Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak mocy powyrzej 3000 obr.
Autor Wiadomość
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-04-11, 16:54   Brak mocy powyrzej 3000 obr.

Witam mam problem otóż jak wkręcam auto na 2 i 3 na obroty to powyżej 3000 auto mi sie dławi a w kabinie słychać jak by powietrze wpadało do środka słychać ala ssanie powietrza i powiem jestem zielony co może być... Ostatnio co robilłe , to wymiana prawego błotnika ...Ale moim zdaniem co ma piernik do wiatraka...Moze ktoś z was zna jakieś rozwiązanie....Powiem jeszcze ze zwiększyłem nie znacznie dawke paliwa żeby miał kopa wiekszego i myślałem ze to mogło spowodować ale cofnąłem sie z dawką i powiem szczerze że nic nie dało...
_________________

Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-04-11, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-04-11, 18:35   

A weze cisnieniowe dobrze siedza? Nie ma nigdzie dziury albo krzywo sa na opasce zaciskowej?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-04-11, 18:41   

Będe musiał sprawdzić jutro czy nie ma dziury....Może być ze za dużą dawke dałem i tak robi z tym powierzem??? i bede musiał dać pompe do kalibracji??
_________________

 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2011-04-11, 18:44   

Paco75 napisał/a:
Może być ze za dużą dawke dałem i tak robi z tym powierzem??? i bede musiał dać pompe do kalibracji??

Najpierw sprawdź te węże, bo może nie być takiej konieczności.
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-04-11, 18:47   

jutro dam znać co i jak
_________________

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2011-04-12, 10:27   

No i znalazłem przyczyne całkiem błacha ale nerwów zepsuła ... otóż podczas postoju sprawdzałem co sie dzieje ...I działo sie przy duzych obrotach rura która idzie od turbiny do filtra powietrza zaczęła sie zasysać co nie dawało powietrza do tutbiny i za mały przekrój rury się zrobił ... wyciągnąłem cały filtr powietrza razem z plastikową obudową i wyciągnąłem plastik od strony błotnika który idzie do filtra ..Wygląda to jak sitko plastikowe aby wiekszego syfu nie wciągało do filtra .... i auto śmiga jak ta lala... Teraz pewnie przecholowałem z dawką paliwa zobacze co bedzie...Wielkie THX
_________________

Ostatnio zmieniony przez Paco75 2011-04-12, 10:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
piechu43 
Ventka to mój dom!
([__]===vw===[__])



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 22 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 2150
Skąd: PKN>>KONIN>>SKULSK
Wysłany: 2011-04-12, 10:41   

Paco75 napisał/a:
i auto śmiga jak ta lala

No widzisz :D A już chciałeś pompę kalibrować ;)
_________________
VWVENTO.ORG na YouTube
GRUPA WIELKOPOLSKA
 
 
summer 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-23, 16:11   

Panowie mam podobny problem z tym że u mnie sytuacja prezentuje się tak , że na 1 , 2 , 3 oraz 4 biegu wszystko jest fajnie elegancko ... silnik żwawo przyśpiesza nawet powyżej tych magicznych 3000 obr/min. Natomiast zapinam 5-tkę i przy prędkości ok 130 km/h i 3000 obr/nim. motor tak jakby nie miał siły wyżej się kręcic ... Nie chce dalej przyśpieszać ... Macie jakies pomysły ... ?? Dodam że pod maską mam 1Z !! !
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-23, 17:57   

jakiś błąd na ECU?? a może turbo sie kończy i mocy brak??
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-04-23, 18:30   

summer napisał/a:
że na 1 , 2 , 3 oraz 4 biegu wszystko jest fajnie elegancko ... silnik żwawo przyśpiesza nawet powyżej tych magicznych 3000 obr/min. Natomiast zapinam 5-tkę i przy prędkości ok 130 km/h i 3000 obr/nim. motor tak jakby nie miał siły wyżej się kręcic ...

Wnioskuje z tego, ze na 4tym biegu pojedziesz 160 a na 5 juz nie da rady?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
summer 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-24, 08:17   

bradley napisał/a:
Wnioskuje z tego, ze na 4tym biegu pojedziesz 160 a na 5 juz nie da rady?


No dokładnie !! !
 
 
summer 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-24, 21:09   

I co ?? Nikt żadnych pomysłów ?? Wydaję mi się że gdyby turbo było na wykończeniu to działo by sie tak na wszystkich biegach ?? A powiedzcie mi na VAG-u ewentualnie pokaże jakiś błąd co nie ??
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2011-04-25, 15:31   

http://forum.vwgolf.pl/vi...=notlauf+5+bieg
_________________
Zielony borowik...
 
 
summer 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-25, 20:25   

sebastian, To chyba jest to !! ! Dzięki śliczne ... Jutro mam troche wolniejszy dzionek w tyrce to będę z tym walczył ... :)
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2011-04-25, 21:05   

vag vag vag albo wrozbita maciej
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
summer 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-26, 23:42   

Rozebrałem i przeczyściłem dzisiaj zaworek N75 ... Autko rzeczywiście wyraznie zachowuje się lepiej ale problem nadal jest ten sam ... Otóż pojechałem dziś na testy na krajową 8 :) i sytuacja wygląda nstępująco ... Na 4-tym biegu spadek mocy przy 3500 obr/min ... Na 5-tym to samo przy 3000 obr/min ... Przy czym na 5-tce po odpuszczeniu gazu i powtórnym dodaniu auto znowy powoli zaczyna przyśpieszać ... Do 150 km/h rozpędzam się w miare normalnie ... Poleciałem max do 170 km/h ale to juz z oporami .... Jutro lece się gdzieś pod VAG-a podpinać ... !!
 
 
sajmon91 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 33
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 44
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-24, 01:24   

miałem podobny problem gdzies tak 150-160 gaz podloga zero reakcji puscilem gaz podloga zebral sie albo i nie;/ wymienilem filtry paliwa powietrza i na takim malym szlaufiku on do intercoolera wpadal opaske zalozylem nowa bo powietrze ssał bokiem:D znowu 2 paczki pojedzie:D <dumny>


ja podpinałem pod ktsa boscha i tam dalo rade zobaczyc cisnienie doladowania jakie powinno byc a jakie jest
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2011-05-24, 15:12   

ja mam dokładnie taki sam problem! 150/160 a dalej nic. co jet tego przyczyną? co powinienem sprawdzić i gdzie?
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-05-24, 16:00   

zB3ig, tylko i wyłącznie diagnostyka VAG-iem
_________________

 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-02-10, 20:31   

Koledzy mam poważny problem z autkiem :(
dzisiaj jeździłem cały dzień normalnie auto postało trochę na dworze przychodzę odpalił od strzała jadę i chce wejść powyżej 2000obr/min i tu zong auto łapie zamulę :( zjechałem do domu zostawiłem go na luzie obroty biegu jałowego w normie dodaje gazu i do 2000 jest git jak dam więcej to zaczyna się dusić dam gaz w podłogę i obroty wejdą na max 3000 obr/min i jak trzymam gaz to obroty skaczą :( podniosłem machę żadnego wycieku wszystko niby ok patrzę na węże paliwowe między filterkiem a pompą a tu pecheżyki powietrza tylko z kąd :hmmm: wczoraj zalałem ropy i dolałem takiego specyfiku przeciw zamarzaniu ropy ale wcześniej też to lałem i było ok.Co to może być?mam zrobiony bajpas zaworka n75 tego koło filterka paliwa jak by to miało jakiś związek z tym.macie pomysły co to może być? :( :(
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-11, 10:16   

A filtr paliwa ile ma juz przejechane?
No i standardowo podokrecac wszystkie paski przy filtrze i przewodach paliwowych zeby nie zaciagal lewego powietrza.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-02-11, 10:28   

coś koło 15tyś wiec zaraz jadę po nowy filterek.
gadałem wczoraj z leśnym i mówił żeby sprawdzić czy ropa idzie do wtrysków albo może być wina tego gó... od zamarzania ropy :mur:
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2012-02-11, 10:44   

hrubek18 napisał/a:
albo może być wina tego gó... od zamarzania ropy :mur:


wątpie znajomi leja to do TDIków i nikt sie nie skarżył ja do zwykleko TD ldolewam już ponad rok i też nic nie szkodzi
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-02-11, 12:38   

i okazał się filterek paliwa założyłem drugi i działa wszystko jak należy :) pierwszy raz się spotkałem z takim objawem przy winie filterka.
Wielkie dzięki Koledzy :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-11, 15:16   

Rafik napisał/a:
znajomi leja to do TDIków i nikt sie nie skarżył ja do zwykleko TD ldolewam już ponad rok i też nic nie szkodzi
Ja nic nie dolewam i też nic się nie dzieje :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-02-11, 16:53   

mi się zdaje że ten środek ma właściwości przeciw zamarzaniu i czyszczący układ i przez to zawaliło filterek :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8