Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
diagnostyka
Autor Wiadomość
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 16:58   diagnostyka

witam wywala mi błąd 588 "zbyt wysoka oporność zapalnika poduszki powietrznej kierowcy"
co z tym zrobić?? kasowanie nie pomaga, kontrolka zapala się od nowa :(
i jeszcze jedno pytanie. robił ktoś logi statyczne i dynamiczne programem CDIF2??
czy to dobry program??
_________________

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 17:39   

http://wrzucacz.pl/file/2...jjjjjjjjjjj.xls
takie coś mi wyszło. miały być logi grupy 011ale nic nie jest opisane gdzie co i w ogóle. czyżby tem cały CDIF nie nadawał się do logowania vento??
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-06-20, 18:40   

Wvojtek napisał/a:
wywala mi błąd 588 "zbyt wysoka oporność zapalnika poduszki powietrznej kierowcy"
Zobacz, czy siedzi tam poducha, czy jej zaślepka tylko, a w jej miejsce nie wstawiony rezystor. Oraz warto by sprawdzić sterownik od airbagu. Po dzwonie sterownik powinien być założony czysty, bez crash data.

EDIT:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=154846
_________________
Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2011-06-20, 18:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 18:52   

wszystko jest sprawne na sto procent. ostatnio mi ten błąd wyskoczył ni z tąd ni z owąd......
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-06-20, 19:09   

Possible causes:

1. Faulty plug wires or connections from / to Airbag Igniter Driver Side (N95)
2. Wrap Spring bag / back ring with slip ring (F138) faulty
3. Driver's side air bag defect
4. Airbag Control Module (J234) faulty

Possible solutions:

1. Faulty cables or replace plug connectors
2. Check / replace Reset ring with slip ring (F138)
3. Replace driver's side airbag
4. Check / Replace Airbag Control Module (J234)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 19:49   

bradley, styki sprawdziłem, poprawiłem i łączą. oporności nie sprawdzałem jedynie. nie chce wymieniać wszystkiego po kolei bo to dość droga zabawa aczkolwiek zależy mi na wyeliminowaniu tej usterki.... doczytałem się że całkiem możliwe że to ta taśma w kierownicy pozwijana jest wadilwa....
a co powiesz na temat tych danych które wkleiłem i programu CDIF2??
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-06-20, 20:17   

Wvojtek napisał/a:
a co powiesz na temat tych danych które wkleiłem i programu CDIF2??

Tam tylko obroty silnika sie zgadzaja. Reszta to ciag cyfr bez sensu.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 20:21   

bradley, no właśnie a w programie było pokazane ciśnienie doładowania itp... tylko jak to zrobić żeby w tabeli też pokazało :mysli: :mysli:
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-06-20, 20:26   

Nie wiem jaki masz kabel bo nie chce zebys go uwalil ale vag com 311, 409 powinien dzialac z kazdym bez problemu.
w jakim formacie to cdif2 zapisuje log? Jesli w csv to wrzuc to na strone http://vaglog.rtnet.pl/
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 20:30   

w formacie xls. kabel ma kolega z całym interfejsem i org. programem. ma kilka kabli. obd2 jakiś uniwersalny i jakiś do stroboskopu czy czegoś. gość kupił to w sklepie i ma w pełni oryginalne oprogramowanie.
edit: ogólnie to coś takiego: http://allegro.pl/cdif2-m...1656921582.html
_________________

Ostatnio zmieniony przez Wvojtek 2011-06-20, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-06-20, 20:37   

Nigdy nie bawilem sie tym programem. Do grupy VAG jest vagcom/vcds i to sie sprawdza ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-20, 20:40   

bradley, no nic pozostaje mi kupić kabel albo jechać do speca i porobić logi....
a powiedz mi po logach statycznych i dynamicznych można określić mniej więcej kondycje silnika?? czy turbo nie zdycha czy pompa wtryskowa daje rade itp??
i jakie logi robić dynamicznie?? 003, 008, 010, 011 tak??
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-06-20, 21:11   

Logi prawdę Ci całą powiedzą:
-czy Ci turbo domaga, czy nie domaga, czy przeładowuje, czy nie doładowuje, czy przepływka jest w pełni sprawna, EGRy, N75 i wiele wiele innych. Prawdę powiedziawszy, gdy coś się dzieje, to najpierw komp i od zrobienia logów się zaczyna, wtedy wszystko dokładnie widać, co gdzie jakie parametry ma.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-06-21, 02:50   

dzięki panowie za podpowiedzi
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 9