Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:26
Przewody od płynu chłodniczego.
Autor Wiadomość
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-26, 23:47   

spyro, własnie znalazłem i przetudjowałem juz lekturke :OK:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-26, 23:51   

Ciesze się niezmiernie. Ogólnie większość podstawowych problemów już było opisywanych na forum...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-27, 00:03   

spyro, Bez kitu Stary z tego co tu na forum widze to jestes expert od czujników teperatury hehehe ;) no ale to oki :OK: jest nasz tylu i nawet co drugi z nas był by expertem w danej dziedzinie co do naszych autek to Venciaczki by nam służyły dożywotnie :lol2:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-27, 14:32   

Niepolski napisał/a:
tak ze moze przy sobocie niedzieli na MC Donalda jakąs ustawke zrobimy na kawuche i bajerke?

Czemu nie, ale wypadałoby zrobic nowy temat w odpowiednim dziale i obczaić czy będa chętni...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-27, 15:21   

no to chłopaki, róbcie temacik w dziale Zloty/Spoty. Wierzcie mi że to super sprawa spotkać się i pogadać...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-27, 18:30   

Tygrysisko, no widzisz Stary proponuje a moj lakiernik pierdoła sie nie wyrobi z moja lalunia na jutro :nerwus: :beczy: ale na ogulnym dostepie mozna napisac zobaczymy faktycznie jaki odzew :OK:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-28, 00:18   

spyro napisał/a:
no to chłopaki, róbcie temacik w dziale Zloty/Spoty

Własnie zrobiłen nowy temat o spotkaniu w lublinie w tym,że właśnie dziale.
Teraz zostało tylko czekanie na odzew ludzkości...

[ Dodano: 2007-05-07, 22:27 ]
i jak SPYRO ?? ? Uszczelka ok???
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-11, 18:00   

Wracam do tematu cieknącego płynu cłodniczego... Prawdopodobnie nagrzewnica mi cieknie, bo zauważyłem dzisiaj po rozmowie z kolejnym, chyba juz setnym mechaniorem, że mam mokro pod dywanikiem od strony kierowcy. Jutro się chyba za to zabiorę choć boję się że nie podołam z rozkręceniem calutkiej deski rozdzielczej. Boję się, ale cena za wymianę nagrzewnica w wysokości co najmniej 200 zł mnie odstrasza. U Idczaka (ASO VW) powiedzieli mi 450 zł za nagrzewnicę i uwaga: 1700 zł za robociznę, dobre nie :-) Myślałem, że pęknę ze śmiechu...
Nie wiem nawet od czego zacząć...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-11, 19:07   

spyro,
spyro napisał/a:
uwaga: 1700 zł za robociznę,
no jaja sobie robią ciecie co oni kur..mysla ze CLK im przyprowadzasz?? brak szacunku dla ludzi ktorzy maja pasje do aut Pozaty ojojj życze powodzonka bo czeka cie nielada wyzwanie no aleeeeee Ty nie dasz radyyy??Pewnie ze dasz a potem pojedz z duma do tych siurdakow i .....WYŚMIEJ ICH
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-05-11, 20:02   

Nie chwaliłem się wcześniej ale też jest niewielki wyciek płynu. Wczoraj wypatrzyłem skąd cieknie - a mianowicie na styku bloku silnika i tego trójnika w którym jest czujnik temperatury. Uszczelka do wymiany, czy cały trójnik??

Jaki jest koszt takiego ustrojstwa??

 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2007-05-12, 00:20   

Waldek, mam to samo
podobno taki urok w tym miejscu
??
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-12, 02:08   

ja niedawno wymienilem trojnik na nowy, niestety wsrod podrobek (nawet wolalem nie sprawdzac ile kosztuje oryginalny VW) mieli tylko ciut inne z dwoma dziurami na czujnik temperatury, ale zaadoptowalem go :) na poczatku tym zaadoptowaniem lekko ciekl, ale przestalo i narazie odpukac plynu mi nie ubywa :)

a no i akcent, ze to do Vento idze musial byc ;)


_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2007-05-12, 11:07   

Polibo napisał/a:
podobno taki urok w tym miejscu

hmmm.....
Tylko że ten "urok" pojawił się jakieś kilka tygodni temu. Wcześniej nie ciekło i nie podoba mi się że po bloku leje mi się płyn.
Chyba trzeba coś z tym zrobić.....
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-12, 11:46   

Cytat:
Tylko że ten "urok" pojawił się jakieś kilka tygodni temu. Wcześniej nie ciekło i nie podoba mi się że po bloku leje mi się płyn.
Chyba trzeba coś z tym zrobić.....

nieoryginalny trojnik kosztuje 20, 30 zl-od razu masz wszystkie oringi nowe. przekladasz tylko czujnik, przelaczasz weze i masz najwieksza pewnosc, ze przestanie ciec. ja u siebie najpierw wymienilem sam oring miedzy trojnikiem a blokiem, nameczylem sie jak osiol, by sie dowiedziec dzien pozniej, ze to jednak wina trojnika... (malutkie pekniecie, ktorego nie bylo widac...) wybor nalezy do Ciebie co wymienisz :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Hemi77 
Ventofan
V8 i jazda...


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 172
Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-05-12, 19:37   

marmarmarek , kleiles go?
ten otwor, na drugi czujnik?
zaslepka + zawleczka do tego drugiego niepotrzebnego otworu kosztuje 6 zl.
i masz pewnosc ze jest ok.
a tak moze ci puscic , w najmniej odpowiednim momencie......
_________________
Hemi.
Buduje HOT ROD-a.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-12, 20:55   

No ja kupiłem z zaślepką. Jeśli są orginalne zaciski na węże to trzeba mieć specjany bajer aby to zdjąć a potem założyć.
Waldek napisał/a:
Tylko że ten "urok" pojawił się jakieś kilka tygodni temu

Ze zdjęc widzę że ciekło wcześniej tylko nie było to az tak widzialne, wiem to po sobie.
Lepiej całośc wymienić bo mogą być minimalne pęknięcia których się nie widzi i w tedy wymiana samych oringow nie pomoże i tylko płyn ucieknie na marne. Chociaż i wymiana całego trójnika też nie zawsze pomoże. Ja tak miałem a mianowicie wymieniłem trójnik i po miesiącu mi znowu ciekło i tak pare razy. Ostatecznie wyszło że oring jest za cienki, dobrałem sobie grubszy w sklepie z częściami do ciagników i jest super. Nawet cały trójnik odstaje mi jakiś milinetr od głowicy, bynajmniej widać gołym okiem, wszystko trzyma się na nieco grubszym oringu i śmiga jak należy. Czasem niestety trzeba ulepszać części prosto ze sklepu. Teraz to lezy nowy trójnik na oknie u mnie w garażu tak na wszelki wypadek.
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-13, 18:55   

Cytat:
zaslepka + zawleczka do tego drugiego niepotrzebnego otworu kosztuje 6 zl.

wiem o tym, ale nie mieli tego nigdzie w okolicy, a spieszylo mi sie z autem... moze kiedys sie tym zajme-poki co niech jest jak jest :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-14, 00:52   

TRójniczek ja kupiłem za paręnaście złotych, nie było droższego wtedy z zamienników, do tego zaślepka za parę zł i ju. Wszystko było w komplecie, wymiana szybka a jak ręką odjął wycieki z trójnika, nie wiem na jak długo, bo wiadomo, w końcu to tylko podróbka, od listopada jak narazie jest OK, z tego miejsca nie cieknie...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Pawcik 
Autostopowicz



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 11
Skąd: klodzko
Wysłany: 2007-05-29, 23:34   

spyro napisał/a:
Tygrysisko napisał/a:
ale to wystarczy sprwadzic ciśnienie w cylindrach aby wyeliminować uszczelkę, to prosty zzabieg

tzn jak w prosty sposób?

Ja kiedys w fordzie mierzylem ciśnienie w cylindrach ; trzeba miec specjalne urządzenie z końcówką którą sie wklada w miejsce wykręconej świecy (wszystkie swiece muszą być wykręcone) i kręci się rozrusznikiem i tak wszystkie cylindry sie spr. urządzenie na malej karteczce rysuje wykresy dla kazdego cylindra.
Ale to tylko wykaze na ktorym/ych cylindrach jest spadek cisnienia i czy silnik kwalifikuje sie do naprawy . Spadek ciśnienia to wina ; wypalone zawory,rysa na cylindrze,zuzycie pierscieni i tloków itp. Walnięta uszczelka to albo zasysa plyn do silnika(jest w oleju lub wyparowuje przez wydech biala mgla) albo wdmuchuje powietrze do ukl. chlodzącego.
PS Ja mialem przypadek ze sie polączyl 3 cylinder z 4 chodzil jak pyrkawa oczywiscie FORD.
_________________
Pawcik 1,8 b+g 66kw/90kucy 93r.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-30, 10:39   

Pawcik napisał/a:
Walnięta uszczelka to albo zasysa plyn do silnika(jest w oleju lub wyparowuje przez wydech biala mgla) albo wdmuchuje powietrze do ukl. chlodzącego.

mojemu kumplowi zaczęło wwalać płyn, okazało się że tu uszczelka pod głowicą i badanie ciśnienia w cylindrach wykazało tą usterką...
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-05-30, 18:51   

A ja kupiłem w zeszłym roku 2 silnik i se wymieniłem
I co się okazało że mam ubytek wody a nigdzie nie było widać gdzie no i motor wszystko ok.
I gdzie szukać ??
Wkurzyłem się i wlałem taki preparat do wody no i mam spokój
Już pul roku i ani deczko wody nie pobrał
Ten preparat to niby jakiś zamulacz
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
Pawcik 
Autostopowicz



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 11
Skąd: klodzko
Wysłany: 2007-05-30, 19:32   

Tygrysisko napisał/a:
Pawcik napisał/a:
Walnięta uszczelka to albo zasysa plyn do silnika(jest w oleju lub wyparowuje przez wydech biala mgla) albo wdmuchuje powietrze do ukl. chlodzącego.

mojemu kumplowi zaczęło wwalać płyn, okazało się że tu uszczelka pod głowicą i badanie ciśnienia w cylindrach wykazało tą usterką...

Jak wywala plyn to szkoda bylo pieniędzy na badanie cisnienia w cylindrach od razu sklep i nowa uszczelka.
_________________
Pawcik 1,8 b+g 66kw/90kucy 93r.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-30, 20:44   

jaca napisał/a:
Ten preparat to niby jakiś zamulacz

Też tego użyłem w moim poprzednim aucie, ale do dziurawej chłodnicy i pomogło. Po prostu preparat osadza się na ściankach i zatyka nieszczelności.

Pawcik napisał/a:
Jak wywala plyn to szkoda bylo pieniędzy na badanie cisnienia w cylindrach

W moich rejonach odbywa się to na tej zasadzie że mechanik przeprowadza diagnozę na swój koszt a dopiero potem płaci mu się od naprawy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 10