Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana głowicy i problem
Autor Wiadomość
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-21, 20:39   

Na rozgrznym silniku Przekrocze 2100 o zaczyna migac i swiecic...
_________________

 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-22, 21:17   

Paco75 napisał/a:
biały miał 1.8- 2.0 bara a poprzedni był 0.75 od 1 bara

zmień na stary i sprawdź. najlepiej żeby sprawdzić wskazówkowym zegarem te ciśnienia bo inaczej zgaduj-zgadula...
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-22, 21:19   

Czyli jak mam sprawdzić ?? / powiedzmy pokarze mi ciśniienie 1.8 bara to zakładam czujnik z parametrami do do 1.8 bara ?? ?
_________________

 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-22, 21:53   

Na górze masz dobrze niebieski 0,3 bara zwarty załącza kontrolkę i brzęczy poniżej jeśli ciśnieni spada poniżej 0,3 bara, a na dole powinieneś mieć szary EPS 1.800.095 0,9 bara na stałe rozłączony, może kupiłeś biały zwarty i dlatego świeci ci kontrolka podaj nr kat. albo oryginalny to zobaczymy
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-22, 21:56   

Nie wiem jaki numer katalogowy tym bardziej oryginał ...skąd go wziąć ?? ?
_________________

 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-22, 21:59   

Pisałeś że wymieniłeś oba czy ten biały to jest nowy, jeśli tak to to podaj numer a sprawdzę czy prawidłowy
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-22, 22:00   

http://www.eps-autoparts....go/catalogo.asp
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-22, 22:02   

teraz to nie powiem auto w garażu...Chyba że na rachunku zamiast nazwy jest numer 056919081E
_________________

 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-22, 22:09   

darek1982 napisał/a:
http://www.eps-autoparts.com/db_comp/catalogo/catalogo.asp



W językach to jestem noga nawet w english...To poratuj
_________________

 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-22, 22:13   

masz zły czujnik powinien być szary biały ma inny zakres pomiarowy, nie był stosowany w 1,9 tylko w starym 2,0d i 2,4d i td oraz w benzynowych powinieneś mieć szary 038 919 081A,
038 919 081N,068 919 081A, 068 919 081N,
Jeśli to nie pomoże to sprawdź ciśnieni na pompie manometrem bo może już padła albo zaworki się w niej przycinają, jest jeszcze jedna opcja ale mało prawdopodobna że uszczelka pod głowicą jest nie taka jak powinna być i zatyka kanał, albo popychacze nie trzymają, u mnie po wymianie popychaczy które ponoć po regeneracji głowicy miały być nowe, a po 30 tyś i pompy jest już wszystko ok.
 
 
Paco75 
Niedzielny kierowca
Vento 93



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 50
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 72
Skąd: Tczew
Wysłany: 2012-02-23, 14:42   

Witam rozwiązałem prawdopodobnie problem z ciśnieniem oleju i buzerem: Mianowicie coś mnie tkneło aby od izolowac wiązke kabli co idzie do pompy wtryskowej i czujnika oleju i okazało sie ze jest tam jeszcze jeden kabelek podłączyłem go do czujnika i cicho sza...Jak reką odjął..Została jeszcz kwestia grzania świec bo za boga nie idzie go odpalić jak świece nie grzeją a kontrolka sie pali i gaśnie po chwili.. I moje pytanie czy do czujnika przy filtrze oleju są dwa kabelki czy idzie jeden kabel...

Bo jakoś nie widzę przekażnika od świec żarowych zapodaje fotke...

_________________

Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-23, 15:00, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-02-23, 16:49   

Paco75 napisał/a:
kontrolka sie pali i gaśnie po chwili..

tak ma być.
Cytat:
jakoś nie widzę przekażnika od świec żarowych

dolny rząd 1-szy od prawej (nr 142 lub 104 lub 167 różnie źródła podają)
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8