanie ma spore.
jeden gazownik mi powiedzial ze mam sonde walnieta. Ale jak chcialem zeby mi zrobil to on mi powiedzial ze on nie bedzie nic kupywal aniu zamawial tylko soboie samemu trzeba ku;pic
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-07, 20:07   

Za regulację parownika po regeneracji, czyszczenie krokowca, sprawdzenie szczelności instalki....przejażdżka i potem kolejne podpięcie pod kompa....zapłaciłem 50zł...każde ewentualne podjechanie z "bolaczką" jest gratis w ramach gwarancji.....czyli tak do dwóch max trzech miesięcy. Nie czaję jak można płacić za coś gdy ktoś nie wywiązuje się ze swojej pracy.....czyli albo jeżdzisz do skutki i masz robione za darmo albo masz zwrot kasiory....przynajmniej mój gaziarz z takiego założenia wychodzi i jeszcze nie słyszałem żeby komus kasiorę oddawał.
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 20:14   

najlepiej będzie jak zrobisz ład z sondą , może być jej wina, a jeśli nie to wtedy podjedziesz do gazownika i niech się martwi, bo jak podjedziesz z niepewną sonda to będzie marudził a jak mu nie wyjdzie robota to będzie zrzucał na sonde i w koło macieju
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 20:15   

no widzisz u Ciebie sa dobre majsterki a u mnie hmm. Hmm chociaz jest jeden taki u mnie ale u nich trzeba sie umawiac na wizyte no i sie nie bawi w stre czesci tylko nowe zaklada
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 20:19   

a taka sonda ile moze kosztowac do niego?? i z tego co slyszalem to jest chyba kilka rodzaji ich. Do BMW jak bralem to 500zł spiewli
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek9042 2011-02-07, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Respect 
Pan i władca oktanów


Silnik: 1.8 & 2.
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 1121
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-02-07, 20:31   

ceny różne ja dawałem za bosha jakiś czas temu 150 pare zł w intercarsie, a jak sie umawiają na wizyte to znaczy że coś w tym jest , u mojego gazownika trzeba z 3 tyg wyprzedzeniem
_________________
"Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-07, 20:36   

no u tamtych tak samo zawsze za pare dni. Ale szwager ma tam kumpla co pracuje wiec nie jest tak zle ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 12