szyszekCK, w dieslu nie.
Jedyne co w dieslu jest sprawdzane na analizatorze to pomiar zadymienia.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-21, 17:18
To w jaki sposob mozna ustawic dawke paliwa tak zeby byla odpowiednia? Ktoregos pieknego dnia mnie podkusilo zeby pobawic sie ta magiczna srubka i nie wiem czy za duzo nie cofnalem dawki i nie jest za mala i nie mam pewnosci czy przede mna nikt sie nia nie bawil. Chcialbym ja ustawic najodpowiedniej ale nie mam pojecia jak tego dokonac z gory dzieki za wszelkie pomysly ktore moga pomoc
Tak na oko to na 3 biegu z butem w podloge powinien leciutko podkapcac. Wtedy dawka jest optymalna
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-21, 23:12
I przy jakiej mniej wiecej predkosci i ja nadal mam katalizator wiec moze byc roznie z tym kopceniem. Teoretycznie na 5 biegu przy 40km/h i pedalem w podlodze powinien kopcic baardzo a mój nawet dymka nie pusci.
3 bieg okolice 2tys obrotow i wyzej, pewnie nie masz obrotomierza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Krecisz w prawo to zwiekszasz, czyli wkrecasz. Pamietaj, ze juz 1/4 obrotu daje zauwazalne efekty.
Jak jezdzi to po co kombinowac. To nawet dobrze, ze nie kopci, tez bym nie chcial zeby mi nie kopcil no ale maly IC i mala turbina to tak jest
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 D 1Y Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 210 Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-22, 16:32
ja nie chce zeby kopcil ale zeby mial dawke taka jak powinien i ani za duza ani za mala. A mam plombe na tej srubce ale jak dokrece ja do nakretki kontrujacej to wolne obroty sa ponad 1tys. Ale w takim wypadku po cos ta plomba jest. Chyba ze to ma byc tak ze ma byc dokrecona do plomby a zmniejszone wolne obroty?
Jesli zwiekszasz dawke paliwa to automatycznie rosna wolne obroty. Tam na tej srubie masz kontre na klucz oczkowy. Jedna luzujesz, druga krecisz.
Co i jak masz tu: http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=14&t=101123
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum