Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak mocy 1.9tdi POMOCY
Autor Wiadomość
owen 
Kierowca eLki
owen


Silnik: 1.9 TDI 66kW
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-12-15, 10:17   Brak mocy 1.9tdi POMOCY

Witam,

Mam problem ze swoim vento 1.9TDI 90km 97rok. Otóż moje vento rozpedza się tylko 140km/h i wiecej nie chce pojechać. Po czym jak dojdzie do 140km/h auto staje sie troche bardziej mułowatne, po wyłaczenia i właczeniu silnika auto powraca do normalnej mocy ale znow do 140km/h max. Wyminieniłem filtr paliwa, powietrza, zaworej n75, kable cisnieniowe i podcisnieniowe oraz kolektor ssący jest wyczyszczony. Co może być jeszcze? Turbina się kończy czy może przpływomierz czy może co innego? Auto nie kopci do 140km/h idzie jak burza. Prosze o pomoc :(
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-12-15, 14:00   

Wskakuje Ci w tryb awaryjny, dlatego nie mam mocy ... dopiero po restarcie wraca do normy

Dobrze gdybyś miał możliwość odczytania kodów ... na początek przepływka i turbina
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-12-15, 14:53   

temat wałkowany niejednokrotnie na forum. Użyj szukajki :P
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
owen 
Kierowca eLki
owen


Silnik: 1.9 TDI 66kW
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-12-15, 16:39   

Na vagu wyszłedł błąd w ciśnienu w kolektorze ssacy.
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-12-15, 17:15   

sprawdź ten wężyk co idzie od kolektora ssącego i wchodzi w podszybie, on idzie do kompa któryż to szczytuje ciśnienie, jeżeli jest przetarty bądź spadł to wędzi pokazywać zawsze ciśnie atmosferyczne, więc turbina będzie tłoczyć jak żeby podgonić to ciśnienie ale komp bez tego wężyka tego nie odczyta i dla tego będzie wpadać w tryb awarii.
ale najlepiej użyj opcji szukaj tak jak radzi kolega markus :P bo w sumie przyczyn może byś więcej ale mój scenariusz zdarzeń zdaje się by najbardziej prawdopodobny bo sam to ostatnio przerabiałem ;)
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-12-15, 19:14   

zB3ig, a propos tego wężyka, dużo roboty żeby dostać się do kompa z zewnątrz? Chodzi mi o to czy wystarczy zdemontować podszybie ?
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2012-12-15, 20:06   

jeżeli chcesz tyko go obejżec ro wyjmujesz tylko podszybie, kompletne prawą i lewą połówkę, a co za tym idzie trzeba również wycieraczki ściągnąć a później ustawić i założyć ;) i to tyle z trudności :P
chyba że chcesz wyjmować kompa to już wtedy dochodzi bodajże obudowa filtra kabinowego.
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
markus 
Ventofan



Silnik: 1.9 TDi
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 176
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-12-15, 20:23   

pytam, bo będę chciał sprawdzić jak wygląda wężyk. No i pewnie wymienić przy okazji.
_________________
Vento '96 1.9 TDi
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2012-12-15, 21:12   

ja u siebie też musze się za to wziąć, bo łapie mi notlaufa, jak podłączałem pod vaga wyszedł mi czujnik ciśnienia doładowania G71, po rozmowie ze znajomym mechanikiem dowiedziałem się że w AFN-ie czujnik ciśnienia doładowania jest w ECU - z rury powrotnej po IC jest wężyk który idzie do ECU i z racji wieku naszych aut często zdarza się że wewnątrz ECU jest nieszczelność między złączem w obudowie i samym czujnikiem (połączone są za pomocą gumowego wężyka) więc czeka mnie wyjęcie i rozobranie ECU
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 8