Wysłany: 2011-07-05, 19:25 Trzesie przy skrecie w prawo ??
Witam forumowiczów ...
sprawa wygląda tak ze trzesie mi kierownica i cała budą, ale tak : jadać prosto sie trzęsie, wchodząc w zakręt w prawo się dużo mocniej trzęsie, skręcając w lewo wszystko w normie oO
prędkość od 100 w zwyższ, dodam ze łożysko z przodu huczy i będzie na dniach wymieniane ale nie ma luzów czy to przez to czy macie jąkaś inna teorie na ten temat
Dodam ze dużo zlezy od drogi po jakiej jade, prosta to masakra, felgi niedawno prostowane.
Pozdrawiam .
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-07-05, 20:48
koło dokręcone??
jak tak to podnieś prawą stronę i sprawdż czy nie ma zbyt dużego luzu na łożysku ,a jeżeli huczy z przodu to nie raczę jezdzić szybciej niz 50 na godz ,bo możesz się zdiwić jak ci koło wyjedzie podczas jazdy
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2011-07-05, 20:51
Wąski 2, masz racje z tym łożyskiem można się zdziwic ja swoim popylałem przy mruczącym łożysku czasami z predkosciami 170 km/h ale wymieniłem je bo łożysko nie jest drogie i lepiej tego nie bagatelizowac no i bynajmiej nie słychać dziwnych odgłosów jest cicho i przyjemnie
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
co jeszcze zaobserwowałem to luz na łożysku MC phersona z prawej w czwartek będziemy wymieniać... okaże sie czy trzeba dalej dłubać
Pasik, przeguby mogą miec na to wpływ oO
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-07-05, 21:31
kolego przejedż się na pierwsą lepszą stację diagnostyczną wsadzą cię na ścieżkę i powiedzą co jest nie tak będzie to cię kosztować max 20zł a może ci to uratować zdrowie ,z zawieszeniem i jego usterkami nie ma co eksperymentować ,ale to tylko moje zdanie
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-07-05, 21:46
rafal3rf, to jeszcze rzecz najprostsza - obejrzyj dokładnie opony, najlepiej podjechać do gumiarza i obejrzeć na wyważarce, może być wybulona czy wydarta po jednej stronie po jakimś awaryjnym hamowaniu i tak się może dziać.
3 komplety koł zakładałem, dosłownie próbowałem chyba wszystkiego.
Ostatnio znajomy podpowiedział zeby sprawdzić poł oski bo moga byc krzywe, jak bedzie czac to sprawdze i sie chyba pogodze z ta przypadłością :D rece opadaja
_________________
Ostatnio zmieniony przez rafal3rf 2011-07-08, 10:52, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum