Silnik: 1Z bez IC
Wiek: 30 Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 17 Skąd: Milanówek
Wysłany: 2012-09-13, 08:43
No to chyba standardowo, doloty, wtryskiwacze, lepszy wydech. Tylko nie wiem czy będzie to opłacalne, bo wydasz kupę kasy a końcowy efekt może być dość mizerny.
to co podałeś wyżej to już masakra chodziło mi właśnie o podniesienie ok. 10-20 km, mam wydech dedykowany ulter sporta ale tylko koncowy, na stozek raczej nie moeg sobie pozwolic bo mam LPG :/
chyba zainwestuje magnetyzery, zobaczymy jaki bedzie efekt
Ostatnio zmieniony przez matestro 2012-09-17, 18:56, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2012-09-17, 20:49
Vezet jaja sobie robi....nie bierz tego do siebie.
A według mnie zadbaj o sprawy serwisowe, sprawne swiece/przewody,drożny wydech,filtry,odma itp.
Dla przykładu mam taki odcinek niedaleko domu gdzie łapałem max 130km/h....po wymianie filtra gazu i powietrza oraz po przeczyszczeniu odmy teraz bez problemu 150km/h osiąga......niby nic a cieszy
A według mnie to jeśli masz gaz to upewnij się że masz dobry mikser,taki aby nie dławił dolotu i zafunduj autu zimne powietrze na stałe do tego drożny wydech czyli nie ze spuchnietym katem czy łączem elestycznym lub dobry przelot i będzie git.
Szkoda kasy na modyfikację, bo szału to to nie zrobi. Tak jak mój przedmówca napisał - dbaj o regularne przeglądy, a będzie ok. Nawet nie wierzę, żeby założenie sportowego tłumika i stożka dało jakiś odczuwalny rezultat - jak dla mnie będzie to tylko efekt placebo, nic więcej. Tak więc nie warto, nie ma sensu.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2012-09-17, 21:17
Bo to nie jest uturbiona jednostka, to jest nadal wolnossący czyli jakby nie było atmosferyczny silnik dla którego wielkie znaczenie ma temperatura, wilgotność oraz ciśnienie atmosferyczne powietrza. W stosunkowo niewielkich kosztach można dać temu silnikowy oddychać poprzez zimny dolot i wydajny wydech co by gazy sprawniej wypuszczał i tyle......reszta modów jest nieopłacalna, gdyż takiej wyjdzie swap.
siemka ;P
Przylacze sie do tematu;) mam 1.8 75km.
Tez chce troche zwiekszyc moc mojego silniczka. Mozecie mi wytlumaczyc dokladnie i w przyblizeniu podac koszt tego zimnego dolotu oraz tego przelotowego tlumnika.
Mozecie mi wytlumaczyc dokladnie i w przyblizeniu podac koszt tego zimnego dolotu oraz tego przelotowego tlumnika.
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11846
A co do tłumików, to wycinasz kata, wyciągasz środkowy, w jego miejsce wstawiasz rurę i gotowe. jak sprzedaż kata to będziesz miał na rurę np. i montaż. Tylko cudów się nie spodziewaj, żeby Cię ta moc w fotel przypadkiem nie wgniotła...
Nie zaszkodzi, ale i też nie pomoże. Głową muru nie przebijesz. A namęczysz się i efekty będą marne. Wymieniaj częściej filtr powietrza i paliwa, sprawdź świece, kable itp. żebyś miał auto ciągle w dobrej kondycji. Na prawdę, dobrze radzę, nie pakuj kasy, bo to nic nie da. Też kiedyś miałem AAM'a i też chciałem kombinować, ale mądre głowy mi odradziły i to samo teraz radzę Tobie. A kasę lepiej wydaj na paliwko- na pewno się bardziej opłaci
komputer to i tak czy siak chyba bede musial wymienic bo sonda lambda mi nie chodzi;) a juz dwie mialem wkladane nowki sztuki. Doktorek powiedzial ze moze to byc wina komputera wiec i tak bede musial kupic nowy;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum