witam
chyba zdecydowana większość ludzi z forum mnie zna i byłe moje vento ;P
które pod koniec sezonu 2011 wyglądało tak:
w dniu sprzedaży vento wyglądało tak:
a teraz przyszedł czas na takie cuś:
MODEL: MK3 Variant, rok 1997
SILNIK: 1,9 TDI AFN
MOC: seria 110KM/ obecnie komp ze zmienionymi mapami na jakieś 120-125KM
MODY POD MASKA: lifty maski - wywalony seryjny drut podtrzymujący maskę, brak kata, zaslepiony EGR
ZAWIESZENIE: nowe zawieszenie gwintowane TA-Technix
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: Borbet A - przód 7,5" z oponami 195/40/16 dunlop sp sport 9000, tył 9" z oponami 215/40/16 yokohama
NADWOZIE: seria, Vento front z grillem starego typu, brak wycieraczki z tyłu
WNETRZE: seria, podgrzewane fotele, elektryczne szyby przód z komfortem, szyberdach elektryczny, elektryczne lusterka, podgrzewane lusterka, pirotechniczne napinacze pasów, 2xPP, 4 zagłówki, kieszenie materiałowe z lampkami z Vento, wysoki tunel z ręcznym z Vento, gałka z golfa V/tourana, tempomat, manetka od Vento z MFA (sama manetka), centralny z pilota, pilot scyzoryk, zegarek turbo boost autogauge w kratce nadmuchu
AUDIO: radio Kenwood KDC 4047UA + głośniki przód zestaw odseparowany Power Bass L60C
mam także nie zamontowane jeszcze: wzmak pod głośniki - Kenwood KAC 626, dystanse MDF, maty wygłuszające - Boll standard, brakuje mi jeszcze kabli - będą HW energetic cca 24
ZMIANY PRZEPROWADZONE: założona gałka zmiany biegów z golfa V/tourana + nowy czarny skórzany mieszek, wysoki tunel wraz z ręcznym z Vento + nowy czarny skórzany mieszek, kieszenie materiałowe z vento wraz z lampkami (jeszcze nie podłączone), założone audio z vento radio Kenwood KDC 4047UA + głośniki przód zestaw odseparowany Power Bass L60C, zegarek turbo boost autogauge w kratce nadmuchu, gwincik nówka sztuka bo nie znalazłem używki, koła z byłego vento borbet A, auto kupiłem na seryjnych alusach VW z oponami zimowymi i tamte aluski zostają tylko na zimę
PLANY: na pewno obklejenie na nowo podsufitki bo jest poodklejana i porozrywana, oczywiście na czarno wraz ze zmianą wnetrza na czarno, będzie drugi zegarek temp. oleju też autogauge, skończenie audio, z zewnatrz może pomalowanie kół w kolor budy, ale to się dopiero zobaczy i ukończenie soczewki bixenon która została mi po vento, do golfa dostałem także prawie kpl. klimę do założenia, może by to ogarnął myślałem też nad deską starego typu z vento, reszta to jakieś małe szczegóły jak zmiana podświetlenia deski czy końcówki wydechu "polerowane fifki"
Auto kupiłem wyłącznie dla tego że znam go od kiedy kolega go kupił, wiem że było z przodu pukniete, wiem że było całe malowane, ogólnie zadowala mnie blacharka bo była zrobiona w tamtym roku, zmienione progi, ruda zlikwidowana, ogólnie zostało mi zrobić jakaś dobrą polerkę i poprawić lakier w niektórych miejscach bo kolega sam sobie malował auto, także nie jest idealnie pomalowane.
Auto u kolegi zaraz po malowaniu (dla tego nie ma jeszcze listew na drzwiach) wygladało tak :
u mnie teraz z zewnątrz wygląda podobnie, tylko kółka mam założone z byłego vento Borbet A i grill jest czarny a nie grafitowy + halogeny
fotki dodam jak brat wróci do domu bo wziął mi aparat
pozdrawiam
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2012-05-20, 18:05, w całości zmieniany 1 raz
fotki jak auto wygląda u mnie, jak go umyję i nasmaruję jakimiś smalcami to porobię lepsiejsze fotki ;P
gleba w golfie jest jako taka, z przodu gwintu zostało mi jeszcze 1cm, wahacze są ok 3 cm nad ziemią
z tyłu gwincik prawie na końcu, ale blokuje mnie opona żeby zejśc niżej (przy 2 osobach w aucie przyciera jak się bujnie) ... jeszcze w tym sezonie zagoszczą na tyle oponki 195/40/16
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Ostatnio zmieniony przez zeniTh 2012-05-21, 10:24, w całości zmieniany 1 raz
wiele się nie zmieniło, ale i tak miałem dodać jakieś fotki więc dodaje
poza tym temat daleko zakopany :-P
a więc po kolei
fotka wnętrza na dzień dzisiejszy
syf na dywanikach musi być, w taką pogodę inaczej się nie da :-/
z zewnątrz front zmienił się na trochę ciemnniejszy
jest to soczewka bi-halogen (z ruchomą przesłoną) na żarnik żarówkę h7 (można wsadzić xenon z mocowaniem h7)
szkło nie jest wypolerowane, wiem że być powinno, ale nie ma xenonu w lampach także rozproszenie światła nie jest takie straszne, poza tym soczewki są trochę niżej ustawione aby nie razić jadących z przeciwka
lampy jeszcze do dopieszczenia, dokładnego ustawienia światła i podłączenia pozycji (lampki po dopieszczeniu i tak idą na handel jakby był ktoś zainteresowany - mam pomysł na fajniejsze lampki też z soczewką bi-halogen/bi-xenon)
i ogólny zarys, gwint skręcony do optymalnej jazdy na codzień w 2 max. 3 osoby
w tym sezonie raczej wizualnych zmian z zewnątrz już nie przewiduję, prócz kilku drobiazgów jak zaślepki w przedni zderzak, kratki czy końcówki wydechu ;-)
zacząłem także mody nad wnętrzem, a dokładniej czarnym sufitem, ale że znów nie mam pracy, mody staneły na kilku drobiazgach ...
pozdro, do kolejnego
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
tak wyglądał jakiś miesiąc temu, później dostał polerkę po całości i KIT -40
to była krótka przygoda, golfik dziś po 11 zmienił właściciela
poszedł prawie tak jak go kupiłem, tylko na KIT-ie -40
właściciel raczej nie pokaże się na forum bo to będzie teraz raczej rodzinne autko
zapomniałem zrobić fotki jak wyglądał obecnie
temat do zamknięcia
_________________ Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum