Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
akumlato do wymiany
Autor Wiadomość
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-26, 16:15   

sebastian napisał/a:
Bo u mnie plus jest z lewej strony,

u mnie tez z lewej +
a z tym obróceniem bateri to niby można aku w podstawie niczym się nie różni
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 17:19   

Plus patrzysz mając mleku przy brzuchu i wtedy plus powinien być prawy, tylko polskie samochody nie które fiaty i japończyki miały lewy co do pojemności to max 77ah a min 70ah za duża pojemność spowoduje że bateria będzie nie doładowywana co przełoży się na jej krótszą żywotność,zasiarczą się płyty albo opadnie masa czynna i aku. do wyrzucenia skolei zalały po kilku podgrzaniach świec może nie mieć prądu aby kręcić więc odpowiedni 70-77 ah P+
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-26, 17:38   

darek1982 napisał/a:
Plus patrzysz mając mleku przy brzuchu i wtedy plus powinien być prawy,

?? ?? ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 19:20   

krzeszak napisał/a:
darek1982 napisał/a:
Plus patrzysz mając mleku przy brzuchu i wtedy plus powinien być prawy,

?? ?? ??


sorki pisałem z telefonu a tekst sam się uzupełnia chodziło oczywiście o KLEMY a dokładniej o SŁUPKI
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-26, 19:47   

darek1982 napisał/a:
Plus patrzysz mając mleku przy brzuchu i wtedy plus powinien być prawy
No też tak czytam, i cholera - o co z tym mlekiem chodzi? :P
To w końcu jak to jest?
U mnie, jak się w końcu patrzy od strony tego brzucha ( :D ) to wygląda to tak:
http://fotoo.pl/show.php/...121599.jpg.html
Kupując aku, na allegro np. wygląda tak:
http://allegro.pl/akumula...2121404131.html
I wszystkie praktycznie plusa mają z prawej. Więc wychodzi co - odwrócić aku?

A tak btw to odkręciłem to nasze magiczne oczko, wyczyściłem z jednej i z drugiej strony i dalej nic nie widać. Jak odkręcę, patrząc pod światło, to jest przezroczyste, a jak włożę to nic nie widać.
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-26, 20:09   

sebastian napisał/a:
I wszystkie praktycznie plusa mają z prawej. Więc wychodzi co - odwrócić aku?

no tak twój w borce jak w vento montowany klemami do motorka ... a ten z allegro pokazany klemami do widza wiec jak odwrócisz to się pozamienia i będzie ok... musisz szukać takiego z P+ jak już kolega darek1982, pisał... ten z liku jest ok ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2012-02-26, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 20:10   

I jest OK patrząc od strony kabli czyli z góry na foto masz prawy plus.
A co do oczka to bym się nie przejmował że czarne (czarne - doładuj, zielone ok) podpięte jest do jednej celi i jeśli poziom elektrolitu jest niższy niż 10-15mm ponad górny poziom płyt też może robić się czarne a najlepiej sprawdzić akumulator miernikiem z obciążeniem u mechanika wtedy wiadomo w jakim jest stanie, co do tej baterii z allegro to cena jest podejrzanie niska żeby to nie był akumulator z tamtego roku, sprzedawcy tego nie mówią ale akumulator można sprzedać nawet jako nowy jeśli stoi 18 miesięcy na półce, sporo jest w sklepach akumulatorów z tamtego roku dlatego mają takie niskie ceny, więc lepiej przed zakupem zapytać się ile o stoi i czy jest "świeży" CENTRA ani EXIDE nie ma daty produkcji wytłoczonej na opakowaniu trzeba dzwonić do CENTRA -EXIDE polska i podać im kod z akumulatora to wtedy powiedzą Ci kiedy wyprodukowano opakowanie(akumulator bez elektrolitu ) a napełnić je mogli później
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-26, 20:12   

czyli co, że zdjęcia są robione nie z przodu auta, tylko z tyłu?

A jeśli spytam, czy akumulator jest "świeży" to wybacz, ale jaki sprzedawca powie mi prawdę, że leży u nich na składzie 2 lata np.? On będzie chciał się go jak najszybciej pozbyć.

Aha, a jakbym już kupił, to wsadzam do auta i mogę jechać, czy trza je jakoś jeszcze doładować?
_________________
Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2012-02-26, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 20:24   

Zalecane baterie z CENTRY
CC700 najmniejszy Standard
CB740 pośredni PLUS
CA770 FUTURA
Wszystko zależy jak często używasz samochodu czy jest garażowany czy nie i jakie i jak dużo ma odbiorników prądu, zresztą jeśli raz w miesiącu albo raz na dwa podładujesz go prostownikiem to nic mu się nie stanie a raczej wydłużysz jego żywotność.
http://webshop-cs.tecdoc....e=PL&country=PL
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 20:25   

sebastian napisał/a:
czyli co, że zdjęcia są robione nie z przodu auta, tylko z tyłu?

A jeśli spytam, czy akumulator jest "świeży" to wybacz, ale jaki sprzedawca powie mi prawdę, że leży u nich na składzie 2 lata np.? On będzie chciał się go jak najszybciej pozbyć.

Aha, a jakbym już kupił, to wsadzam do auta i mogę jechać, czy trza je jakoś jeszcze doładować?


Nowy możesz pobudzić prostownikiem przez jakie 2-3 godziny na półce jest czasami rozładowany albo w tzw. stanie uśpienia.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-26, 20:32   

darek1982, wyjasnij mi jeszcze jedną rzecz, o którą mi się rozchodzi. Kupując ten aku, co wyżej podałem w linku z allegro, co ma plus z prawej, wsadzając go do auta - odwracam aku o 180 st.? żeby plus był z lewej?
_________________
Zielony borowik...
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-26, 20:42   

sebastian napisał/a:
darek1982, wyjasnij mi jeszcze jedną rzecz, o którą mi się rozchodzi. Kupując ten aku, co wyżej podałem w linku z allegro, co ma plus z prawej, wsadzając go do auta - odwracam aku o 180 st.? żeby plus był z lewej?


Możesz odwrócić, ale po co ? Nie lepiej kupić taki aku jak ma byc. Jesteś pewien że kable dostaną do aku ?
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-26, 20:43   

Hormon napisał/a:
Możesz odwrócić, ale po co ? Nie lepiej kupić taki aku jak ma byc.
No to dlatego mówię cały czas, że ja mam plus z lewej i chcę tez kupić taki akumulator, żeby miał również plus z lewej, bez żadnego odwracania, to mi wodę z mózgu robią :P Ja już sam zgłupiałem.
_________________
Zielony borowik...
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 20:46   

sebastian napisał/a:
darek1982, wyjasnij mi jeszcze jedną rzecz, o którą mi się rozchodzi. Kupując ten aku, co wyżej podałem w linku z allegro, co ma plus z prawej, wsadzając go do auta - odwracam aku o 180 st.? żeby plus był z lewej?


Każdy europejski VW ma Prawy plus Ten na foto też, przecież jakbyś ustawił go Słupkami przy brzuchu to plus masz po prawej na foto tak się wydaje bo stoi tyłem.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-26, 20:51   

Popatrzyłem jeszcze raz dokładnie na obrazek i już wiem o co chodzi. No to mówię, że to, co na zdjęciu, że trzeba obrócić, bo inaczej nie włożę.
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-02-26, 20:52   

darek1982 napisał/a:
na foto też, przecież jakbyś ustawił go Słupkami przy brzuchu to plus masz po prawej na foto tak się wydaje bo stoi tyłem.

krzeszak napisał/a:
ten z allegro pokazany klemami do widza wiec jak odwrócisz to się pozamienia i będzie ok...
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-26, 21:09   

Sebastian każdy producent robi aku z plusem z prawej i z lewej strony. Popatrz jak masz u siebie i kup taki sam, bo wiem że wielu autach nawet jak się odwróci, to kable robią się za krótkie i jest problem z podłączeniem.
 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 21:14   

http://fotoo.pl/gallery/1...4_aku1.jpg.html
i po obróceniu masz jak ten z allegro na 90% masz prawy plus , chyba że ktoś coś kombinował wcześniej z autem
mam takie samo auto mam plus z prawej w rodzinie prawie każdy ma VW i też ma z prawej, pracuje 4 lata w hurtowni i nie spotkałem się z Vento co ma lewy plus
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-26, 21:18   

O ile w ogole bedziesz mogl odwrocic. Nie chodzi o mozliwosc obrocenia tylko o to, ze przewody do biegunow akumulatora bedziesz mial za krotkie. W Vento taki patent o 180 nie przejdzie bo masy nie nagniesz ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
darek1982 
Kierowca eLki
Diesel musi dymić!!


Silnik: AAZ
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2012
Posty: 23
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-02-26, 21:23   

http://sklep.intercars.co...notitle=1&wsk=O
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-27, 16:18   

Spoko, spoko - już wszystko wiem :) Ale przed zakupem jeszcze dokładnie się spytam w sklepie i ewentualnie pomierzę, co by się później nie okazało, że faktycznie coś będzie nie halo.
_________________
Zielony borowik...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-03-02, 17:04   

A czy coś się stanie, jeśli założę aku z dość dużym prądem rozruchu? Czy nie powinno się przesadzać z tym prądem? Coś się może uszkodzić, rozrusznik np. może dostać przez to po dupie? Bo wiadomo, że z pojemnością aku nie ma co przesadzać, ale jak to jest z prądem rozruchu? Bo ostatnio mi w sklepie gość powiedział, żeby nie przeholować przypadkiem, bo można rozrusznik szybciej uszkodzić...
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-03-02, 20:38   

Im wiecej tym lepiej.
Rozrusznik jest odbiornikiem. Wezmie tyle pradu ile potrzebuje.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-03-03, 10:06   

sebastian,
ja mam aku z prądem rozruchowym 750 i nic złego się nie dzieje :) w morzy lepiej kręci rozrusznik więc śmiało zakładaj większy ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-09-11, 17:36   

Tak więc nadchodzi ta chwila, ten moment, kiedy już trzeba na poważnie myśleć o aku. Na lato odpuściłem sobie, ale na zimę trzeba już mieć go. Jeszcze decyzja co do aku nie zapadła, ale wybór chyba padnie na Exide Premium 77Ah/760A. Cena nieco ponad 400 zł. Niby sporo, ale tez pomyślałem, że nawet, jakbym miał zmieniać kiedyś auto, to po prostu przełożę ten i będę miał większy. 3-letnia gwarancja+assistance...

Czy jak będę zmieniać aku, to wystarczy tylko jak porządnie klemy oczyszczę, np. spirytusem i to wystarczy? Czy jakąś specjalną pastą mam je obsmarować, a dopiero po tym zakładać?
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-09-12, 08:22   

sebastian napisał/a:
Czy jak będę zmieniać aku, to wystarczy tylko jak porządnie klemy oczyszczę, np. spirytusem i to wystarczy? Czy jakąś specjalną pastą mam je obsmarować, a dopiero po tym zakładać?

można dostać specjalna szczoteczkę do czyszczenia klem ... lub delikatnie przetrzeć papierkiem ściernym potem wazelina :D najlepsza wazelina techniczna i masz spokój do następnej wymiany baterii ;)
sebastian napisał/a:
wybór chyba padnie na Exide Premium 77Ah/760A

słuszna decyzja jak bym brał to tylko EXIDE (według testów w skrajnych warunkach najlepszy)
choć na VARTE silver dynamic tez nie mogę powiedzieć nic złego 3rok hula w vento
sebastian napisał/a:
Cena nieco ponad 400 zł.

za varte czy centre z tymi parametrami trzeba dac tez w tych granicach różnica ok 20-50zl
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-09-12, 15:57   

krzeszak napisał/a:
potem wazelina :D najlepsza wazelina techniczna i masz spokój do następnej wymiany baterii ;)

Ale po wyczyszczeniu klem i zacisków mam wazeliną wszystko przesmarować, czy tylko po przykręceniu posmarować na wierzchu?

To smarowanie konieczne jest? A jakbym tylko porządnie oczyścił i nie smarował żadnym smarowidłem, żeby po prostu syf się nie kleił na to, to coś się stanie?


No i jeszcze pytanie mam takie, czy wymieniając akumulator, zamiast podtrzymywać napięcie z innego aku, żeby radio i inne rzeczy się nie rozprogramowały - można bezpiecznie włożyć w zapalniczkę samochodową +12V, czy lepiej połączyć drugi aku równolegle?
_________________
Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2012-09-12, 16:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-09-12, 20:53   

Cóż... opcja edit już nie działa, trudno...

Zdobyłem drugi akumulator, służący mi jako źródło podtrzymania napięcia, kiedy wyciągnę stary, a włożę nowy, żeby mi się nic nie rozprogramowało. Ten, który zdobyłem jest, to znaczy był niedawno sprawny, ale dłuższy czas nie używany. Jest on bardzo duży, ale nie ma na nim napisane jakiej jest pojemności, więc boję się trochę podłączać pod prostownik w celu jego podładowania - zmierzyłem mu napięcie i wynosi 10.5V (mowa o tym, który miałby mi służyć tymczasowo jako źródło potrzymania). Czy w związku z tym, że ma on stosunkowo niskie napięcie, wystarczy w celu podtrzymania pamięci? Żadne odbiorniki nie będą włączone... Bo mówię, trochę boję się podłączać pod prostownik, jak nie znam jego pojemności, żeby prostownika nie spalić...
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-09-12, 21:55   

sebastian napisał/a:
Ale po wyczyszczeniu klem i zacisków mam wazeliną wszystko przesmarować,

no oczywiscie ze tak po co smarować na brud
sebastian napisał/a:
To smarowanie konieczne jest? A jakbym tylko porządnie oczyścił i nie smarował żadnym smarowidłem, żeby po prostu syf się nie kleił na to, to coś się stanie?

klemy zaczyna się szybko utleniać i może gdzieś nie łączyć choć nie musi a smarować to nie znaczy dużo cienka powłoczkę przynajmniej na klemy/
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2012-09-12, 21:59   

Sebastian....według mnie nadgorliwie podchodzisz do tematu. Jak już chcesz na siłę smarować klemy to od wewnątrz rób to czymś co przewodzi prąd, a z zewnętrznie odwrotnie.

A prostownika nie spalisz, w końcu on jest źródłem prądu. Ja mam jeden prostownik i nim ładowałem 40ah z oplowskiego 1.2 i 2x130ah połączone w kombajnie zbożowym i nic nikomu się nie stało....nic nie wybuchło, nic się nie zjarało, nikt nie ucierpiał.

Według mnie podmień aku i po sprawie.....ja tylko oczyściłem miejsca styku dokładnie i od 2006 roku jest idealnie.....ale dopiero pochwalę ten aku jak pośmigam nim chociaż 10 lat czyli jeszcze 4 lata. ;)
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-09-13, 18:35   

Nadgorliwość gorsza od faszyzmu :D
Ale akumulator już zamontowałem. Co prawda korzystałem z drugiego w celu potrzymania pamięci, ale jak zacząłem manewrowac kablami w celu wymiany aku to dla własnego bezpieczeństwa odłączyłem te przewody. Niech coś się stanie, dotknie jedno do drugiego i nieszczęście gotowe. teraz to pali od kopa, nawet kluczyka jeszcze nie włożę w stacyjkę a on już kręci :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-14, 10:01   

sebastian napisał/a:
nawet kluczyka jeszcze nie włożę w stacyjkę a on już kręci :P

moze sie boi? :D
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-09-14, 16:18   

sebastian napisał/a:
akumulator już zamontowałem.

i co żeś kolego zakupił ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-09-14, 18:06   

Exajda Premium 77ah/760a :faja:
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2013-04-07, 21:23   

sebastian napisał/a:
Exajda Premium 77ah/760a :faja:

sebastian, -jak spisuje ci się ta nowa bateria ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 9