Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem po strzale z gazu
Autor Wiadomość
bartekjab 
Kierowca eLki
Vento-das auto


Silnik: 2.0 pb/lpg
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 38
Skąd: kielce
  Wysłany: 2012-05-03, 12:12   problem po strzale z gazu

witam,jestem nowy na tym forum,mam problem ze swoim vento. problem zaczął się gdy samochód strzelił z gazu. od tamtej pory nie wiem co mu jest. jak go odpale to na pb pracuje dobrze a na gazie rosną i maleją obroty dopóki się nie zagrzeje a na ciepłym silniku na benzynie falują obroty a na gazie pracuje nawet dobrze ale zdarza mu się zgasnąć. podstawiałem już inny przepływomierz i silniczek krokowy ale to nic nie dało bo jest tak samo. proszę o jakieś porady.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-05-03, 20:33   

dokładniej opatrz pod kątem szczelności, po strzale mógł wypaść dowolny waż od dolotu, serwa regulatora obrotów, krzywo mogła ułożyć się gumowa opaska na zabezpieczeniu przeciwwybuchowym przy miksrze, każda nieszczelność da takie objawy, nawet najmniejsza typu wypadnięta zaślepka na wężu serwa.
_________________

 
 
bartekjab 
Kierowca eLki
Vento-das auto


Silnik: 2.0 pb/lpg
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 38
Skąd: kielce
Wysłany: 2012-05-05, 20:36   

sprawdzałem go pod kątem szczelności. to serwo też sprawdzałem i nie znalazłem żadnych uszkodzeń. znajomy podpowiedział mi o tym że może to sonda lambda zle bada spaliny i wysyła błędne dane do komputera i zle dawkuje powietrze. ja nie jestem mechanikiem i nie wiem co o tym sądzić, dlatego chciałbym wiedzieć co o tym sądzisz lub może ktoś inny coś by mógł na ten temat powiedzieć.
 
 
saytronic 
Niedzielny kierowca
SayTronic


Silnik: 2.0
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 64
Skąd: Horodło LHR
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-05-25, 18:19   

Sprawdź jeszcze raz dokładnie szczelność, ja miałem tak samo powyciągaj wszystkie węże posprawdzaj zajmie Ci to dwie godziny ale warto. Wyjmij filtr powietrza a dokładniej przepływomierz sprawdź może tam się rozszczelniło.
 
 
Tigersoft 
Niedzielny kierowca
Nieśmiertelny



Silnik: 2,0 GTI
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 86
Skąd: Sz-n
Wysłany: 2012-05-26, 21:46   

mi po któryms strzale gazu rozwaliło tzw silnik krokowy. falowały obroty. po wymienieniu owego ustrojstwa wszystko wróciło do normy :)
_________________
Gdy wsiadam do auta, śmierć siada obok i czeka...
http://img714.imageshack....ygnaturkaco.jpg
HYUNDAI S_COUPE GT - na zawsze w sercu...
"Żyj tak, by nikt przez Ciebie nie płakał, umrzyj aby wszyscy po tobie płakali..."
 
 
saytronic 
Niedzielny kierowca
SayTronic


Silnik: 2.0
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 64
Skąd: Horodło LHR
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-05-27, 15:19   

no to niezly strzal miales mi wczoraj rozwalilo przepustnice i filtr powietrza ;-) z braku funduszy w ruch poszedl hermetyk :-P cos trzeba bylo robic posrod polowy drogi do domu.
 
 
bartekjab 
Kierowca eLki
Vento-das auto


Silnik: 2.0 pb/lpg
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 38
Skąd: kielce
Wysłany: 2012-05-27, 19:30   

a jak Ty dokładnie sprawdziłeś szczelność to znalazłeś przyczynę? filtr powietrza mam nowy a przepływomierz sprawdzałem, ale zrobie to jeszcze raz. potem napisze czy coś znalazłem czy nie. pozdrawiam.
 
 
saytronic 
Niedzielny kierowca
SayTronic


Silnik: 2.0
Wiek: 35
Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 64
Skąd: Horodło LHR
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-05-27, 22:18   

sprawdzałem, do filtra idą dwa cienkie przewody od przepustnicy i od dołu już nie pamiętam jak to się nazywa, dodatkowo może być nieszczelność od silniczka krokowego, idzie też przewód od odmy do filtra posprawdzaj dokładnie
 
 
bartekjab 
Kierowca eLki
Vento-das auto


Silnik: 2.0 pb/lpg
Wiek: 34
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 38
Skąd: kielce
Wysłany: 2012-06-03, 17:27   

sprawdzałem go jeszcze raz bardzo dokładnie i nie znalazłem żadnych nieszczelności ani pęknięć tych przewodów. zdejmowałem przepływomierz, całą obudowe filtra i raczej z tym jest wszystko ok. zastanawiam się jeszcze nad tym że to może kolektor jest uszkodzony i dlatego nieszczelny ale już nie zdarzyłem go zdjąć żeby go sprawdzić. jak myślicie, to może być kolektor uszkodzony?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 8