Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Analiza spalin
Autor Wiadomość
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-20, 21:42   Analiza spalin

Czy dzieki analizie spalin jest mozliwosc ustawienia idealnej dawki paliwa?
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-09-21, 16:48   

szyszekCK, w dieslu nie.
Jedyne co w dieslu jest sprawdzane na analizatorze to pomiar zadymienia.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-21, 17:18   

To w jaki sposob mozna ustawic dawke paliwa tak zeby byla odpowiednia? Ktoregos pieknego dnia mnie podkusilo zeby pobawic sie ta magiczna srubka i nie wiem czy za duzo nie cofnalem dawki i nie jest za mala i nie mam pewnosci czy przede mna nikt sie nia nie bawil. Chcialbym ja ustawic najodpowiedniej ale nie mam pojecia jak tego dokonac :) z gory dzieki za wszelkie pomysly ktore moga pomoc
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-09-21, 21:18   

Tak na oko to na 3 biegu z butem w podloge powinien leciutko podkapcac. Wtedy dawka jest optymalna ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-21, 23:12   

I przy jakiej mniej wiecej predkosci i ja nadal mam katalizator wiec moze byc roznie z tym kopceniem. Teoretycznie na 5 biegu przy 40km/h i pedalem w podlodze powinien kopcic baardzo a mój nawet dymka nie pusci.
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-09-22, 08:29   

szyszekCK napisał/a:
Teoretycznie na 5 biegu przy 40km/h

To sprzeglo spalisz i korbowody w dupe dostaja.

3 bieg okolice 2tys obrotow i wyzej, pewnie nie masz obrotomierza.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-22, 12:24   

i tu Cie zaskocze bo mam obrotomierz :) to dzisiaj sprawdze. Dawke sie zwieksza wkrecajac srubke, prawda?
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-09-22, 14:58   

Krecisz w prawo to zwiekszasz, czyli wkrecasz. Pamietaj, ze juz 1/4 obrotu daje zauwazalne efekty.

Jak jezdzi to po co kombinowac. To nawet dobrze, ze nie kopci, tez bym nie chcial zeby mi nie kopcil no ale maly IC i mala turbina to tak jest
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-22, 16:32   

ja nie chce zeby kopcil ale zeby mial dawke taka jak powinien i ani za duza ani za mala. A mam plombe na tej srubce ale jak dokrece ja do nakretki kontrujacej to wolne obroty sa ponad 1tys. Ale w takim wypadku po cos ta plomba jest. Chyba ze to ma byc tak ze ma byc dokrecona do plomby a zmniejszone wolne obroty?
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-09-22, 17:39   

Jesli zwiekszasz dawke paliwa to automatycznie rosna wolne obroty. Tam na tej srubie masz kontre na klucz oczkowy. Jedna luzujesz, druga krecisz.
Co i jak masz tu: http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=14&t=101123
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
szyszekCK 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.9 D 1Y
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2011
Posty: 210
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-22, 18:14   

tak to wiem ale mam taka plombe na srubie na gwincie. Taka metalowa obejme. Wieczorem zdjecie wrzuce to pokaze o co chodzi
_________________
*Mój ventyl*

*Jak ktoś potrzebuje coś z ETKI, pisać, chętnie pomogę*

*Zapraszam do Grupy Świętokrzyskiej*
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 9