Lista jest dluga.
Podepnij pod komputer, sczytaj bledy, zrob logi dynamiczne.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
No wlasnie jestem ciekaw jak to teraz chodzi i jak wyglada ta prowizorka.
Opisz co i jak jest popodlaczane albo zrob zdjecia.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-06, 20:42
filtr powietrza jest wraz z przeplywka i tym gietkim wezem co idzie dalej ,brakuje tylko tej dalszej czesci co idzie dalej do turba takiej plastikowej rurki,to moze byc powodem ze turbo nie bije?bo byla tam zalozona tylko prowizoryczna rurka gietka,i moze byc nie szczelna ,i dodaje ze weze od intercoolera sa miekkie,przy dodaniu gazu slychac turbo...
Na postoju nie nabijesz odpowiedniego cisnienia. Jakby przed turbina byla nieszczelna rura to turbina zasysalaby z tej nieszczelnosci. Przed turbina mozesz nawet krasnoludka postawic zeby dmuchal
Podepnij pod komputer bo to bladzenie po ciemku dlaczego auto nie jezdzi.
Przeplywka podpieta?
N75 podpiety?
Waz komputer-kolektor podpiety?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
na kolektorze nie mam wyjscia zeby podlaczyc wezyk,widzialem w golfie kol ze jest a tu nie ma dziwne..?
proper swap
To w takim razie spytam sie inaczej. Masz komputer zalozony z diesla, do niego podpieta jest wtyczka z kablami obok jest mapsensor i jest "cycek" na wezyk. Gdzie ten wezyk jest teraz podpiety?
n75 - zawor sterujacy cisnieniem doladowania.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
na kolektorze nie mam wyjscia zeby podlaczyc wezyk,widzialem w golfie kol ze jest a tu nie ma dziwne..?
Silnik masz z jakiegos Passata lub innego wzdluznego?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-07, 20:48
silnik z golf III nie wiem nie patzylem czy wezyk wychodzi z kompa ale na kolektorze nie ma wyjscia zeby ten wezyk podpiac i ogolnie miala byc 110 a tj chyba 90 z tego co spisalem kod z turba
No to popatrz gdzie to jest wpiete i czy w ogole wpiete.
Zrob zdjecie turbiny lub zaworkow cisnieniowych - bedzie wiadomo czy to 90 czy 110
To z czego jest ten kolektor ssacy ze nie ma wyjscia?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 18:44
ja jeste jak narazie w pracy i nie mam jak zdj zrobic ,dzwonilem dzis do tego kumpla co to robi,okazalo sie ze nie byl podpiety waz co idzie do komputera.ale na kolektorze nie ma go gdzie podpiac...i podpiol go pod taka czarna kostke nie wiem jak ona sioe nazywa znajduje sie patrzac od przodu z lewej strony kolo filtra pow a dokladniej kolo kielicha amorka i tam byly 2 weze wpiete jakies do tej kostki i jedno wejscie wolne i tam wpiol tego weza od kompa podobno teraz turbo bije i jedzie lepiej,czy ktos powie czy to dobrze jest podpiete? bo kumpel mowi ze jedzie lepiej ale nie jest pewny czy napewno tak jak powinno jechac
Jest zle podpiete.
Jesli macie oryginalne kable (kolorowe) to czerwony idzie od turbiny do n75 (tego czarnego zaworka przy kielichu), niebieski idzie od zaworka do klapy waste gate w turbinie, a czarny wezyk idzie od zaworka do dolotu (czyli PRZED turbina). A jako, ze macie prowizorke to tej czesci dolotu nie macie bo od filtra idzie harmonijka, potem jest opaska zaciskowa i plastikowe kolanko schodzace do turbiny a na gorze kolanka jest miejsce do podlaczenia wezyka.
Waz od komputera musi isc ZA turbina. Jesli kolektor ssacy nie ma wyjscia to albo kupicie taki ktory bedzie mial albo tamten wyjmiecie i zrobicie w nim otwor, nagwintujecie i wkrecicie wentylek (cos co rozmiarami bedzie pasowalo na wezyk).
W tej chwili auto na pewno nie jezdzi jak powinno.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 19:42
to cos dziwne jak to wczesniej jezdzilo w golf III i podobrze z boxem dobrze smigalo,to jestem ciekaw czemu na tym kolektorze nie ma wyjscia...a powiedz mi jeszcze a tam w tej kostce czarnej to jak tamweze podpiac ? teraz patrze na kolektory na allegro to nie widze zeby mialy wejscie
_________________
Ostatnio zmieniony przez Grucha85 2011-02-09, 19:50, w całości zmieniany 1 raz
http://img243.imagevenue....e_122_408lo.JPG
Widac na kolektorze ze z jego lewej strony jest wezyk ktory idzie do komputera.
Widac harmojke, za nia opaske a za nia kolanka z wejscia na czarny przewod od zaworka n75.
http://img406.imageshack.us/i/p1000718.jpg/
A tutaj juz moj patent na to jak zmieniamy kolektor ktory nie ma wyjscia na wezyk. Trzeba dorobic flansze pod waz od IC i wezyk od komputera.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-09, 20:26
a ty kolego masz cos poprzerabiane w silniku?powiekszales moc???:D ja wiem ze kupowalem icka z wezami to te gumy elastyczne co sie lacza z kolektorem kupilem od 90km to byly za dlugie jakies...zrobie zdj w piatek tego kolektora
216tki,program,brak egr, kolektor z AJMa. To tyle.
Ogolnie widze, ze ten swap to niezla rzezba
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Po samym programie i wtryskach 125KM/288Nm. Po czyszczeniu przeplywki, wywaleniu egr, kolektorze ssacym, nowym sprzegle, pol konia wiecej pewnie
Jak patrze z perspektywy czasu to ten silnik mozna niezle zdrutowac po kosztach. Wywalic przeplywomierz i dac diode, rezystor w pompe, rezystor w komputer, nawet n75 mozna sie pozbyc i dac mbc.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ograniczaja oryginalne wtryski, pozniej turbina (do ok 140) i na koncu pompa i IC (do ok 160)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2011-02-09, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-10, 16:38
a z kad to jest od czego to???http://img406.imageshack.us/i/p1000718.jpg/ nie od gazy przypadkiem?myslalem zeby poprostu tego weza gietkiego co jest rozciac i wlozyc miedzy to cos podobnego jak ty nie musi byc nawet chyba metalowe ma ktos propozycje co by tam mozna bylo wlozyc bo musle ze tak by bylo najprosciej i najszybciej..
No ludzie biora wlasnie jakis wentyl od instalacji LPG, wkrecaja go w tyl kolektora i heja.
W igielit nie radze bo zaraz eksploduje do gory jak pojdzie cisnienie 1bar.
Ja swoj "cycek" jak i flansze dorabialem na tokarce.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Chodzilo mi o waz ten czarny, co prawda on nie jest igielitowy ale w niego sie nie wkrecaj.
Szukac czegos jak wentyl rowerowy.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-10, 18:55
dzwonil kumpel podpiol kolektor od tamtego golfa i auta dalej nie jedzie...;/ zostaje mu ostatnia opcja w tamtym golfie byl immo tu go niby podpiol ale jakos na skroty jeden elktryk sam dziwil sie ze auto wogole odpalilo...bo jakos tam podpiol proad na krotko do pompy jednym kablem i ten elektryk swierdzil ze moze teraz chodzic w trybie awaryjnym i teraz to juz mnie hu. szczela z tym grzebaniem heh..
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2011-02-12, 09:37
silnik wyglada tak http://www.fotosik.pl/pok...fa8f982927.html a z tym wezykiem problem rozwiazany zalatwilkem rure od icka i na nim jest wyjscie na podcisnienie do kompa...
na dole 2 linki z tymi badziewiami nie wiem czy to dobrze podpiete...wczoraj jezdzilem chwile to powie ze od tysiaca obr do 2tys jedzie tak jak powinien pozniej zaczynaja sie schody tak jakby se nie chcial dalej krecic do 3 tys to juz tak ciezkawo zalezy
http://www.fotosik.pl/pok...7c39c21f00.html http://www.fotosik.pl/pok...638200a16e.html
N75 nie jest podpiety prawidlowo. Nie dosc, ze masz tam tylko 2 przewody podpiete to tylko czarny sie zgadza.
Ten filtr paliwa? Z czego to jest. Bo wyglada jakby byl z podgrzewaczem ale one wygladaja tak:
http://img243.imagevenue....e_122_408lo.JPG
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Wszystko masz juz podane w tym temacie na tacy. Schemaciki w dlon i podpinasz tak jak trzeba.
To kolega, ktory robi swap powinien ogarniac sprawe a nie ty. No chyba, ze robi to za flaszke.
A kabel tak czy siak sobie spraw bo nigdy nie bedziesz wiedzial czy to chodzi jak powinno.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
n75= ten metalowy gdzie masz podpiety czerwony (zle) i czarny (dobrze). Oczywiscie przy zalozeniu ze od zaworka ida tam gdzie powinny isc.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum