Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
tdi jak zrobic logi
Autor Wiadomość
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-10, 09:50   tdi jak zrobic logi

Witam suzkam wszelakich informacji jak zrobic logi dynamiczne kiedys na forum golfa widzialem dobry opis ale teraz nie moge znalesc chce wiedziec co i jak od poczatku zaczac bo juz nie pamietam jakie grupy trzeba wiec ze od 1200 do ponad 4000tys sie loguje. ustawiam pare grup i daje start pozniej stop i zapisac to muszE??
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-05-10, 18:31   

i tu by się przydał Bradley :)
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-11, 10:24   

Wrocilem ze szpitala to moge odpisac ;)
http://www.golf3.pl/topic...one-vt35322.htm

A w skrocie. Sprawdamy najpierw bledy, zapamietujemy, kasujemy, ustawiamy grupy np 003, 008, 011 (zalezy co nas interesuje). log, start, 3 ALBO 4 BIEG I OD 1500-4200 z sandalem w podlodze, stop, zapisz, csv converter, pozniej wklejasz http://vaglog.rtnet.pl/
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-05-11, 10:29   

bradley napisał/a:
Wrocilem ze szpitala
:zabawa: witaj wśród żywych heh
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-11, 11:00   

bledow nie mam na silniku tylko czasmi pokazuje obciazenie na zacisku alternatora... bo ostatnio dziwnie przyspiesza tak jakby ciagnie chwile przestaje dalej ciagnie tak jakos nie rowno podejrzewam ze N75 juz kicha troche... zrobie logi na dniach to wrzuce.
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-05-11, 11:36   

u mnie po wymianie rozrzadu tak jakos dziwnie chodzi silnik. wrażenie mam że pracuje jak czołg, tak ciężko :(
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-05-11, 12:24   

markus napisał/a:
u mnie po wymianie rozrzadu tak jakos dziwnie chodzi silnik. wrażenie mam że pracuje jak czołg, tak ciężko


A sprawdzałeś kąt wyprzedzenia wtrysku po wymianie rozrządu?. Pewnie tu teży wina za taki ciężki głos silnik
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-05-11, 13:03   

tzn. wszystko niby gra, tak jak na starym pasku,(równo pracuje, dobrze odpala) tylko mam wrazenie że tak "trzęsie" się cały Może to tylko jakieś dziwne urojenie :)
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-11, 14:01   

markus, bardzo twardy klekot to mocno przyspieszony kat wtrysku.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-16, 21:03   

Bloki wartosci mierzonych
VCP+K v3.1.6 20.04.2012 SmartCard, Date: 2012-05-16 20:21:23.265
VIN: ---, ECU: 028906021AF Adres: 01 SW:

Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ciśnienie abso Ciśnienie abso Wsp. wypelnien
20:21:23.265 BL:3 1575,00 RPM 285,95 mg/H 555,28 mg/H 49,61 % BL:8 1575,00 RPM 6,20 mg/H 32,60 mg/H 26,00 mg/H BL:11 1596,00 RPM 1071,00 mbar 1091,40 mbar 39,84 %
20:21:25.718 BL:3 1743,00 RPM 847,88 mg/H 751,45 mg/H 4,69 % BL:8 1911,00 RPM 43,60 mg/H 35,40 mg/H 37,60 mg/H BL:11 2142,00 RPM 1805,40 mbar 1866,60 mbar 40,63 %
20:21:28.218 BL:3 2352,00 RPM 847,88 mg/H 847,88 mg/H 4,69 % BL:8 2520,00 RPM 41,60 mg/H 35,20 mg/H 36,80 mg/H BL:11 2730,00 RPM 1825,80 mbar 1825,80 mbar 60,94 %
20:21:30.687 BL:3 2919,00 RPM 847,88 mg/H 844,55 mg/H 4,69 % BL:8 3066,00 RPM 40,20 mg/H 35,20 mg/H 36,40 mg/H BL:11 3255,00 RPM 1815,60 mbar 1703,40 mbar 57,81 %
20:21:33.171 BL:3 3402,00 RPM 847,88 mg/H 847,88 mg/H 4,69 % BL:8 3507,00 RPM 39,40 mg/H 34,20 mg/H 36,40 mg/H BL:11 3675,00 RPM 1805,40 mbar 1876,80 mbar 70,31 %
20:21:35.734 BL:3 3822,00 RPM 847,88 mg/H 764,75 mg/H 4,69 % BL:8 3927,00 RPM 38,60 mg/H 34,20 mg/H 33,80 mg/H BL:11 4053,00 RPM 1785,00 mbar 1846,20 mbar 65,23 %
20:21:38.171 BL:3 4158,00 RPM 847,88 mg/H 734,83 mg/H 4,69 % BL:8 4242,00 RPM 38,00 mg/H 31,20 mg/H 34,00 mg/H BL:11 4305,00 RPM 1754,40 mbar 1795,20 mbar 77,73 %
Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ciśnienie abso Ciśnienie abso Wsp. wypelnien
20:22:30.750;1470,00;305,90;535,33;49,61;1470,00;9,80;31,60;26,20;1512,00;1173,00;1122,00;39,84;
20:22:33.218;1659,00;847,88;724,85;4,69;1806,00;44,00;35,20;36,60;2037,00;1805,40;1785,00;39,84;
20:22:35.750;2226,00;847,88;847,88;4,69;2373,00;42,00;35,20;37,80;2562,00;1836,00;1764,60;67,58;
20:22:38.218;2751,00;847,88;847,88;4,69;2898,00;40,60;35,20;36,80;3087,00;1825,80;1876,80;73,83;
20:22:40.718;3234,00;847,88;847,88;4,69;3339,00;39,60;34,60;36,00;3465,00;1836,00;1938,00;76,95;
20:22:43.203;3549,00;847,88;821,28;4,69;3633,00;39,20;34,20;36,00;3738,00;1825,80;1785,00;77,73;
20:22:45.671;3864,00;847,88;684,95;4,69;3969,00;38,60;34,40;35,40;4074,00;1805,40;1917,60;75,39;
20:22:48.203;4179,00;847,88;618,45;4,69;4242,00;38,00;31,40;27,80;4326,00;1764,60;1438,20;39,84;
Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ciśnienie abso Ciśnienie abso Wsp. wypelnien
20:28:02.125;1365,00;522,03;538,65;26,56;1428,00;19,40;31,40;27,40;1533,00;1264,80;1162,80;39,84;
20:28:04.609;1596,00;847,88;628,42;4,69;1743,00;44,20;34,60;35,00;1974,00;1774,80;1693,20;39,84;
20:28:07.343;2184,00;847,88;847,88;4,69;2352,00;42,20;35,20;38,00;2562,00;1836,00;1856,40;50,39;
20:28:09.875;2793,00;847,88;748,13;4,69;2940,00;40,40;35,20;36,80;3150,00;1836,00;1948,20;72,66;
20:28:12.468;3297,00;847,88;734,83;4,69;3402,00;39,60;34,40;35,40;3507,00;1825,80;1744,20;58,98;
20:28:14.890;3654,00;847,88;771,40;4,69;3801,00;38,80;34,20;36,00;3906,00;1815,60;1805,40;67,19;
20:28:17.375;4032,00;847,88;744,80;4,69;4116,00;38,20;32,80;33,60;4242,00;1785,00;1693,20;66,02;



zrobilem logi wyglada na to ze caly czas jest przeladowane czyli n75 do wymiany?
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-16, 22:39   

To jest nieczytelne. Przekonwertuj plik w csv converter (jest w katalogu vaga) i wklej to do strony, ktora podalem wczesniej.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-16, 22:42   

ale cisnienie 1800 mbar to stanowczo zaduze?? i dodam ze n75 woogle nie cyka nawet jak przekrece zaplon kiedys cykal
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-16, 23:17   

Odejmij 1000mbar atmosferycznego i masz 0,8bar doladowania czyli zwykla seria.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-16, 23:23   

chyba orginalnie powinno byc 0.9?? przy 1400obr/min pokazuje 1040 wydaje mi sie ze n75 siedzi
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
Ostatnio zmieniony przez lukasz17 2012-05-16, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-16, 23:27   

file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Łukasz/Pulpit/MSB_20120516_2020.LOG teraz moze bedzie troche jasniejsze
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-17, 09:09   

lukasz17 napisał/a:

file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Łukasz/Pulpit/MSB_20120516_2020.LOG

To jest katalog w twoim komputerze :)

Jedynie przy ~3500 masz dziwny skok doladowania, o 0,1 bara a takie peaki powinny byc raczej przy budzeniu sie turbiny przy ok 2000. W kazdym badz razie nie szukaj dziury w d. Jest ok, n75 reguluje cisnienie jak narazie.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-17, 18:53   

dodam ze n75 wogole nie cyka czy na zaplonie czy na zapalonym silniku... to dlaczego tak przyspiesza nierownomiernie? takjakby turbo przestawalo dzialac na chwile i dalej ciagnie...jutro chyba wymienie n75 bedzie na zas;P
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-18, 09:33   

Szarpie przykladowo tutaj: 20:22:35.750;2226,00;847,88;847,88;4,69;2373,00;42,00;35,20;37,80;2562,00;1836,00;1764,60;67,58;
20:22:38.218;2751,00;847,88;847,88;4,69;2898,00;40,60;35,20;36,80;3087,00;1825,80;1876,80;73,83;
20:22:40.718;3234,00;847,88;847,88;4,69;3339,00;39,60;34,60;36,00;3465,00;1836,00;1938,00;76,95;
20:22:43.203;3549,00;847,88;821,28;4,69;3633,00;39,20;34,20;36,00;3738,00;1825,80;1785,00;77,73;
20:22:45.671;3864,00;847,88;684,95;4,69;3969,00;38,60;34,40;35,40;4074,00;1805,40;1917,60;75,39;


bo dziwne skoki doladowania sa, ale w sumie w normie.
Moj n75 tez nie cyka, a auto jezdzi :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-18, 21:20   

zrobilem taka probe zlaczylem niebvieski z czerwonym i samochod takjaby zrobil sie zywszy... dzisja kupilem nowy n75 i teraz na kompie doladowanie pokazuje ponad 0.9 ale nie szarpie i o to mi chodzilo:)
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-19, 12:34   

Lepiej sprawdz droznosc przewodow bo jak w nich jest olej to kolejny n75 zajedziesz.
On sobie tam moze sprawnie dzialal elektronicznie, gorzej z mechanika :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz17 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1254
Skąd: zamość
Wysłany: 2012-05-19, 13:51   

niby nie widac bylo zeby olej byl w przewodach i dmuchalemw stary n75 to nic z niego nie wylecialo dodam ze to chyba jeszcze orginalny byl bo mila te dziwke zapinki na przewodach
_________________
naprawy blacharsko lakiernicze polerki klejenie plastikow

http://tablica.pl/oferta/...owe-IDJTPr.html


http://autouslugilukaszszala.hpu.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 8