Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie mimo ze bylo wszystko OK
Autor Wiadomość
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-15, 12:14   Gaśnie mimo ze bylo wszystko OK

Witam..
Odrazu przechodze do rzeczy. Otoż dzisiaj gdy jeździłem po mieście było wszystko OK. Gdy nagle nacisnąłem sprzęgło, patrze obroty trzymają sie w granicach 500:O mimo ze bylo 850-950 wczesniej . Poźniej naciskam sprzegło i obroty spadaja spadają i gaśnie.. :O Filtr powietrza byl wymieniony 100 km temu. Parownik wymieniany miesiac temu. Swiece, przewody kopułka wymienione.. Czym to moze byc spowodowane ze tak sie stalo;/ Jakies podpowiedz czy cos. Mimo, ze wczesniej bylo OK. Czekam na podpowiedzi.
 
 
MihasZiom 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM 1,8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 60
Skąd: CK
Wysłany: 2011-02-15, 16:19   

A odpalił potem ?? zgasł na benzynie czy gazie ?? jeśli zgasł na benzynie to czy próbowałeś odpalać na gazie ?? i odwrotnie ?
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-15, 16:55   

Opisz dokładniej sytuacje co sie dzieje jak dodasz gazu na jakim paliwie itp ...
_________________
Das is das ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2011-02-15, 16:59   

Domaniak napisał/a:
Parownik wymieniany miesiac temu

A ustawiałeś nowy reduktor (parownik) ??

Domaniak napisał/a:
Filtr powietrza byl wymieniony 100 km temu

Filtr wymieniłeś przed czy po (ewentualnym) ustawieniu reduktora ??
 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-16, 09:58   

Parownik był na ponownej regulacji po wymianie filtra powietrza. Wszystko ładnie chodził itp. z 500 km zrobiłem bylo ok. Gdy tu nagle jadę, naciskam sprzegło a on trzyma obroty w granicach 500 i spadaja spadają i gaśnie. Zgasł odpalilem na benzynie sprawdzilem czy tak samo sie dzieje na benzynie jak sie dzialo na gazie i bylo wszystko ok trzymał obroty. Przezucilem na gaz i dalej gaśnie. A gdy trzymam pedał gazu zeby mial jakies tam obroty zeby nie zgasł to dobrze chodzi itp. Nie przerywa ani nic z tych rzeczy.
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-16, 10:32   

Wygląda na filtr podaj model reduktora wykręć mu troche bypassu
_________________
Das is das ...
 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-16, 13:00   

Posiadam dokładnie taki sam reduktor jak na tej aukcji: http://allegro.pl/lovato-...1458183083.html a co to jest ten bypass?
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-16, 19:08   

To jest ilośc gazu która reduktor puszcza non stop bez względu na pedał gazu ... tkz puszczanie bokiem
_________________
Das is das ...
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-16, 19:17   

Metalowy kołeczek zamontowany pionowo prosto z parownika to jest bypass ale ten reduktor nie zbyt udany moim zdaniem .Kołeczek wykręć oczywiście .jeżeli to nic nie da , wykręć o pół obrotu tą śrubę na rurce
_________________
Das is das ...
 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2011-02-17, 19:56   

ja mam cos na podobe tego reduktora tyle ze moj jest z 2002 roku. I tez teraz patrzylem na taki sam parowniczek na allegro bo mam do wymiany
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-02-18, 22:22   

To jest świetny i tani reduktor na którym oblatałem 200 tysięcy bez żadnych problemów tylko zmieniam membrany co 80 tysięcy więc już latam na trzecim zestawie naprawczym
_________________

 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-19, 00:46   

To podaj konkretny model reduktora bo tak to nie bede miał jak sie pomóc
_________________
Das is das ...
 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-21, 10:33   

Mam taki reduktor: http://allegro.pl/lovato-...1458183083.html . Mowie teraz to co dostrzegłem. Samochód gdy zimny itp mimo tego ze gasł wczesniej chodzi elegancko ale obroty są cos okolo 1 tys. Gdy jednak z czasem nabiera temperatury obroty spadają tak coraz nizej do 950-900. Gdy jednak zauważe na wskażniku ze temp. wynosi 70-80* to od tego momentu samochod wariuje i jest tak jak wczesniej czyli spadają obroty spadają i gaśnie. Czym to moze być spowodowane? Może zbyt duza dawka? Lub zbyt uboga? Dodam, ze mam krokowca a nie śrube..
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-02-22, 10:51   

Wykręc tego bypassa na opalonym silniku ten mosiężny kołeczek ! i napisz cos sie dzieje
Masz drugą generacje LPG moze reset kompa ?
_________________
Das is das ...
Ostatnio zmieniony przez archeolog 2011-02-22, 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Domaniak 
Niedzielny kierowca


Silnik: AAM
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-24, 10:02   

Instalacja II generacji. Wcześniej samochód jezdził na krokowcu elektornicznym(na sonde) teraz jeździ na srubie. Wydawało sie wszystko ok gdy nagle dziś zauważylem spadek obrotów do 500;/ i zgasł.Reset kompa nic nie pomógł. Dużo tego bypassu należy wykrecić? I gdy odkrece i będzie źle to czy jak wróce do poprzedniego stanu z tym bypassem to będzie tak samo jak wcześniej czy jednak nie? Czekam na odpowiedz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8