Wysłany: 2011-04-07, 19:41 dziwna sprawa-sam sobie dodaje gazu?
Witam
Mam problem z moim ventem. Gdy odpalam silnik sam sobie dodaje gazu tak do 2 tys. obr. po czym wraca do normalnej pracy na biegu jalowym
Z rury rzuci troche czarnym dymem na 1 rzut oka nic sie nie dzieje, po okolo 30 sekundach zapala sie kontrolka swiec zarowych i miga. Auto w tym czasie ma gorsze przyspieszenie jak by go troszke trzymalo (turbo dziala). Gasze samochod odpalam-to samo
Wylaczam zaplon podczas jazdy odpalam z 5-biegu kontrolka gasnie przyspieszenia wraca do normy az do ponownego wylaczenia i wlaczenia silnika;/
Witaj. przede wszystkim to podłącz pod komputer. Tutaj bez tego to ciężko coś zdziałać. Silnik masz 90 koni czy 110? Pewnie łapie notlauf'a, jednak bez podłączenia pod kompa dokładnie nic nie uda powiedzieć. Może być też problem z potencjometrem od gazu, zacinać się... VAG przede wszystkim.
Ewidentnie masz blad w sterowniku o czym swiadczy mruganie kontrolki.
Gdybam, ze czujnik temp plynu chlodzacego lub cos z zaworkiem N108.
Bez podlaczenia do vaga to sie niczego nie dowiesz. Chyba, ze zadzwonisz do wrozbity Macieja, on zawsze wie. A no wlasnie!
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
postaram sie jutro go podlaczyc pod kts-a ale u mnie w szkole ciezko jest sie cos doprosic a zeby tak pojechac do warsztatu do nie usmiecha mi sie dac 100pln za podpiecie;/
Przed chwila bylem sie przejechac. I na zimnym silniku nie ma problemu nie miga ta kontrolka nie zwieksza obrotow (odpalalem kilka razy) przy odpalaniu do temperatury 60 stopni tez nic mu sie nie dzialo gdy przekroczylo 70 stopni od nowa dodawal sobie obrotow i kontrolka;/
Ostatnio zmieniony przez sajmon91 2011-04-07, 21:23, w całości zmieniany 1 raz
VAG. Zapalenie się kontrolki zostawiło ślad w sterowniku, więc będzie wiadomo co go zabolało. Ale gdy te cyrki się pojawią, tez sprawdzić możesz. najpierw podłącz pod kompa, dopiero później można polemizować.
no i chlopaki sprawa jasna podpiolem pod kts-a a tam 8 bledow w silniku<zonk> glownie duperle bo wczesiej pekt mi przewod cisnieniowy od turbosprężarka->intercooler i tam za male cisnienie bylo i bledy sie zapisaly. A ta kontrolka od swiec zarowych to za male napiecie bylo (powod: na zime zabezpieczylem klemy jakims preparatem w sprayu a tam miedzy slupkiem a klema robote robilo)
powazniejszym bledem byl zablokowany sterownik( nie wiem od czego)??
po skasowaniu bledow nic juz sie nie pojawialo auto sprawne;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum