Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
H4 na H7
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 09:51   H4 na H7

Witojcie ;P chłopai kiedyś gdzieś znalazłem temat jak przerobić w VW golf3/vento tak elektrykę żeby po włączeniu długich mijania nadal się świeciły ( tak jest jak przytrzymamy na flashu). Mam trochę pojęcie w elektronice ale za nim zejdę do garażu i spalę kilka bezpieczników to może ktoś wiec jak to w skrócie opisać itp ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-06, 12:52   

wydaje mi sie ze wystarczy wymienic przekaznik od swiatel ale nie jestem pewien. chcesz to zrobic przy zarowce H4 ? jesli tak to nie bedzie sie za bardzo nagrzewac zarowka i szybko przepalac ??
_________________

 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-04-06, 13:49   

Na forum golfa to chyba jest i tu też gdzieś widziałem. Polega to na tym, żeby przy przełączniku świateł wyciąć kabelek z wtyczki i dolutować do innego. Ale nie pamiętam kolorów. Nie wiem czy jest taki sens przy tradycyjnych reflektorach ale przy 2xH7 warto się pobawić bo lepiej jest droga oświetlona.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 16:16   

Kupiłem nowe żaróweczki OSRAM białe i świecą elegancko tyko wiadomo jak to w ventylu po włączeniu długich gasną mijania i wtedy jest przed autem nieoświetlony ten bliższy moment. A spróbujcie sobie na flashu przytrzymać (miganie długimi) efekt jest świetny dlatego chcę tak przerobić HOSE no właśnie coś o dołączeniu kabla bodajże żółtego ale do czego to nie wiem dlatego chciałem popytaćl
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
kuban21 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1900
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 52
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2012-04-06, 16:55   

Według mnie nie warte roboty bo żarówki będą się szybko przepalać.
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 17:45   

No właśnie nie wiem do końca czy będą.. mejbi nie ;> a tak to dupe widać w nocy na tych H4 a na nowe jakieś xenon czy typ angel eyas mnie na razie nie stać ..
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
karolek_ust 
Już prawie mieszkam w Ventce
Nie trąb zjebie ;)



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 1632
Skąd: GPU
Wysłany: 2012-04-06, 18:13   

jak zrobisz w H4 ze mijanie i długie razem czyli oba włókna będą się palić to żarówka osiągnie taką temperaturę że nie tyle co się przypali a pęknie szkiełko . I wtedy zostaje ci demontaż lampy wy bo wyczyścić .
_________________
Jetta_III
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 19:26   

jak mówiłem, że gdzieś widziałem instrukcje tej przeróbki to facet mówił że jeździł i nic. nie wiem komu tu wierzyć no ale pomyślę jeszcze . :]
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-06, 20:08   

majkel00230 napisał/a:
tak to dupe widać w nocy na tych H4

no nie zgodzę się z Tobą kolego wszystko zależny od 3 podstawowych czynników a mianowicie
- żarówka (ma b.duże znaczenie jak nie najważniejsze kiepska żarówka kiepskie zółte światło)
- stan ogólny klosza i samego odbłyśnika
- no i prawidłowe ustawienie świateł
jeśli te czynnik zgrasz światło jest naprawdę zadowalające a w nocy widać naprawdę dobrze
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 20:43   

hmm powiem tak.
-żaróweczki nówki OSRAM białem breaker plus
-klosze szczelne zadnego brudu ani pary
-zewnetrzna czesc w bardzo dobry stanie

tylko czasami ujeżdżam auto rodziców lagune 3 i jak się przesiąde to VW mojego to denerwuje mnie ta "ciemna dziura" na srodku po włączeniu długich ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-06, 21:07   

krzeszak napisał/a:
no nie zgodzę się z Tobą kolego wszystko zależny od 3 podstawowych czynników a mianowicie
- żarówka (ma b.duże znaczenie jak nie najważniejsze kiepska żarówka kiepskie zółte światło)
- stan ogólny klosza i samego odbłyśnika
- no i prawidłowe ustawienie świateł
jeśli te czynnik zgrasz światło jest naprawdę zadowalające a w nocy widać naprawdę dobrze
Potwierdzam. Ja u siebie miałem założone nóweczki Hellenki. Jeździłem na najtańszych żarówkach Narvy, światła miałem ustawione i nigdy nie narzekałem. Widoczność była zajebista. W nocy jeździło się mega super, wszystko z daleka było widać. Także przypatrz się dobrze samemu szkle lampy, jak i odbłyśnikowi, bo skoro narzekasz, że kiepsko widać, to tutaj może być gdzieś problem.
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-06, 21:23   

majkel00230 napisał/a:
-żaróweczki nówki OSRAM białem breaker plus

są na prawdę lepsze żarówki i przy tym tańsze od OSRAM ;)
czy po wymianie tych żaróweczek zainwestowałeś 10zl w profesjonalne ustawienie świateł ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2012-04-06, 21:46   

w lampach AE też jest ten efekt ciemnego pola zaraz przed samochodem. Nie jest to efekt ustawienia świateł tylko kształtu odbłyśnika. W golfie 4 ojca długie palą się razem z mijania i nie ma czegoś takiego. Gdyby zgasić mijania i zostawić długie pewnie też byłaby ta "czarna dziura".
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-07, 01:53   

Nie narazie nie byłem na przeglacie i nie wiem czy wysokość jest dobrze ustwaiona ale czy na starych żółtyvh VW czy na nowych dobrych OSRAM jest ta czarna dziurra.... Może macie inne rozwiązanie niż robienie na krótko z H4 ,H7 ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-07, 09:43   

majkel00230 napisał/a:
Może macie inne rozwiązanie niż robienie na krótko z H4 ,H7 ?

tyle lat ju jeździe vento i żadna czarna dziura mnie nie irytuje,porostu trzeba wiedzieć gdzie patrzeć kierując samochodem a jeśli chcesz się pozbyć czarnej dziury to pozostaje tylko taka opcja :
http://forum.vwvento.org/...atkowe+halogeny
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-07, 12:35   

krzeszak jedno irytuje to drugiego tamto ;> haha ładne halogeny ładne ;P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-07, 12:37   

Ale o jakiej czarnej dziurze wy piszecie? Tyle lat ja ventem jeździłem, teraz borką i żadnych black hole nie widziałem. Albo patrzę się może nie tam gdzie trzeba? :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-07, 14:09   

sebastian napisał/a:
Ale o jakiej czarnej dziurze wy piszecie?

do końca nie wiem...widać ja jej jeszcze nie widziałem :diabełek:
majkel00230 napisał/a:
haha ładne halogeny ładne ;P

i masz jak w baku ze żadnej czarnej dziury już nigdy nie zobaczysz :diabełek:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-07, 14:12   

krzeszak napisał/a:
i masz jak w baku ze żadnej czarnej dziury już nigdy nie zobaczysz
Oj, w baku to ja ciągle widzę wielką, czarną dziurę :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-08, 01:40   

no dokładnie z tym bakiem to złe porównanie xD jeżdże na codzien na zmiane laguna 3 i swoim ventem i w lagunie po włączeniu długich od zderzaka do x metrów jest łuna światła ładna a w vento na długich jest tak ze widać ze od każdej lapy się schodzą światła gdzieś dalej a kilka metrów przed samochodem jest ciemniej ! ;p popatrzcie w nocy sobie :P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 07:49   

nie porownuj auta z lat 90-tych do auta kilku letniego ;) laguna czy golf 4 maja lampy o zypelnie innej konstrukcji niz vento.

troche wiedzy:

Cytat:
Rodzaje odbłyśników:

- paraboloidalne
W rozwiązaniu najbardziej tradycyjnym lustro ma kształt paraboloidalny i wykonane jest z ciągnionej blachy stalowej o szlifowanej i lakierowanej powierzchni. Na powierzchnię tą nakłada się (właściwie naparowuje próżniowo) warstwę aluminium.

- wielo paraboloidalne
Kolejnym etapem rozwoju odbłyśników było stworzenie odbłyśnika wielo paraboloidalnego typu Free Shape (FF) czyli po prostu odbłyśnika ukształtowanego swobodnie. Jest to odbłyśnik zaprojektowany przy użyciu metod komputerowych. Odbłyśnik składa się z wielu wycinków paraboloid o tym samym ognisku. Rozwój tego typu konstrukcji był możliwy dzięki wprowadzeniu do użycia tworzyw sztucznych wytrzymałych na wysoka temperaturę, np. duroplastu czy termoplastu. Żądany kształt odbłyśnika jest uzyskiwany poprzez wtryskiwanie lub prasowanie. Dzięki układowi wielo paraboloidalnemu możliwe jest pełne wykorzystanie powierzchni odbłyskowej w kształtowaniu promienia świetlnego. Strumień światła może być kształtowany bardzo precyzyjnie co pozwoliło wyeliminować stosowanie przysłony kierującej światło w dół w celu nie oślepiania kierowcy jadącego z naprzeciwka. Można zatem było doświetlić i wygasić odpowiednie strefy przed pojazdem biorąc pod uwagę potrzeby przeciętnego kierowcy. Dzięki swobodniejszemu kształtowaniu wiązki światła uzyskano lepsze doświetlenie poboczy i większy zasięg reflektora.

Rodzaje szyb:

- szyba rozpraszająca (szkło rozpraszające)
Składa się z bardzo, bardzo wielu soczewek lub pryzmatów zaprasowanych w szybie. Soczewki i pryzmaty pozwalają otrzymać pionowy i boczny rozdział światła. Szyby tego typu wytwarza się ze szkła lub coraz częściej z tworzywa sztucznego.

- szyba gładka
Jest ona niczym innym jak przeźroczystym elementem zabezpieczającym lampę przed wpływami z zewnątrz. Najczęściej jest wykonywana z tworzywa sztucznego odpornego na zarysowania i inne uszkodzenia mechaniczne. Zastosowanie tworzywa zamiast szkła pozwala obniżyć masę całkowitą pojazdu. Tworzywo cechuje się także większą przejrzystością.
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-08, 09:54   

chopin87 wiem o tym ;> widzę klosze i ich strukturę dlatego nie narzekam, że to jakaś wada produkcyjna tylko chcę przerobić "fabrykę" ;)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-08, 15:09   

majkel00230 napisał/a:
chopin87 wiem o tym ;> widzę klosze i ich strukturę dlatego nie narzekam, że to jakaś wada produkcyjna tylko chcę przerobić "fabrykę" ;)


to ze chcesz poprawic fabryke to widze ale odradzam ten sposob. nigdy nie wiadomo jak sie zachowa zarowka. jedna moze dzialac bez problemu a druga po dluzszym czasie wybuchnie. poza tym jak juz ktos pisal bedzie dwa razy wieksza temperatura przez co moga sie wypalac odblysniki ;) jak chcesz zeby dlugie i krotkie dzialaly jednoczesnie to wymien lampy na 2xH7 z golfa III albo kombinuj z soczewka.
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-08, 15:45   

chopin87 napisał/a:
jak chcesz zeby dlugie i krotkie dzialaly jednoczesnie to wymien lampy na 2xH7 z golfa III albo kombinuj z soczewka.

lub dwa baniaki jak kierownica w jelczu na przodek auta wtedy żadna czarna dziura cie nie zaskoczyć :diabełek:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-04-08, 17:20   

Kawalarze ;> no o tej temperaturze myślałem no ale włókno, a tym bardziej samochodowe jest dość wytrzymałe... no ale założyłem ten post żeby wymienić zdania... więc dzięki Panowie... chyba zostanę jednak na serii :)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9