Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pilna sprawa NIE ODPALA
Autor Wiadomość
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
  Wysłany: 2012-11-07, 18:47   Pilna sprawa NIE ODPALA

Witam wszystkich
Proszę o pilną pomoc co może być
Dziś jak co dzień rano jeździłem autem, następnie pojechałem na stacje zatankować zgasiłem auto wiadomo. Odpaliłem pojechałem do sklepu znowu zgasiłem odpaliłem i pojechałem w jedno miejsce. Gdy zgasiłem i wróciłem auto już nie odpaliło
Rozrusznik kręci ale nie łapie. wziąłem nawet całą kopułkę kable do domu żeby przeschły ale to nic nie dało na popych też nie ma szans ogólnie tak jak by nie łapał.
Może być cewka padła ?? albo kabel od cewki który przekazuje prąd do rozdzielacza ?
PROSZĘ O SZYBKĄ PORADĘ CO TO MOŻE BYĆ
Z góry dziękuję !
_________________

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-11-07, 19:20   

jeśli masz fabryczny alarm to może w centralce powstał "zimny lut" i to jest przyczyną, dość często to się zdarza
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-07, 19:28   

wojtas83 napisał/a:
jeśli masz fabryczny alarm to może w centralce powstał "zimny lut" i to jest przyczyną, dość często to się zdarza

Niestety nie mam żadnego alarmu i to mnie właśnie zastanawia. Zero zabezpieczeń
poza zamkami w drzwiach :D
_________________

 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-11-07, 19:46   

sprawdz najpierw czy wogole jest iskra i czy paliwo dochodzi
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-11-07, 20:06   

Witek84r, przyczyn może być mnóstwo, wiem bo przez ostatnie 2 miesiące też walczyłem z podobnym problemem iskra raz była raz nie, wymieniłem kable, kopułkę, świece, palec, przekaźnik, aparat zapłonowy i czujnik halla, filtr paliwa, powietrza, wielokrotnie regulowałem zapłon i jeszcze piernik wie co, a auto dalej grymasiło z odpalaniem aż w koncu pewnego razu nie odpaliłem wogóle. Odpaliłem na popych i pojechałem autem do mechanika, akurat udało się że mechanik niedawno rozwiązywał podobny problem i wymienił mi wiązkę od komputera i póki co maszyna pali więc pewnie to było u mnie przyczyną :)
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-07, 20:25   

wally44 napisał/a:
sprawdz najpierw czy wogole jest iskra i czy paliwo dochodzi

Puki co zostawiłem auto pod blokiem koleżanki bo nie miałem jak je schol ować
Jutro jadę właśnie po nowe świece kopułkę palec i kable. Ale jak wykręcę świece sprawdzę czy jest iskra.
Ja osobiście podejrzewam że coś może być z kablem między cewką a kopułką.
Bo nie ukrywam że dziś duża wilgoć i może tu jest problem z kablem.

[/quote]
pawel39106 napisał/a:
Witek84r, przyczyn może być mnóstwo, wiem bo przez ostatnie 2 miesiące też walczyłem z podobnym problemem iskra raz była raz nie, wymieniłem kable, kopułkę, świece, palec, przekaźnik, aparat zapłonowy i czujnik halla, filtr paliwa, powietrza, wielokrotnie regulowałem zapłon i jeszcze piernik wie co, a auto dalej grymasiło z odpalaniem aż w koncu pewnego razu nie odpaliłem wogóle. Odpaliłem na popych i pojechałem autem do mechanika, akurat udało się że mechanik niedawno rozwiązywał podobny problem i wymienił mi wiązkę od komputera i póki co maszyna pali więc pewnie to było u mnie przyczyną :)

Mam nadzieje że u mnie aż tak poważnie nie będzie. I co dziwne na po pych nie było żadnej reakcji nic !! więc według mnie to tak jak by na świece w ogóle nie dochodził prąd.
Mam nadzieje że to będzie coś prostego bo do tej pory przez 18 lat nie było z autem żadnego problemu wsiadałem odpalałem i jechałem.
_________________

 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-07, 20:54   

Dziwne ze nawet na pycha nie odpalil szok moj na wstecznym na pol metra odpala :] moze kostka stacyjki tez, ale tak jak pisza sprawdz najpierw iskre jesli nie ma to nie kupuj odrazu przewodow i swiec bo od tak by sobie nie znikla, iskry nie byloby gdyby walnal czujnik halla to napewno. Sprawdz palec jeszcze.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-07, 21:00   

vwjanekvento napisał/a:
Dziwne ze nawet na pycha nie odpalil szok moj na wstecznym na pol metra odpala :] moze kostka stacyjki tez, ale tak jak pisza sprawdz najpierw iskre jesli nie ma to nie kupuj odrazu przewodow i swiec bo od tak by sobie nie znikla, iskry nie byloby gdyby walnal czujnik halla to napewno. Sprawdz palec jeszcze.

I tak miałem zmieniać przewody świece i kopułkę z palcem więc i tak to kupie. Dziwi mnie ze normalnie użytkowałem auto bez problemów i odpalałem wielokrotnie gasiłem i postawiłem auto na godzinę i już nie odpaliło. To mnie zastanawia. Czy może od tak paść cewka np ??
_________________

 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-07, 21:07   

Cewka pewnie ze moze od tak sobie pasc dzisiaj dziala jutro nie, Ja podejrzewam cewke lub czujnik halla :]
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-07, 21:10   

vwjanekvento napisał/a:
Cewka pewnie ze moze od tak sobie pasc dzisiaj dziala jutro nie, Ja podejrzewam cewke lub czujnik halla :]

Jutro jak pojadę po Ventyla to sprawdzę czy jest iskra od razu potem czy po wymianie kabli będzie to samo no i nie wiem czy kupić od razu cewkę czy jechać gdzieś niech ktoś to pomierzy ? czy da się to jakoś domowym sposobem sprawdzić ?
_________________

 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2012-11-07, 21:16   

Elektromechanikiem nie jestem i ci nie powiem ale za cewke tylko nowej nie kupuj najlepiej uzywke zaplacisz max 50zl, ale najpierw sprawdz ta iskre czy wogole jest.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-07, 21:38   

vwjanekvento napisał/a:
Elektromechanikiem nie jestem i ci nie powiem ale za cewke tylko nowej nie kupuj najlepiej uzywke zaplacisz max 50zl, ale najpierw sprawdz ta iskre czy wogole jest.

Jutro pierwsze co to posprawdzam właśnie iskrę.

A wie ktoś jak można sprawdzić czujnik halla albo cewkę nie wiem miernikiem np ?
_________________

 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-08, 11:43   

Dziś na spokojnie zbadałem sprawę i okazało się że z cewki iskra idzie. Na każdą świece iskra idzie, więc pytanie co jest :) po odłączałem wężyki od wtrysku i sucho. Padła pompa i dlatego nie chciał odpalić. Co najdziwniejsze gdy podjechałem do znajomego gazownika odpalił auto na gazie robiąc jakiś kombinacje z przełącznikiem. Szkoda że nie wiedziałem o tym wcześniej nie musiał bym go holować :D haha
_________________

 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-08, 16:57   

Usterka usunięta oryginalna 18 letnia pompa wydała z siebie ostatnie tchnienie i ją wymieniłem. Trochę się dziwili że jeszcze oryginalna pompa była. świadczy to o klasie auta :)
W książce jak demontować pompę niestety za wiele informacji nie ma więc dla zainteresowanych wrzucam link dzięki któremu wszystko dość sprawnie poszło
http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=14&t=418065
Super opisane i przedstawione na zdjęciach krok po kroku. Może komuś się przyda
Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
_________________

 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-08, 21:58   

Pięknie :oklaski: :oklaski: :oklaski: Fajny klucz, do odkręcenia, co ja się na męczyłem to moje. Moja wytrzymała 20 lat
_________________

 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-11-09, 10:27   

No ten klucz dobra sprawa :) ja gruby duży śrubokręt młoteczek, lekko popukałem i puściło resztę odkręciłem rękami. Wymianę pompy polecam wymieniać przy pustym baku lub spuścić benzynę ułatwia to umocowanie całej obudowy pompy ponownie w baku.
Ciekawe ile za wymianę wołają w warsztacie ?
_________________

 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
  Wysłany: 2013-04-05, 07:56   

Witam ponownie z małym problemem, mianowicie po wymianie pompy na nową było wszystko ok aż do momentu jak przestała znowu działać, więc wymontowałem cały ten koszyk z pompą i pompa zaczęła działać więc poskładałem wszystko do kupy i działa aż do dziś ale...
Zawsze jest ale a więc przed każdym odpaleniem musi pompa przez całe auto napompować paliwo aż po wtrysk. Tak jak by schodziło i tu moje pytanie czy w pompie jest jakiś zawór zwrotny, może po złożeniu pompy coś źle złożyłem i teraz po każdym zgaszeniu auta całe paliwo z przewodów wraca do baku.
Dajcie jakieś sugestie bo w książce nic na ten temat nie znalazłem czy pompa ma zawór zwroty aby nie schodziło to paliwo po każdym zgaszeniu samochodu, czy to już wada pompy i trzeba ją wymienić. ?? ????
_________________

 
 
Witek84r 
Ventofan



Silnik: 1,8 AAM+LPG
Wiek: 41
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 139
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-04-09, 21:21   

Widzę że nikt nie jest w stanie pomóc ??
_________________

 
 
Luqua 
Zapalony Ventkarz
Sarkasmus Master



Silnik: 1.9 Smoluch
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 293
Skąd: Chełm
Wysłany: 2013-04-09, 21:42   

Podpytaj jakiegoś mechanika może
_________________
Moje dymiące Zuooo: http://forum.vwvento.org/...t=13749&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 8