Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
nie jedzie
Autor Wiadomość
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-05, 17:29   nie jedzie

zrobilem swapa na 1.9tdi i auto wogole nie jedzie slychac turbo ale wogole nie ciagnie,,,,weze miekkie od intercoolera ktos pomoze?
_________________
:)
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2011-02-06, 11:13   

pozostaje tylko zrobic logi....kreci sie w pelne obroty?? przyczym moze byc sporo zaczalbym od podlaczenia pod vaga i logi
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-06, 11:47   

Lista jest dluga.
Podepnij pod komputer, sczytaj bledy, zrob logi dynamiczne.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-06, 20:19   

a brak rury od turba co wyklatyje do filtra tez moze byc przyczyna bo jeszcze nie zakupilem i byla jakas prowizorka
_________________
:)
 
 
Raziel500 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1008
Skąd: koło Pucka
Wysłany: 2011-02-06, 20:26   

Grucha85 napisał/a:
a brak rury od turba co wyklatyje do filtra tez moze byc przyczyna bo jeszcze nie zakupilem i byla jakas prowizorka

a przepływke masz wtedy???
zaworek ciśnieniowy w turbie chodzi??
_________________
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-06, 20:31   

Raziel500 napisał/a:
a przepływke masz wtedy???

No wlasnie jestem ciekaw jak to teraz chodzi i jak wyglada ta prowizorka.

Opisz co i jak jest popodlaczane albo zrob zdjecia.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-06, 20:42   

filtr powietrza jest wraz z przeplywka i tym gietkim wezem co idzie dalej ,brakuje tylko tej dalszej czesci co idzie dalej do turba takiej plastikowej rurki,to moze byc powodem ze turbo nie bije?bo byla tam zalozona tylko prowizoryczna rurka gietka,i moze byc nie szczelna ,i dodaje ze weze od intercoolera sa miekkie,przy dodaniu gazu slychac turbo...
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-06, 21:19   

Na postoju nie nabijesz odpowiedniego cisnienia. Jakby przed turbina byla nieszczelna rura to turbina zasysalaby z tej nieszczelnosci. Przed turbina mozesz nawet krasnoludka postawic zeby dmuchal ;)
Podepnij pod komputer bo to bladzenie po ciemku dlaczego auto nie jezdzi.
Przeplywka podpieta?
N75 podpiety?
Waz komputer-kolektor podpiety?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-07, 20:31   

na kolektorze nie mam wyjscia zeby podlaczyc wezyk,widzialem w golfie kol ze jest a tu nie ma dziwne..?
_________________
:)
 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-07, 20:33   

a n75 co to:D
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-07, 20:40   

Cytat:
na kolektorze nie mam wyjscia zeby podlaczyc wezyk,widzialem w golfie kol ze jest a tu nie ma dziwne..?

proper swap :D

To w takim razie spytam sie inaczej. Masz komputer zalozony z diesla, do niego podpieta jest wtyczka z kablami obok jest mapsensor i jest "cycek" na wezyk. Gdzie ten wezyk jest teraz podpiety?

n75 - zawor sterujacy cisnieniem doladowania.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-07, 20:41   

Grucha85 napisał/a:
na kolektorze nie mam wyjscia zeby podlaczyc wezyk,widzialem w golfie kol ze jest a tu nie ma dziwne..?

Silnik masz z jakiegos Passata lub innego wzdluznego?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-07, 20:48   

silnik z golf III nie wiem nie patzylem czy wezyk wychodzi z kompa ale na kolektorze nie ma wyjscia zeby ten wezyk podpiac i ogolnie miala byc 110 a tj chyba 90 z tego co spisalem kod z turba
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-07, 22:52   

No to popatrz gdzie to jest wpiete i czy w ogole wpiete.
Zrob zdjecie turbiny lub zaworkow cisnieniowych - bedzie wiadomo czy to 90 czy 110
To z czego jest ten kolektor ssacy ze nie ma wyjscia?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 18:44   

ja jeste jak narazie w pracy i nie mam jak zdj zrobic ,dzwonilem dzis do tego kumpla co to robi,okazalo sie ze nie byl podpiety waz co idzie do komputera.ale na kolektorze nie ma go gdzie podpiac...i podpiol go pod taka czarna kostke nie wiem jak ona sioe nazywa znajduje sie patrzac od przodu z lewej strony kolo filtra pow a dokladniej kolo kielicha amorka i tam byly 2 weze wpiete jakies do tej kostki i jedno wejscie wolne i tam wpiol tego weza od kompa podobno teraz turbo bije i jedzie lepiej,czy ktos powie czy to dobrze jest podpiete? bo kumpel mowi ze jedzie lepiej ale nie jest pewny czy napewno tak jak powinno jechac
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-09, 19:27   

Jest zle podpiete.
Jesli macie oryginalne kable (kolorowe) to czerwony idzie od turbiny do n75 (tego czarnego zaworka przy kielichu), niebieski idzie od zaworka do klapy waste gate w turbinie, a czarny wezyk idzie od zaworka do dolotu (czyli PRZED turbina). A jako, ze macie prowizorke to tej czesci dolotu nie macie bo od filtra idzie harmonijka, potem jest opaska zaciskowa i plastikowe kolanko schodzace do turbiny a na gorze kolanka jest miejsce do podlaczenia wezyka.
Waz od komputera musi isc ZA turbina. Jesli kolektor ssacy nie ma wyjscia to albo kupicie taki ktory bedzie mial albo tamten wyjmiecie i zrobicie w nim otwor, nagwintujecie i wkrecicie wentylek (cos co rozmiarami bedzie pasowalo na wezyk).
W tej chwili auto na pewno nie jezdzi jak powinno.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 19:42   

to cos dziwne jak to wczesniej jezdzilo w golf III i podobrze z boxem dobrze smigalo,to jestem ciekaw czemu na tym kolektorze nie ma wyjscia...a powiedz mi jeszcze a tam w tej kostce czarnej to jak tamweze podpiac ? teraz patrze na kolektory na allegro to nie widze zeby mialy wejscie
_________________
:)
Ostatnio zmieniony przez Grucha85 2011-02-09, 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-09, 20:11   

http://images25.fotosik.pl/21/586e02ea02578328.jpg
Po lewej kolektor z AWX ktory nie ma wyjscia na wezyk, po prawej kolektor z 1Z (ktorego masz) z wyjsciem na wezyk.






http://img243.imagevenue....e_122_408lo.JPG
Widac na kolektorze ze z jego lewej strony jest wezyk ktory idzie do komputera.
Widac harmojke, za nia opaske a za nia kolanka z wejscia na czarny przewod od zaworka n75.

http://img406.imageshack.us/i/p1000718.jpg/
A tutaj juz moj patent na to jak zmieniamy kolektor ktory nie ma wyjscia na wezyk. Trzeba dorobic flansze pod waz od IC i wezyk od komputera.




Jak to podlaczyc:
http://img833.imageshack.us/img833/5048/n75ahu.png
niebieski - waste gate
czerwony - muszla turbiny
czarny - rura ssaca
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 20:26   

a ty kolego masz cos poprzerabiane w silniku?powiekszales moc???:D ja wiem ze kupowalem icka z wezami to te gumy elastyczne co sie lacza z kolektorem kupilem od 90km to byly za dlugie jakies...zrobie zdj w piatek tego kolektora
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-09, 20:36   

216tki,program,brak egr, kolektor z AJMa. To tyle.
Ogolnie widze, ze ten swap to niezla rzezba ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 20:38   

nie jest tak zle ta rure do tura dokupilem;p musze ta dziure na tego wezyka dorobic i bedzie;p i jak autko smiga teraz?ile kucy wiecej?
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-09, 20:48   

Po samym programie i wtryskach 125KM/288Nm. Po czyszczeniu przeplywki, wywaleniu egr, kolektorze ssacym, nowym sprzegle, pol konia wiecej pewnie :diabełek:

Jak patrze z perspektywy czasu to ten silnik mozna niezle zdrutowac po kosztach. Wywalic przeplywomierz i dac diode, rezystor w pompe, rezystor w komputer, nawet n75 mozna sie pozbyc i dac mbc.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 20:59   

ja jak dojde do ladu z tym to boxa mam do niego podepne ropka za free i ogien na tloki :D bo zdrutowaniu ile km mozna uzyskac?
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-09, 21:21   

ograniczaja oryginalne wtryski, pozniej turbina (do ok 140) i na koncu pompa i IC (do ok 160)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2011-02-09, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 21:29   

takie mody to juz troche kaski kosztuja, ale frajda tez dobra:D
_________________
:)
 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-10, 16:38   

a z kad to jest od czego to???http://img406.imageshack.us/i/p1000718.jpg/ nie od gazy przypadkiem?myslalem zeby poprostu tego weza gietkiego co jest rozciac i wlozyc miedzy to cos podobnego jak ty nie musi byc nawet chyba metalowe ma ktos propozycje co by tam mozna bylo wlozyc bo musle ze tak by bylo najprosciej i najszybciej..
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-10, 16:43   

No ludzie biora wlasnie jakis wentyl od instalacji LPG, wkrecaja go w tyl kolektora i heja.
W igielit nie radze bo zaraz eksploduje do gory jak pojdzie cisnienie 1bar.
Ja swoj "cycek" jak i flansze dorabialem na tokarce.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-10, 16:46   

a masz jakies zdj takiego zaworka?co to jest igielit;p?
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-10, 18:20   

Chodzilo mi o waz ten czarny, co prawda on nie jest igielitowy ale w niego sie nie wkrecaj.
Szukac czegos jak wentyl rowerowy.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-10, 18:55   

dzwonil kumpel podpiol kolektor od tamtego golfa i auta dalej nie jedzie...;/ zostaje mu ostatnia opcja w tamtym golfie byl immo tu go niby podpiol ale jakos na skroty jeden elktryk sam dziwil sie ze auto wogole odpalilo...bo jakos tam podpiol proad na krotko do pompy jednym kablem i ten elektryk swierdzil ze moze teraz chodzic w trybie awaryjnym i teraz to juz mnie hu. szczela z tym grzebaniem heh..
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-10, 19:04   

Zainwestuj w kabel bo bedziesz bladzil dalej.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Grucha85 
Zapalony Ventkarz
7754368


Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 226
Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-12, 09:37   

silnik wyglada tak http://www.fotosik.pl/pok...fa8f982927.html a z tym wezykiem problem rozwiazany zalatwilkem rure od icka i na nim jest wyjscie na podcisnienie do kompa...
na dole 2 linki z tymi badziewiami nie wiem czy to dobrze podpiete...wczoraj jezdzilem chwile to powie ze od tysiaca obr do 2tys jedzie tak jak powinien pozniej zaczynaja sie schody tak jakby se nie chcial dalej krecic do 3 tys to juz tak ciezkawo zalezy
http://www.fotosik.pl/pok...7c39c21f00.html
http://www.fotosik.pl/pok...638200a16e.html
_________________
:)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-12, 10:00   

N75 nie jest podpiety prawidlowo. Nie dosc, ze masz tam tylko 2 przewody podpiete to tylko czarny sie zgadza.
Ten filtr paliwa? Z czego to jest. Bo wyglada jakby byl z podgrzewaczem ale one wygladaja tak:
http://img243.imagevenue....e_122_408lo.JPG
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-12, 10:05   

Wszystko masz juz podane w tym temacie na tacy. Schemaciki w dlon i podpinasz tak jak trzeba.
To kolega, ktory robi swap powinien ogarniac sprawe a nie ty. No chyba, ze robi to za flaszke.

A kabel tak czy siak sobie spraw bo nigdy nie bedziesz wiedzial czy to chodzi jak powinno.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-02-12, 10:09   

n75= ten metalowy gdzie masz podpiety czerwony (zle) i czarny (dobrze). Oczywiscie przy zalozeniu ze od zaworka ida tam gdzie powinny isc.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 9