Wysłany: 2011-04-11, 16:54 Brak mocy powyrzej 3000 obr.
Witam mam problem otóż jak wkręcam auto na 2 i 3 na obroty to powyżej 3000 auto mi sie dławi a w kabinie słychać jak by powietrze wpadało do środka słychać ala ssanie powietrza i powiem jestem zielony co może być... Ostatnio co robilłe , to wymiana prawego błotnika ...Ale moim zdaniem co ma piernik do wiatraka...Moze ktoś z was zna jakieś rozwiązanie....Powiem jeszcze ze zwiększyłem nie znacznie dawke paliwa żeby miał kopa wiekszego i myślałem ze to mogło spowodować ale cofnąłem sie z dawką i powiem szczerze że nic nie dało...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-04-11, 17:28, w całości zmieniany 1 raz
A weze cisnieniowe dobrze siedza? Nie ma nigdzie dziury albo krzywo sa na opasce zaciskowej?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
No i znalazłem przyczyne całkiem błacha ale nerwów zepsuła ... otóż podczas postoju sprawdzałem co sie dzieje ...I działo sie przy duzych obrotach rura która idzie od turbiny do filtra powietrza zaczęła sie zasysać co nie dawało powietrza do tutbiny i za mały przekrój rury się zrobił ... wyciągnąłem cały filtr powietrza razem z plastikową obudową i wyciągnąłem plastik od strony błotnika który idzie do filtra ..Wygląda to jak sitko plastikowe aby wiekszego syfu nie wciągało do filtra .... i auto śmiga jak ta lala... Teraz pewnie przecholowałem z dawką paliwa zobacze co bedzie...Wielkie THX
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-04-12, 10:30, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40 Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-23, 16:11
Panowie mam podobny problem z tym że u mnie sytuacja prezentuje się tak , że na 1 , 2 , 3 oraz 4 biegu wszystko jest fajnie elegancko ... silnik żwawo przyśpiesza nawet powyżej tych magicznych 3000 obr/min. Natomiast zapinam 5-tkę i przy prędkości ok 130 km/h i 3000 obr/nim. motor tak jakby nie miał siły wyżej się kręcic ... Nie chce dalej przyśpieszać ... Macie jakies pomysły ... Dodam że pod maską mam 1Z !
że na 1 , 2 , 3 oraz 4 biegu wszystko jest fajnie elegancko ... silnik żwawo przyśpiesza nawet powyżej tych magicznych 3000 obr/min. Natomiast zapinam 5-tkę i przy prędkości ok 130 km/h i 3000 obr/nim. motor tak jakby nie miał siły wyżej się kręcic ...
Wnioskuje z tego, ze na 4tym biegu pojedziesz 160 a na 5 juz nie da rady?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40 Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-24, 21:09
I co Nikt żadnych pomysłów Wydaję mi się że gdyby turbo było na wykończeniu to działo by sie tak na wszystkich biegach A powiedzcie mi na VAG-u ewentualnie pokaże jakiś błąd co nie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40 Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-26, 23:42
Rozebrałem i przeczyściłem dzisiaj zaworek N75 ... Autko rzeczywiście wyraznie zachowuje się lepiej ale problem nadal jest ten sam ... Otóż pojechałem dziś na testy na krajową 8 i sytuacja wygląda nstępująco ... Na 4-tym biegu spadek mocy przy 3500 obr/min ... Na 5-tym to samo przy 3000 obr/min ... Przy czym na 5-tce po odpuszczeniu gazu i powtórnym dodaniu auto znowy powoli zaczyna przyśpieszać ... Do 150 km/h rozpędzam się w miare normalnie ... Poleciałem max do 170 km/h ale to juz z oporami .... Jutro lece się gdzieś pod VAG-a podpinać ...
miałem podobny problem gdzies tak 150-160 gaz podloga zero reakcji puscilem gaz podloga zebral sie albo i nie;/ wymienilem filtry paliwa powietrza i na takim malym szlaufiku on do intercoolera wpadal opaske zalozylem nowa bo powietrze ssał bokiem:D znowu 2 paczki pojedzie:D <dumny>
ja podpinałem pod ktsa boscha i tam dalo rade zobaczyc cisnienie doladowania jakie powinno byc a jakie jest
Koledzy mam poważny problem z autkiem
dzisiaj jeździłem cały dzień normalnie auto postało trochę na dworze przychodzę odpalił od strzała jadę i chce wejść powyżej 2000obr/min i tu zong auto łapie zamulę zjechałem do domu zostawiłem go na luzie obroty biegu jałowego w normie dodaje gazu i do 2000 jest git jak dam więcej to zaczyna się dusić dam gaz w podłogę i obroty wejdą na max 3000 obr/min i jak trzymam gaz to obroty skaczą podniosłem machę żadnego wycieku wszystko niby ok patrzę na węże paliwowe między filterkiem a pompą a tu pecheżyki powietrza tylko z kąd wczoraj zalałem ropy i dolałem takiego specyfiku przeciw zamarzaniu ropy ale wcześniej też to lałem i było ok.Co to może być?mam zrobiony bajpas zaworka n75 tego koło filterka paliwa jak by to miało jakiś związek z tym.macie pomysły co to może być?
A filtr paliwa ile ma juz przejechane?
No i standardowo podokrecac wszystkie paski przy filtrze i przewodach paliwowych zeby nie zaciagal lewego powietrza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
coś koło 15tyś wiec zaraz jadę po nowy filterek.
gadałem wczoraj z leśnym i mówił żeby sprawdzić czy ropa idzie do wtrysków albo może być wina tego gó... od zamarzania ropy
i okazał się filterek paliwa założyłem drugi i działa wszystko jak należy pierwszy raz się spotkałem z takim objawem przy winie filterka.
Wielkie dzięki Koledzy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum