Wysłany: 2011-03-28, 15:30 Zacinające się bębny tył
Zacznę od początku, najpierw miałem problem z ręcznym bo nie odbijał więc wymieniłem szczęki.
Przez jakiś czas był spokój ale ostatnio zaczeło mi lekko trzymać prawe koło. Więc popuściłem ręczny w kabinie i i cofnełem szczęki. Później znowu to powtórzyłem bo znowu zaczeło trzymać.
Popuściłem ręczny na maxa że nie można już go cofnąć i problem pojawił się teraz w lewym kole Oczywiście poszło mi przez to łożysko więc mechanik je wymienił i mówił że już będzie spokój.
No ale nie długo bo jadąc w nocy pedał wpadł mi w podłogę więc się zatrzymałem, oczywiście lewy bęben był tak gorący że aż leciał z niego dym
Więc moje pytanie co to może być bo już nie mam siły na te bębny
Mam takie wrażenie że bębny trzymają szczególnie jak jestem załadowany i im mocniej hamuje tym one jakby mniej odbijały
_________________
Ostatnio zmieniony przez arek07 2011-03-28, 15:34, w całości zmieniany 1 raz
Beben to nie tylko linka ale tez tloczki w ukladzie simplex. Moze tloczki sa zatarte albo guma sparciala i tloczek nie odbija i nie wraca.
Co do obciazenia to dzialanie korektora sily hamowania. Im wieksze zaladowanie tym wieksza sila hamowania tylu.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
No to dziwne, bo ja u siebie nie mam. Albo nie widzę... jednak czytałem gdzieś, że rolę korektora przejmuje właśnie ABS... chyba, że czegoś nie doczytałem albo co...?
slaw71, w sumie juz nic mnie nie zdziwi. Widzialem 90tki, ktore mialy seryjnie na tyle tarcze zamiast bebnow.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
A co do dzialania hamulcow to byc moze korektor w ukladzie ABS powoduje to ze jest zwiekszona intensywnosc hamowania. Musialbym to przedstawic na wykresie zeby kazdy zrozumial
Chodzi o to ze moga byc 2 samochody i na badaniu technicznym wyjdzie ze oba hamuja z sila przykladowo 700N. Tylko ze czas narastania sily hamowania w 1 samochodzie wynosi przykladowo 5 sekund a w drugim 1.
No chyba, ze z tylu belki mam jakis rozgaleznik z zaworami proporcjonalnymi ale wygladalo to na korektor...
Bede mial czas to zajrze pod auto i zrobie zdjecie zeby rozwiac wszelkie watpliwosci
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
potwierdzam regułę bo ostatnio siedziałem pół dnia w kanale i nie mam korektora a mam abs
u matuli abs-u brak korektor siedzi i chyba niezłe siły na niego działają bo 2 lata temu pękł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum