Dzięki za podpowiedź w sprawie świec, pytałem dlatego, bo znajomi mówili że najlepsze są Beru, nie wiem tylko jaki symbol do mojego modelu. A wogóle to mam problem z migającą kontrolką świec (mechanik powiedział, że któraś padła). na forum wyczytałe, że migająca kontrolka świec może oznaczać wiele innych problemów. Mój problem polega na bardzo dużym spadku mocy. wcześniej zdarzało się, że przy prędkościach 120-140 km/h nagle przestawał dalej przyspieszać (tak jakby było odcięcie paliwa). Dowiedziałem się, że może to być zapchany filtr paliwa, który oczywiście zaraz wymieniłem ale problem pozostał. Kilka dni temu kiedy zaczęła migać kontrolka przestał przyspieszać nawet przy małych prędkościach. Zauważyłem jeszcze że przy mocniejszym przegazowaniu na postoju zaczyna się dusić, bardzo nierówno chodzi (tak jakby nie pracowały przynajmniej dwa cylindry) a często nawet gaśnie. Na wolnych obrotach chodzi niby równo, ale bardziej drży, przy tym zauważyłem wyższe spalanie. Bardzo proszę o pomoc.
Mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie jest gniazdo Vag - service w VW Vento 1995 1.9TDi b bo sprawdzałem z prawej strony popielniczki i pod zaślepką jest pusta dziura. Z góry dzięki bardzo.
Istnieje jeszce mozliwosc, ze masz OBD1 choc to by byla dziwna sprawa jak na TDI
Albo tam gdzie zolta strzalka OBD2
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
W miejscu zaznaczonym (u góry) tak jak już pisałem jest pusta dziura a tam, gdzie wskazuje czerwona strzałka mam sterowanie tylnych elektrycznych szyb. Może rzeczywiście gdzieś się wypięła ta kostka, będę jeszcze szukał. Bardzo wielki dzięki.
A przy okazji, może ktoś mógłby mi wyjaśnić co to są "logi dynamiczne"?, bo ja jestem w tym temacie zielony.
Tak mniejwiecej wyjasnione.
A tak po krotce. Wybierasz bloki pomiarowe w 01-engine, pozniej wybierasz grupy razem 003, 008, 011, rozpedzasz sie do 3 biegu, masz 1500 obr, dajesz log, but w podloge i trzymasz do 4200, stop, save, wysylasz na: http://vaglog.rtnet.pl/ i dajesz nam linka
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czyli jak rozumię muszę podłączyć do Vag-a i wtedy będę mógł to zrobić?
( sorki, ale ja naprawdę jestem lajkonikiem, o co chodzi z tym puszczeniem linka?)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Wiem już sporo więcej, zamawiam przewodzik i będę działał. Jak już będę coś wiedział, oczywiście napiszę. (A przy okazji, czy Vag KKL USB OBD 409 to jest to, czego potrzebuję?) Dzięki za pomoc i wyrozumiałość dla nowicjusza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Miałbym jeszcze prośbę, żeby ktoś podał mi co oznaczają te pozycje na liczniku, wiem że 7 oznacza wolne obroty, co oznaczają od 1 do 8? Bardzo proszę o odpowiedź. Dzięki :(
Miałbym jeszcze prośbę, żeby ktoś podał mi co oznaczają te pozycje na liczniku
1. Distance pulse number
2. Clock display mode
3. Speedometer and rev counter mode
4. Number of cylinders
5. Segment test
6. Speedometer sender impulses
7. Revolution conter (rpm)
8. Program version
1 - Wegstreckenzahl Przydatne jak chcesz zmieniac licznik na inny. WGSZ musi byc to samo lub bardzo podobne.
2. Albo masz zegarek 12h albo 24h
3. nieprzydatne
4. wiadomo ile masz cylidnrow 4
5 - test wszysktich segmentow liczniak
6 - nieprzydatne
7 - obroty
8 nieprzydatne
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
1. Distance Pulse number - 3735 wszystkie kraje z wyjątniem USA i GB
2. Kod kraju - 1 wszystkie poza USA i GB
3. Speedometer/Tach - nie używany do diagnostyki
4. Liczba cylindrów
5. Test segmentów wyświetlacza
6. Impuls z prędkościomierza (czujnik prędkości) - 4 impulsy na jeden obrót koła
7. Obroty silnika/min.
8. Wersja programu - opis jak dla pozycji 3
Bardzo dziwna sprawa,wczoraj wykręciłem jedną świecę żeby sprawdzić symbol,następnie wręciłem i przejechałem ok. 15km.Dziś znowu zrobiłem 15km.a kontrolka świec nie miga (ani wczoraj ani dziś),w związku z tym miałbym pytanie, czy jest możliwe żeby coś poprostu zamarzło i gdy mróz puścił problem minął?(przyspieszenie ok. moc ok.)Ktoś spotkał się z czymś takim,czy ten problem będzie powracał?
Ja również mam podobny problem. Mianowicie z rozpędzaniem się nie mam problemu, do 100 spoko bez problemu, na piątym biegu wciskam gaz do dechy ale prędkościomierz staje przy 130km/h. Z czym może być problem??? teoretycznie z takim silnikiem powinienem lecieć przynajmniej 180. Proszę o pomoc.
na piątym biegu wciskam gaz do dechy ale prędkościomierz staje przy 130km/h. Z czym może być problem?
Ale co, nagle brakuje mu mocy i nie idzie już dalej? Jak zwolnisz, to jest wszystko ok.? Czy musisz wyłączyć silnik, żeby wszystko wróciło to normy? Może łapie notlauf'a?
90 czy 110KM?
na 1 ogien n75 jesli 90tka
Jesli 110tka to zapieczona geometria w turbinie.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Polacz wkladem z dlugopisu niebieski i czerwony wezyk z n75. Kostki elektrycznej nie wypinaj. Bedzie ciut slabszy ale nie powinno go "odcinac".
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum