Jeśli mnie oczy mnie nie myla to wezyk od pompy wtryskowej idzie do wezyka od pompy hamulcowej.
Wezyk od kolektora ssacego jest zaslepiony, tylko po co?
I jeszcze jedna sprawa czy jak tak jest zrobione to moze wydmuchiwac paliwo z pompy wtryskowej?
Kolejna sprawa auto strasznie muli.
Ostatnio zmieniony przez muchomorek165 2013-03-12, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-13, 00:19
Tez zaślepiony wezyk jest zagatka. Z tego co widac na tym zdjeciu z aukcji tez wezyk powinien isc tam gdzie ten co jest podłaczony do wez od serva, wies spróbuj go zamienić. Tylko gdzie powinien być podłaczony ten od pompy servo? Poszukam w tematch u kogos kto ma taki silnik, jak te przewody powinny być.
Ogólnie, to ten co idzie od kolektora dolotowego powinien być podłaczony do pompy wtryskowej. To by mogło tłumaczyć, dlaczego jest zamulone, bo ten od kolektra wytwarza nad cisnienie, a tek od pompy servo jest podcinieniowy. Cos jest z przewodami pomieszane, zaraz sprobuje to rozszyfrować.
Ale tak jak mówiłem, niech shnarz wezmie i podłaczy ten przewód od pompy wtryskowej do kolektora, bo to jest na pewno żle wzorujac sie na zdjeciu z aukcji. A ten podcisnieniowy pewnie powinien isc gdzies do zaworu EGR.
Przełozylem te kabelki teraz tam ten przy tym czarnym małym grzybku jest zaślepiony. Ale cieżko sprawdzić czy lepiej sie zbiera bo wszędzie tu na wiosce jajo na drogach...
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-13, 00:58
Ok, ale i tak pompe trzeba zrobic, bo jak cieknie, to nie jest dobrze. Daj znac czy ma moc, czy nie, bo jesli pompa cieknie to i tak nie bd miał pełniej mocy, bo moze byc tak, ze to co ma być wtrysniete to wylatuje bokiem.
PS. Sprawdz przewody od nadmiaru, moze to nimi cieknie? Ale to i tak do tego jeszcze tulejka, wiec i tak popa do wyciagniecia.
Wszystkie te powinny pasowac wychodzi na to...? wrr ide spac miesza mi sie juz od tych pomp w głowie..
Ostatnio zmieniony przez shranz 2013-03-13, 02:03, w całości zmieniany 2 razy
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-13, 02:51
jak wstaniesz jutro, to pojdz i zobacz jaki masz kod silnika. Najlatwiej bedzie go znalezc na wlepce w bagazniku pod wykladzina. Tam masz napisany kod lakieru jakies inne duprele i kod silnika. Po kodzie silnika mysle ze dobierzesz.
A czy pompe z ręcznym ssaniem da sie przerobić na automatyczne? lub ominąc to jakoś? bo kupił bym pompe z ręcznym ssaniem z taką długą sprężynką i tylko co wtedy?
Zamówiona , zobaczymy jak to sie potoczy ... w piątek mam nadzieje ze będzie... tylko kurde pogrzeb mam i ciekawe czy ojciec mi to wymieni...pewnie w sobote dopiero ale cóż, nie ma się co spieszyć.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-14, 07:46
tylko pamietaj zeby rozrzad ustawic na znakach fabrycznych, a nie dorabiaj swoich. bo znam i takich magików a potem o 5 zabków poprzestawiane i głosno chodzi
Chyba kolizyjny, napewno jak peknie pasek lub zle ustawisz rozrząd może sie coś popsuć. Mi jak sie troche przestawił miałem do wymiany 8 szklanek bo sie powciskały. A to już problem
Wszystko będzie jak fabryka kazała, oby tylko sie wszystko powiodło !
A ten przewodzik od kolektora od turbiny przepięty w grzybka tego i samochód juz się lepiej zbiera nie ma tej zamuły takiej wielkiej. No i lekko tą dawke na starej pompie ojciec podkręcił. Przy kupnej nic nie bedzie krecil
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-14, 13:00
No i gitara, z jednym problemem sobie poradzilismy. Reszta, to już kwestia drugiej pompy. Ciesze sie, że jako tako mogłem pomóc.
Najważniejsze że nie cieknie i auto odpala.
Rano bedzie chwila prawdy. Akumulator naładuj!!!
A co do muła jak wyjmowaliście boost pina to trzeba ustawić go jeszcze
Ale jak Cie spotkam to zrobię to
Dobra dałem dawkę wiekszą ropy i jest git ! Samochód sie o niebo lepiej zbiera , nie kopci , i obroty są lux bo wreszcie 900obr/min, przestawiłem z 0 minuty na mniej wiecej 17 ! A wiec teraz zobaczyc tylko jak wyjdzie spalanie i jezdzic spokojnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum