Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
dziwna sprawa-sam sobie dodaje gazu?
Autor Wiadomość
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
  Wysłany: 2011-04-07, 19:41   dziwna sprawa-sam sobie dodaje gazu?

Witam
Mam problem z moim ventem. Gdy odpalam silnik sam sobie dodaje gazu tak do 2 tys. obr. po czym wraca do normalnej pracy na biegu jalowym
Z rury rzuci troche czarnym dymem na 1 rzut oka nic sie nie dzieje, po okolo 30 sekundach zapala sie kontrolka swiec zarowych i miga. Auto w tym czasie ma gorsze przyspieszenie jak by go troszke trzymalo (turbo dziala). Gasze samochod odpalam-to samo :(
Wylaczam zaplon podczas jazdy odpalam z 5-biegu kontrolka gasnie przyspieszenia wraca do normy :) az do ponownego wylaczenia i wlaczenia silnika;/

co to moze sie dziac mial ktos podobny problem?


Pomocy!;)
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-04-07, 19:45   

Witaj. przede wszystkim to podłącz pod komputer. Tutaj bez tego to ciężko coś zdziałać. Silnik masz 90 koni czy 110? Pewnie łapie notlauf'a, jednak bez podłączenia pod kompa dokładnie nic nie uda powiedzieć. Może być też problem z potencjometrem od gazu, zacinać się... VAG przede wszystkim.
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-04-07, 19:57   

sajmon91 napisał/a:
Wylaczam zaplon podczas jazdy odpalam z 5-biegu

Samo zdrowie dla turbiny i jej braku smarowania :)

Ewidentnie masz blad w sterowniku o czym swiadczy mruganie kontrolki.
Gdybam, ze czujnik temp plynu chlodzacego lub cos z zaworkiem N108.
Bez podlaczenia do vaga to sie niczego nie dowiesz. Chyba, ze zadzwonisz do wrozbity Macieja, on zawsze wie. A no wlasnie!
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-07, 20:01   

postaram sie jutro go podlaczyc pod kts-a ale u mnie w szkole ciezko jest sie cos doprosic :( a zeby tak pojechac do warsztatu do nie usmiecha mi sie dac 100pln za podpiecie;/
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-07, 20:06   

moze i dla turbiny nie najlepiej ale jedyny sposob zeby normalnie jechac i wyprzedzac bez obawy czy zdaze




a silnik mam 1.9 tdi 110km
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-04-07, 20:14   

sajmon91 napisał/a:
a silnik mam 1.9 tdi 110km
zmienna geometria... Jeśli vag wskaże przycinające się turbo, to czeka Cię czyszczenie łopatek.
sajmon91 napisał/a:
Z rury rzuci troche czarnym dymem
_________________
Zielony borowik...
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-07, 21:20   

Przed chwila bylem sie przejechac. I na zimnym silniku nie ma problemu nie miga ta kontrolka nie zwieksza obrotow (odpalalem kilka razy) przy odpalaniu do temperatury 60 stopni tez nic mu sie nie dzialo gdy przekroczylo 70 stopni od nowa dodawal sobie obrotow i kontrolka;/
Ostatnio zmieniony przez sajmon91 2011-04-07, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-04-08, 20:17   

VAG. Zapalenie się kontrolki zostawiło ślad w sterowniku, więc będzie wiadomo co go zabolało. Ale gdy te cyrki się pojawią, tez sprawdzić możesz. najpierw podłącz pod kompa, dopiero później można polemizować.
_________________
Zielony borowik...
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-04-14, 21:46   

no i chlopaki sprawa jasna podpiolem pod kts-a a tam 8 bledow w silniku<zonk> glownie duperle bo wczesiej pekt mi przewod cisnieniowy od turbosprężarka->intercooler i tam za male cisnienie bylo i bledy sie zapisaly. A ta kontrolka od swiec zarowych to za male napiecie bylo (powod: na zime zabezpieczylem klemy jakims preparatem w sprayu a tam miedzy slupkiem a klema robote robilo)


powazniejszym bledem byl zablokowany sterownik( nie wiem od czego)??
po skasowaniu bledow nic juz sie nie pojawialo auto sprawne;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 8