16 to jest szczyt bez przerubek, na przodzie mam 205/45/16 i jest 0/0 idealnie a z tylu założyłem 205/55/16 i jest też fajnie ale na pusto , z pełnym bagażem i 4 osobmi obcierają nakola.
mówisz o vencie o standardowym zawieszeniu? przy 16 calach i przy dużym obciażeniu oponki obcierają się o nadkola?
standardowe zawieszenie nie obciera biorac pod uwage ze sprezyny z tylu sa jeszcze dobre .
u mnie byl taki problem ale sobie poradzilem .
ale z tylu mam -60
a z przodu -75
dla mnie styka .
nauczylem sie na tym smigac bez wiekszych problemow nawet w LODZI... Pozdro
kozystajac z okazji pozdrawiam ziomala z lipna .
moje strony sie w koncu odzywaja hehehehe .
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-03-27, 15:52
100P napisał/a:
mówisz o vencie o standardowym zawieszeniu? przy 16 calach i przy dużym obciażeniu oponki obcierają się o nadkola?
Dokładnie tak , A w szczególnosci przynajniej u mnie te z tyłu 205/55/16 . Przyczyna za duży profil. Napewno nie obcierały by oponki o nadkola przy profilu 45.
czyli do 16 calowych felg można dać jedynie profil max 50? jak jest z szerokością oponki? osobiście starczyło by mi 195 nie chce szerszych jak 205 ponieważ chce tym jeździć a nie pływać po drodze
pzdr
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-03-28, 23:24
MAPET napisał/a:
profil odpowiedni to 45 do 205 wg mnei 50 to juz za duzo...
To Fakt 50 za duży i to o całe 5 A tak naprawde Faktycznie niema znacącej różnicy w prowadzeniu pomiędzy 195 a 205 (może w zakrętach ) Jeżeli weźmiesz 195 ranty to praktycznie tak jak byś miał 205 bez rantów , tak to wygląda Decyzja należy do ciebie bo ja już mam oponki i fele
Panowie jak możecie zapodajcie fotki swoich venciaków na aluskach z opisem rozmiaru felgi, opony no i czy nie ma przypadkiem obcierek na dziurach znalazłem nowe felgi na vento. alessio F1 pzdr
ja ostatnio przymiezalem 15 50 205 ladna guma ale jakies za male rezygnuje z 15 szukam 16 felg mysle ze bedea lepiej pokrywac nadkole 17 to juz przesada to moje zdanie na ten temat
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-03-30, 12:11
idgray napisał/a:
wersja GT i VR miały to w standardzie nie wiem jak jest z TDI
TDI to tylko silnik i nie ma tu nic do gadania
jak masz TDI w wersji GT to wtedy 5 szpilek,
CL, GL itp. mają 4 szpilki i bębny z tyłu - tak jak benzyniaki
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-03-31, 22:15
Ale sie rozchulało Ludzie , zacznijcie rozumieć normalnie , 17 cali do vento , przy sporym nakładzie kasy i dobrym doświadczeniu ze spzętem jest t możliwe i to z dość pożądanym efektem ale tak naprawde praktycznie jest ze stać nas na taki zabieg jedynie w 5 % wiec o czym my tu piszemy ? Panowie zejdzmy na ziemie ,., Tu hodzi o nakład z jak najmniejszą kasą (kosztami) . 16 to ful zaruwno na naszą kieszeń jak i na nasze drogi !
MAPET " masz racje silnik też musi pociągnąć te profile i szerokosci opon.
Dla małego silnika (słabego) ma to ogromne znaczenie !
nie do konca masz racje Gavel........ bo mam gl wersje i 4 szpile i tarcze z tylu hehehehe
[ Dodano: 2007-04-01, 20:49 ]
a tak w ogule panowie fachowcy to moze by tak zaczac te wasze magiczne wywody od tego do czego sluzy wam auto ...........
bo jak czytam teksty typu profil 40 opony ma byc to mnie usmniech politowania bierze.......
wedlug mojej opini auto powinno jezdzic . jesli ktos sobie na auto chce patrzec to prosze bardzo ...... niech sobie nawet zalozy 15 profil i sie jara tym ze mu plaby wypadaja przy zjezdzaniu z namalowanego pasa na aswalt .
tylko bardzo was prosze nie mowcie osobom , ktore za bardzo tematu nie znaja i doradxzaja sie , ze to sluszny profil .
taki profil to smierc dla felgi przy spotkaniu z lekka wyrwa czy dziurka w asfalcie.
o tym tez prosze wwspomniec , tak jak i o tym kto i iler razy fele spawal .
wedlug mojejk opini profil zedu 50 to niezbedny profil na polskich drogach .
chyuba ze ktos sobie smiga 500metrow do pracy i to jescze nowo wylanym kawalkiem fleka .
jednak dla kogos kto musi sie borykac z drogowym durszlakjiem szczerze nie polecam . wrecz ostrzegam .
[ Dodano: 2007-04-01, 20:53 ]
a zeby nie byc goloslownym to napisze jeszcze ze ventka zrobilem w 1.5 roku 49000km . na felgach z oponami o profilu 50. doskonale znam ten temat .
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-01, 21:49
niezgodze sie
ja smigam na twradym gwincie wszedzei na co dzien autem... mam profil 45 i spokojeni soobei radze... dorg tez nei mam jakichs innych niz Wy.. wiec dla mnei to nei jest tlumaczenie felgi przez kilka lat nei skrzywilem...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-01, 21:54
przemolas4 masz rację zagalopowałem się z bębnami
na usprawiedliwienie powiem tylko tyle że moja wypowiedź tyczyła się przede wszystkim liczby śrub a o hamulcach niepotrzebnie wspominałem szczególnie, że ten temat już kiedyś na forum przerabialiśmy
tak wogule to zaryzykowałbym stwierdzenie, że tarcze z tyłu to była po prostu opcja wyposażenia, którą można było sobie dokupić nawet do najzwyklejszego CL'a
oczywiście wersje GT i VR6 miały to w standardzie ale to już inna bajka
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-01, 23:42
Też myślę, że tarcze możnabyło sobie dokupić, jako opcje.
Zaś co do profilu opono to zgadam się z Przemkiem, jest ot strasznie nie wygodne, kumpel w Escorcie parę lat temu miał fele o profilu jeszcze lepszym jak u Mapeta i niestety po roku czasu wypieprzył całość w cholerę, fele spawał co chwile a o oponach nie wspomnę, które zmieniał częściej niż ja płyn do spryskiwaczy. Także nie na polskie drogi takie szaleństwa...
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-04-01, 23:46
jak ktos nei umei jezdzic na takich kolach to lepiej niech jezdzi na 14 choc mi to nie sprawia problemu jak pisalem... wiec nei am co dywagowac ze to nie na polskie drogi albo ze spokojnie da sie jezdzic... jeden woli rybki a 2 akwarium...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum